WSK M06B1 1968

Odpowiedz
Hijito
Posty: 16
Rejestracja: 2012-05-09, 00:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
Lokalizacja: Barcelona
Kontaktowanie:

WSK M06B1 1968

Post autor: Hijito » 2012-05-16, 18:03

Witam. Wlasnie stalem sie wlascicielem wspanialej M06B1 do dokonczenia. Poprzedni wlasciciel wzial sie za odbudowe ale chyba stracil zapal. Jest kilka czesci nowych, kilka od innych modeli. Lakier polozony nawet ladnie ale niestety na czesciach, ktore po oczyszczeniu nie zostaly wyrownane szpachla i w niektorych miejscach widac nierownosci. Silnik po wymianie spzregla, ale zostalo chyba zle zlozone. Nie pali. Jako, ze jest to moj pierwszy (mam nadzieje, ze nie ostatni) oldtimer i jak do tej pory interesowalem sie polskimi motocyklami bardziej od strony teoretycznej, bylbym wdzieczny jakbyscie mogli rzucic okiem na kika fotek i powiedziec ktore czesci nie sa od tego modelu i przydaloby sie je wymienic. To co zauwazylem sam:
Kierownica od nowszego modelu, brak oslony lancucha i srodkowej podporki, klaksonu, linki hamulca pzredniego, przelacznika swiatel, do wymiany tylna lampa, brak kilku gumek...

Obrazek
Obrazek

Dzieki za wszelkie sugestie :)

brennner
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b1
Lokalizacja: Świdnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: brennner » 2012-05-16, 18:24

Witam też ostatnio zajmuję się B1-ką. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to napewno nowego typu cylinder (oryginalny czarny,żeeliwny z nacięciami na żeberkach) a drugie wspornik tylnego błotnika "zintegrowany" z rączką do stawiania (swoją drogą ciekawie to wygląda) .To tyle narazie - daj więcej zdjęć szczegółów. Pozdrawiam.
Piękna i prawie gotowa zazdroszczę ;-)

Hijito
Posty: 16
Rejestracja: 2012-05-09, 00:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
Lokalizacja: Barcelona
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Hijito » 2012-05-16, 19:16

Szczerze mowiac to mialem nadzieje, ze cylinder jest oryginalny. Bede musial zatem dodac nowy do listy zakupow ;) a co do raczki do stawiania (zastanawialem sie do czego sluzy ta raczka :D ) to patrze na rozne zdjecia i na wszystkich B1 ma taka raczke. Roznia sie jakims szczegolem? :roll:

mauri
Posty: 78
Rejestracja: 2012-02-27, 19:26
GG: 0
Moje maszyny: romet
Lokalizacja: poznan
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: mauri » 2012-05-16, 19:29

służą one do tego aby pasażer miał się czego trzymać podczas jazdy - chyba ;-)
Dis oil is for tu strołk endżin ;D

Hijito
Posty: 16
Rejestracja: 2012-05-09, 00:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
Lokalizacja: Barcelona
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Hijito » 2012-05-16, 19:37

Tak przegladam forum i zdaje sie, ze moja WSKa byla do niedawna wlasnoscia jednego z forumowiczy :lol:

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: chomik » 2012-05-16, 23:54

:razz: Jak można założyć taką lampę tylną do be jedynki?! ;(

ronin
Posty: 26
Rejestracja: 2012-02-07, 11:00
GG: 0
Moje maszyny: K 750
WSK 125 M06 B3
Lokalizacja: Tychowo
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: ronin » 2012-05-17, 08:36

chomik pisze::razz: Jak można założyć taką lampę tylną do be jedynki?! ;(
Po porostu na śrubki :evil: Tak jak na załączonym obrazku :lol:

Maszynka zacna.
Zastanawiam się jak można było znudzić się renowacja na takim etapie?
Powodzenia!

Awatar użytkownika
marian6666
Posty: 120
Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang
Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: marian6666 » 2012-05-17, 08:55

a wsporniki błotników nie sa po prostu odwrotnie założone??
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .

Hijito
Posty: 16
Rejestracja: 2012-05-09, 00:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
Lokalizacja: Barcelona
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Hijito » 2012-05-17, 10:48

No to motor juz zarejestrowany :) Teraz tylko zostalo go uruchomic ;) Co do tylnej lampy to zdaje sie, ze caly blotnik jest od B3. Wrzuce wiecej zdjec za ok 2 tygodnie bo tak naprawde to nie widzialem WSKi jeszcze na zywo. MIeszkam za granica i poprosilem tescia zeby ja dla mnie kupil. od 1wszego czesrca bede w PL 3 tygodnie i wtedy planuje zrobic przy niej jak najwiecej. Juz powoli zaczynam zamwiac potzrebne czesci zeby potem nie tracic na to czasu.

brennner
Posty: 22
Rejestracja: 2012-04-26, 17:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06 b1
Lokalizacja: Świdnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: brennner » 2012-05-17, 16:15

Wspornik błotnika jakby podgięty. Chyba klamki nowszego typu, powinny być gięte z blachy ,chromowane ,a nie aluminiowe. A rączka napisałem ,że do stawiania ( nie dodałem,że na stopce centralnej),ale równie dobrze może być dla pasażera.

Hijito
Posty: 16
Rejestracja: 2012-05-09, 00:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
Lokalizacja: Barcelona
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Hijito » 2012-05-18, 10:02

Niestety okazalo sie, ze w silniku jest zdecydowanie wiecej do zrobienia niz zapewnial sprzedawca. Wczoraj tesc go rozebral zeby zobaczyc co jest ze sprzeglem nie tak (sprzedawca w odpowiedzi na pytanie do aukcji napisal: Silnika nie odpalałem gdyz cos przekombinowałem ze sprzegłem, biegi ładnie wchodza, elementy sa w dobrym stanie). Po rozebraniu okazalo sie, ze silnik to jest w zasadzie zlom, ktory do niczego sie nie nadaje. Obudowy sa polamane, duzo elementow zosatlo wcisnietyc na sile, niektore nawet nie skrecone. Czesc pospawanych lub poklejonych jakims klejem zeby tylko zlozyc wszystko do kupy. Niektore elementy jak kolo zamachowe obspawane migomatem :razz: W zasdzie oprocz cylindra, ktory jest w miare nowy to niewiele czesci nadaje sie do czegos. No to juz jest odpowiedz an to, dlaczego ktos postanowil spzredac motocykl na tym etapie remontu... Chyba jedyna rzecza jaak mi zostaje to rozgladanie sie za nowym silnikiem...

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Savier » 2012-05-18, 13:05

Kto z forum to puścił?

Hijito
Posty: 16
Rejestracja: 2012-05-09, 00:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B1
Lokalizacja: Barcelona
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1968

Post autor: Hijito » 2012-05-18, 21:22

Transakcja odbyla sie poza forum wiec nie chce tu nikogo oczerniac i prowadzic sporow. Napisalem dzis meila do sprzedawcy zwracajac uwage na niezgodnosc opisu aukcji ze stanem motoru ale wg niego wszystko jest ok. No nic, nie mam za miaru sie z koniem kopac, tymbardziej, ze motor i tak bym kupil nawet jakby bylo w aukcji napisane, ze niewiadomo co siedzi w silniku, ze byl katowany, niefachowo naprawiany itp...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości