WSK 125 1980r.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-06-30, 23:03

Witam dzisiaj postanowiłem przedstawić moją WSK M06 B3. WSK nabyłem 2 lata temu. W tym roku doczekała się remontu:
* remont silnika
* najważniejsze kupienie łożysk kierownicy ( góra i doł, bo przy rozbiórce się posypały )
* klejenie plastikowych boczków
* piaskowanie
* malowanie na kolor czerowny (wzorownie na oryginale, bo takie WSK mi się najbardziej podobają ) :-P

WSK przed rozbiórką do remontu: ( wiem wiem boczki są na odwrót założone, ale to zdjęcia zaraz po zakupie )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

WSK po rozbiórce do remontu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wygrałem aukcje z łożyskami do kierownicy :-> jestem na dobrej drodze.
Dzisiaj zawiezione części do piaskowania. :what: już się nie mogę doczekać odbioru, bo potem do lakiernika
Ostatnio zmieniony 2012-07-04, 21:57 przez CKKamil, łącznie zmieniany 1 raz.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-01, 23:59

Witam czy może mi ktoś powiedzieć jak na tą WSK zwano: "GIL", "LELEK"?? Bo nie mogę sobie poradzić z tym określeniem.

Awatar użytkownika
Pablo_Picasso
Posty: 388
Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
GG: 40694177
Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r.
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Pablo_Picasso » 2012-07-02, 00:05

Zwykła M06B3. Bez żadnych udziwnień. ;)
Pozdro.
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage

Kubek

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Kubek » 2012-07-02, 08:37

ladna wsk, ten sam rok co moja :) tylko powiedz mi, czemu ja malujesz - dlatego ze pomaranczowe ci sie podobaja? :mrgreen: ladny ma lakier i szkoda , ale to twoj motocykl 8/

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Szczepan » 2012-07-02, 11:22

Wygląda już na raz malowaną, lakier nie był ładny i czarny więc czemu nie ;) Ileż może być czarnych wuesek. Oba błotniki ma płytkie ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-02, 11:36

Dzięki za odpowiedź.
A co do malowania to na zdjęciach tak ładnie wygląda, a tak naprawdę ma zlewy na zbiorniku, błotnikach. A kolor czerwony,.... bo mi się takie bardziej podobają. ;-)

Mógłbym mi ktoś podesłać schemat elektryki konkretnie do mojej WSK-i.

* Ktoś ma może szkło przedniej lampy najlepiej z obręczą?
* I jeszcze ważna rzecz ma ktoś na sprzedaż sprawny automat stopu?

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-04, 21:56

Witam relacji z działań przy motorku. Tak ogólnie boczki naprawione i wypisakowana z resztą zaobaczcie sami:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

* Jutro jedzie do malowania :)

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Kamko94 » 2012-07-04, 22:25

Koła rozbierz i zrób tak jak przystało. A dlaczego nie zdjąłeś emblematów przed piaskowaniem?

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: chomik » 2012-07-05, 00:13

No to teraz szybko w podkład, bo rdza łatwo łapie ;) szczególnie przy większej wilgotności.

Koła do rozbiórki, emblematy trza było odkleić przed piaskowaniem. Teraz już z nich nic nie będzie :-/

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-05, 07:54

Emblematy mam nowe, a miał ściągnąć przed piaskowaniem i nie zrobił tego. Już jest u lakiernika, więc bez obaw. ;-)

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Skinder » 2012-07-05, 20:39

Z kołami to dałeś dupy, rozpieraki, sworznie, osie, nakrętki, cięgna itd do ocynku + ewentualnie szprychy jak koło nie jest zmęczone ale wątpliwe jak kilku brakuje. Piasty polerka, obręcz malowanie... Teraz wyjdzie bigos, taki motocykl bez względu na to jak pomalowany itd wg mnie zasługuje na dużo niższą note.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-05, 22:29

Skinder koła malowane proszkowo będą, więc w czym problem, bo nie rozumiem z tą Twoją notą niżej :!:

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Skinder » 2012-07-05, 22:46

Takie elementy "operuje" się osobno nie razem... Rozszprychować koło trzeba, tak to sobie można koło w skłądaku dziadka pomalować.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-05, 22:50

Poczekamy zobaczymy, jak nie to pomyśle coś z tymi kołami. Ale dzięki za uwagę. :-) Tylko czemu piszesz po fakcie było się wcześniej odezwać tylko skąd miałeś wiedzieć, że tak zrobię ;-)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Savier » 2012-07-06, 10:17

Rozbierz te koło, kup najtańsze szprychy na allegro (26zł), naszprychuj na pomalowaną obręcz i wycentruj (razem jakos damy rade :) ). Takie koła prezentują się o wiele lepiej. :-)

Kubek

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: Kubek » 2012-07-06, 10:28

Skinder mnie wyręczył. CCKamil, to nie widziałeś innych ładnych wuesek na forum? my nie lubimy pomalowanych bębnów... :-| no ale są gusta i guściki, wiec jak na dzień dzisiejszy spartoliłeś :o

jak tniesz koszty to wyjdzie Ci tak: Obrazek

a jak masz czas i pieniądze to tak: Obrazek i Obrazek

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-06, 11:30

Kubek pisze:Skinder mnie wyręczył. CCKamil, to nie widziałeś innych ładnych wuesek na forum? my nie lubimy pomalowanych bębnów... :-| no ale są gusta i guściki, wiec jak na dzień dzisiejszy spartoliłeś :o

jak tniesz koszty to wyjdzie Ci tak: Obrazek

a jak masz czas i pieniądze to tak: Obrazek i Obrazek
Ja żadnych kosztów nie tne, a koła miałem popodbijane i zardzewiałe. A na początku miały być chromowane, ale jak dowiedziałem się o koszcie wychromowania jednego koła to mi mina opadła, a teraz muszę coś kombinować...

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: zmyngut » 2012-07-06, 13:01

Za dużo nie musisz kombinować- praca z kołem wygląda na strasznie trudną a taka nie jest (chociaż mało brakowało a moje przy pierwszym podejściu byłoby centrowane o podłogę ;-)). Jeżeli obręcze masz w bardzo fatalnym stanie to jest problem bo nie będą dobrze wyglądały. Popatrz czy gdzieś w okolicy ktoś nie zasuwa z wózkiem na skup z malinami- tam często są koła od wsk i można naprawdę ładne znaleźć- zagadać- zamienić się i już (sprzedawać jakoś nie chcą ;-)). Samą piastę to nie problem po piaskowaniu do ładu doprowadzić. Szprychy te za 26zł są niezłe- oryginalne szprychy i nyple ocynkować. Powodzenia.

CKKamil
Posty: 24
Rejestracja: 2012-06-27, 13:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: CKKamil » 2012-07-06, 13:48

zmyngut pisze:Za dużo nie musisz kombinować- praca z kołem wygląda na strasznie trudną a taka nie jest (chociaż mało brakowało a moje przy pierwszym podejściu byłoby centrowane o podłogę ;-)). Jeżeli obręcze masz w bardzo fatalnym stanie to jest problem bo nie będą dobrze wyglądały. Popatrz czy gdzieś w okolicy ktoś nie zasuwa z wózkiem na skup z malinami- tam często są koła od wsk i można naprawdę ładne znaleźć- zagadać- zamienić się i już (sprzedawać jakoś nie chcą ;-)). Samą piastę to nie problem po piaskowaniu do ładu doprowadzić. Szprychy te za 26zł są niezłe- oryginalne szprychy i nyple ocynkować. Powodzenia.
Dzięki wielkie za podpowiedzi. I również, życze powodzenia w pracach przy WSK. :-D

A mam jeszcze pytanie zanim znajdę felgi to jak felgi doprowadzić tanim kosztem do jakiego kolwiek stanu?? ;-)

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 1980r.

Post autor: zmyngut » 2012-07-06, 13:57

Jeżeli malowane proszkowo to wcześniej oczywiście piaskowanie. No chyba że do chromu ale to większy koszt. Ja za obręcz - piaskowanie plus malowanie proszkowe płaciłem coś koło 30zł. Zależy od zakładu ale chyba więcej jak 40zł nie wołają. Zdzieranie tego ręcznie to mordęga.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości