WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-11-19, 23:01

Witam wszystkich. Chciałbym zaprezentować swoją WSK 125 którą nabyłem jakiś czas temu.

Obecnie będzie przechodzić remont silnika, ponieważ ma ogromne luzy na wale, bardzo duży próg na cylindrze tłok lata w tulei ma luz 3 mm między cylindrem, ogólnie to zmasakrowany silnik, wykończony ogromnym przebiegiem. Cie wiem czy brać sie za malowanie czy nie? Lakier jest oryginalny z kilkoma zaprawkami które zrobiłem bo np obok akumlatora było bardzo duzo rdzy na ramie itp. Gdybym malował to nie obeszło by się bez niklowania felg i kierownicy bo okropnie wyglądają... Co o tej WSK sądzicie ?

WSK jest z dokumentacją co dla mnie ważne, więc nie będę żałował w nią pieniędzy tym bardziej że chce nią trochę pojeździć.
Będę stale na bierząco pisał co się w tej WSK zmienia :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Grabar96
Posty: 136
Rejestracja: 2012-06-10, 14:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '76r.
Lokalizacja: Raciąż
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Grabar96 » 2012-11-19, 23:31

Cześć.
Ładna wska. Podobają mi się te z takim bakiem bo mniej problemów z przywracaniem do oryginału (szparunków nie ma).
Co do malowania NIE MALUJ :/ Lakier oryginalny zawsze jest lepszy od nawet od najlepszej kopii. No chyba że wyślesz tylko ramę do malowania proszkowego to wszyscy będą zadowoleni. Ale baku nie ruszaj.
A ja i to bym wolał połączenie twojej z moją garbatą (bak od cb a błotniki moje bo te płytkie wyglądają tak dziwnie)
Pozdrawiam i życzę tysięcy bezawaryjnych kilometrów :papa:
Nie mam czasu tracić czas

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Kondziu » 2012-11-20, 00:03

Lakierek miodzio, ramę daj do proszkowego a resztę zostaw. Poczyść troszkę i będzie git :-P
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-11-20, 15:25

Płytkie błotniki też mają swoje uroki :-)
A co polecacie zrobić z kierownicą i felgami? W rzeczywistości to nie za fajnie wygląda.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Kondziu » 2012-11-20, 16:27

Kierownicę jeśli nie ma dużo wżerów spróbuj wypolerować. A koła możesz sobie całkowicie odnowić felgi pomalować proszkowo bębny wyszkiełkować i założyć nowe szprychy)
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-11-20, 20:56

Tylko że właśnie o to chodzi że z kierownicy odchodzi chrom odchodzi płatami. Była malowana prymitywnie jakimś sprejem do tego...

Awatar użytkownika
brendi10
Posty: 167
Rejestracja: 2012-08-18, 17:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson s51
, Junak, wsk M06 b1 remont
Lokalizacja: Krosno
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: brendi10 » 2012-11-20, 21:04

Spoko Wieśka zrób remont silnika i śmigaj. :D ;-)
viewtopic.php?f=70&t=13002 - remont mojej wsk

Downolander
Posty: 101
Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Włoszczowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Downolander » 2012-11-20, 21:12

Nie lepiej kierownicy używanej w dobrym stanie kupić.IMHO wyjdzie taniej niż chromowanie starej.

Awatar użytkownika
Kondziu
Posty: 328
Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Kondziu » 2012-11-20, 22:04

Jeśli jest tak kiepsko to lepiej kup używkę w dobry stanie, prze poleruj i śmigasz. :D
"Nie ma Boga jest motór"

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: chomik » 2012-11-20, 22:24

Ładna jest. Lakier zostaw ori, ewentualnie właśnie samą ramę do proszku.
A koła odnów kompleksowo: felgi w proszek, nowe szprychy, piasty i bębny szkiełko/polerka i będzie dużo lepiej wyglądać, bo teraz taka ciemna się wydaje ta wueska.
Kierownicę w dobrym stanie nie jest tak łatwo kupić, jak się wydaje-szukając na allegro nigdy nie mamy pewności, że stan faktyczny jest taki jak na zdjęciach...

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 13:07

witam WSK w stanie dobrym wytarczy dać do proszkowego ramę obręcze kół pomalować nowe szprychy albo te ocynkować wyczyścić silnik oraz inne elementy i z daleka powinna błyszczeć .

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-11-26, 21:55

Swoją drogą to bez problemu mogę mieć głębokie błotniki bo kolega ma takie :-)

Awatar użytkownika
Grabar96
Posty: 136
Rejestracja: 2012-06-10, 14:22
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '76r.
Lokalizacja: Raciąż
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Grabar96 » 2012-11-26, 22:41

Zloty52 pisze:Swoją drogą to bez problemu mogę mieć głębokie błotniki bo kolega ma takie :-)
Tylko nachodzi jedno pytanie "po co?" Już nie chodzi o wygląd (ale zaje.... by wyglądało :mrgreen: ) ale o oryginalność.
Jeśli chcesz mieć "skundlonego" motóra to wal śmiało. Jeśli już przerabiać to na nowszą (lampa z charta, stacyjka podobnie)
Wtedy będzie wyglądać na prawie oryginał ale użytkowo będzie o wiele lepiej (nikt ci gwoździem wski nie odpali :P )
Powodzenia w malowaniu :papa:
Nie mam czasu tracić czas

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: chomik » 2012-11-27, 19:21

Nie zakładaj głębokich błotników!
To będzie wyglądało strasznie.... :roll:

Ale błotniki swoją drogą możesz od kolegi wziąć-może kiedyś się przydadzą :)

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-12-08, 16:04

Co do silnika sytuacja wygląda beznadziejnie, dlatego że wszystko jest ok. Wał jest dobry nie ma luzów, ale blacha odpadła łożyska mają małe luzy itp. Już nie wiem co robić bo ten wał jest jeszcze dobry. tulejka na korbowodzie jest troszkę przestawiona tak że ten otwór na smarowanie jest zasłonięty. Ogólnie czuć po nim przebieg ale w porównaniu z moimi poprzednimi silnikami które robiłem ( Jawki i Romety) jest bardzo dobrze. Po za tym sprzęgło w fatalnym stanie. teraz pach pach łożyska simmeringi i uszczelki, ale nie wiem co z wałem robić. Cylinder zostawiam w spokoju bo dobry.

Awatar użytkownika
damiano074
Posty: 73
Rejestracja: 2012-09-12, 21:32
GG: 8120815
Moje maszyny: WSK Gil
Simson S51 i SR50
MZ 150
Romet 50-t1
Lokalizacja: Sokolniki
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: damiano074 » 2012-12-08, 22:31

Fajna WSK, z tego samego roku co moja, tylko o dziwo moja miała głębokie błotniki. Jeśli chodzi o wał to do regeneracji, jak coś robić to raz a porządnie.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-12-09, 00:18

jeszcze pozostaje kwestia czy taka regeneracja zostanie prawidłowo przeprowadzona. I nawet nie wiem gdzie takie coś robią.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Wężu » 2012-12-09, 00:26

Kto szuka, ten znajdzie :) viewtopic.php?f=104&t=7291
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Zloty52
Posty: 104
Rejestracja: 2012-11-18, 22:55
GG: 0
Moje maszyny: Romet ogar| Jawa mustang|Komar Sport| WSK 125|
WSK 175
Lokalizacja: Proszowice koło Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Zloty52 » 2012-12-09, 12:27

Wiem, widziałem. Wypowiedź Aliena mnie skutecznie zdemotywowała ;D nie mam na tyle pieniędzy żebym mógł sobie pozwolić na jakieś błędy ... Zastanawiam się nad kupnem nowego wału z blachami.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: WSK 125 m06b3 '83r Złotego.

Post autor: Wężu » 2012-12-09, 18:08

Nowego nowego, czy nowego używanego? Jeśli używkę to odradzam allegro.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości