Moja wsk-1969

Odpowiedz
michaleczekd
Posty: 134
Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
Lokalizacja: Zielona Huta
Kontaktowanie:

Moja wsk-1969

Post autor: michaleczekd » 2013-03-14, 19:12

Lepsze zdjęcia póżniej wstawię... Wiem, wiem że bałagan, ale rodzice mają gospodarstwo, i ciężko z miejscem... ale niedługo pójdzie do nowego garażu :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Tochybaja__
Posty: 79
Rejestracja: 2012-12-02, 12:44
GG: 0
Moje maszyny: 20-motocykli prl
Lokalizacja: Żarnowiec
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: Tochybaja__ » 2013-03-19, 19:37

Lakier po prostu piękny.Posiada pan do niej silnik?

michaleczekd
Posty: 134
Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
Lokalizacja: Zielona Huta
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: michaleczekd » 2013-03-19, 21:36

Silników mam parę, ale niestety nie mam orginalnego od niej :/ Tzn. takiego żeby się numery zgadzały... Ale mam silnik który był w niej jak ją dostałem... teraz jest przykryta kocem, bo zimno... ;p

michaleczekd
Posty: 134
Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
Lokalizacja: Zielona Huta
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: michaleczekd » 2014-03-03, 10:53

Właśnie biorę sie za pracę z naprawą silnika, gdy ż zbliża się wiosna... Tak więc proszę o pomoc forumowiczów :) Czy robić coś z lakierem ? Mam na myśli jakąś polerkę , cz zostawić tak jak jest ?

Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Posty: 134
Rejestracja: 2009-08-24, 17:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 GIL, SHL M11, OGAR 200,
HONDA Transalp 600V
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: NocnyJastrzab » 2014-03-03, 11:33

Dobrze ją umyj, lakier poleruj pastą, jak lakier ma ubytki to porób zaprawki i ciesz się wiesławą :)

szuba
Posty: 115
Rejestracja: 2012-01-29, 23:17
GG: 0
Moje maszyny: wsk;)
Lokalizacja: Ciążeń / Słupca
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: szuba » 2014-03-03, 12:21

Ja bym delikatnie pastą przeleciał ale drobna żeby tylko wyczyścić i lekko nabrała połysku,i nie po szparunkach ;-)

michaleczekd
Posty: 134
Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
Lokalizacja: Zielona Huta
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: michaleczekd » 2014-03-15, 14:26

co sądzicie o tych sworzniach? Są różnych grubośći... Które to orginały produkcji zmd ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

michaleczekd
Posty: 134
Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
Lokalizacja: Zielona Huta
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: michaleczekd » 2014-11-19, 20:41

Tak wygląda teraz :)Oceniajcie i piście co sądzicie... Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

michaleczekd
Posty: 134
Rejestracja: 2012-11-07, 15:15
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 dwuramówka razy 2 i wsk 125 kos i wsk 125 garbuska
Lokalizacja: Zielona Huta
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: michaleczekd » 2017-01-20, 19:11

Zdobyłem siedzenie orginalne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: WSK_Poznań » 2017-01-20, 19:19

Piękna, zastanawia mnie umiejscowienie klaksonu. W niektórych spotkałem się z umiejscowieniem nad silnikiem pod półkami.

sbanys
Posty: 1156
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: sbanys » 2017-01-20, 19:36

WSK_Poznań pisze:Piękna, zastanawia mnie umiejscowienie klaksonu. W niektórych spotkałem się z umiejscowieniem nad silnikiem pod półkami.
Rocznik 70/71 tak miały umiejscowione sygnały. Do 70 pod lampą.

WSK_Poznań
Posty: 108
Rejestracja: 2015-01-25, 23:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06b1 1971
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: WSK_Poznań » 2017-01-20, 23:03

No właśnie w 69 przewody na długość wyglądają oryginalnie a klakson jest przykręcony do ramy a nie do półek.

sbanys
Posty: 1156
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: Moja wsk-1969

Post autor: sbanys » 2017-01-20, 23:19

Sygnały przykręcane do pólki miały ciężki żywot. Bardzo często po dłuższej eksploatacji motocykla najzwyczajniej urywały się lub pekały prawdopodobnie od wibracji. A może jedynym dostępnym sygnałem na wymiane był taki na jeden uchwyt do przykręcenia do ramy.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości