WSK M06 B1 czerwona 1969

Odpowiedz
Awatar użytkownika
lucasso
Posty: 10
Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958)
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: lucasso » 2013-06-15, 10:08

Witam.

Wreszcie zebrałem się żeby przedstawić swój pierwszy motocykl - WSK M06 B1 z 1969 roku.
Kupiłem go w zeszłym roku w maju. Był to dość przypadkowy zakup, bo szukałem motocykla na chodzie, z papierami, żeby móc nim jeździć bez remontu i biegania po urzędach. Jednak los chciał, że trafiłem na to czerwone cacko. I dzięki Bogu, bo teraz jest to moje oczko w głowie:)
Gdy go kupowałem moja wiedza o wueskach była dość mizerna. Od kolegi usłyszałem, że jest na sprzedaż WSK dwuramówka za nieduże pieniądze. No i pojechałem zobaczyć...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Robert B
Posty: 34
Rejestracja: 2013-01-06, 19:46
GG: 2525952
Moje maszyny: WSK M06B1
WSK M21W2
SHL M11
JUNAK M10
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: Robert B » 2013-07-14, 10:44

Ładna WSK, mam taką samą :) na osłonach gaźnika masz oryginalny lakier ? Gdzie takie dorwałeś ?

Awatar użytkownika
lucasso
Posty: 10
Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958)
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: lucasso » 2013-07-18, 19:32

Dziękuję za uznanie. Twoja B1 też ładnie się prezentuje:)

Osłony kupiłem na allegro. Prawa jest czerwona tak jak widać na zdjęciach, ma oryginalny lakier i oryginalne szparunki. Jest naprawdę w idealnym stanie:) Prawdopodobnie nie była założona na motocyklu, dlatego zachowała się w takim stanie. Lewa niestety jest czarna, też ma oryginalny lakier, ale na krawędziach jest trochę nalotu rdzy.

WSK jest już prawie skompletowana. W garażu leży niedawno kupiony klakson, uchwyt do stawiania motocykla, oryginalna kierownica (widać na jednym zdjęciu), szkło reflektora sygnowane WSK, bo na razie jest jakiś zamiennik.

Odstępstwa od oryginału to tylne amortyzatory (szukam ori), licznik skalowany do 120 km/h (chyba tak zostawię) i silnik z B3 (zostaje).
Szukam opcjonalnego bagażnik do B1.

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: Jakub » 2013-07-18, 22:11

Całkiem ładnie się zachowała :-)
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Awatar użytkownika
lucasso
Posty: 10
Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958)
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: lucasso » 2013-07-19, 09:50

Gdy pierwszy raz ją zobaczyłem, wyglądała na gorzej zniszczoną. Okazało się, że stała w szopie zabezpieczona olejem i do tego oleju przez lata przykleiło się mnóstwo kurzu. Lakier wyglądał na wypłowiały.
Po przetarciu filcową szmatką wygląda o niebo lepiej:)

Robert B
Posty: 34
Rejestracja: 2013-01-06, 19:46
GG: 2525952
Moje maszyny: WSK M06B1
WSK M21W2
SHL M11
JUNAK M10
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: Robert B » 2013-07-20, 10:01

Zostawiasz oryginalny lakier czy masz zamiar coś robić ?

Awatar użytkownika
lucasso
Posty: 10
Rejestracja: 2012-05-15, 07:28
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 (1969),
MZ ES 250/1 (1962), Pannonia TLF (1958)
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 czerwona 1969

Post autor: lucasso » 2013-07-21, 10:55

Początkowo zamierzałem dać nowy lakier, ale coraz bardziej przekonuję się żeby zostawić oryginalny.
Trzeba zrobić trochę zaprawek, bo miejscami lakier jest zdarty do gołej blachy, ale cały urok starych motorów jest w oryginalnym malowaniu.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości