Pomoc w demontażu

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 16:26

Witam . Dzis zabralem sie za przednie zawieszenie w mojej "Garbusce" laga jest wyciagnieta i zdemontowana . Zostala tylko duza guma ktora jest peknieta i musze ja wymienic . Gdzie mozna takową dostac ? Inne pytanie to jak rozebrac ten tloczek ktory jest w ladze ? Ponizej zamieszczam foto i moje pytanie brzmi . Czy tam jest gwint ktory mozna odkrecic ? Pytam zeby nie krecic na chama i czegos nie porysowac . Z gory dzieki za info
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-02, 17:32

Wyciągnąłeś tę tulejkę na ladze? Niepotrzebnie :P
To powinno po prostu wyjść. Jak nie idzie to WD40 i pukaj gumowym młotkiem czy coś :)

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 17:35

Dlaczego niepotrzebnie ? Teraz tak myslalem i moze ten tloczek wyciagnac z drugiej strony . Chodzi mi o to zeby wepchnac ten gwnit co widac do srodka i wyjdzie z drugiej strony . Nic nie uszkodze w ten sposob ?

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 17:38

A tulejke wyciagnolem bo nie moglem inaczej wyjac uszczelniaczy i tulejki metalowej tej

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-02, 18:04

:faint:.
A nie mogłeś górą? :D
Ten tłoczek, a raczej prowadnicę, wyciągasz góra....

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 19:26

Tak myslalem ... jestem amatorem co do przedniego zawieszenia wiec prosze sie nie smiac :D mialem do czynienia tylko z tylnymi amorkami . Pytanie jeszcze jedno ... ta duza guma . jest troche popekana . Nadaje sie juz do wymiany czy nie ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-02, 20:14

Pokaż fotę. Ogólnie ona jest bo jest, ma tłumić ewentualne dobicie.

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 20:50

Wyciagnelem te tloczki i jest slaba guma ta bardzo . Mozna dokupic o odpowiedniej srednicy tzn okolo 2.2 cm bo mierzylem gume taka i wlozyc ? Podsylam foty pozostaloski gum z tłoczka i gume duza tą popękana .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-02, 21:05

Duża może być, małą trzeba ogarnąć ;-)

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 21:07

To git . Bo juz sie balem ze beda teraz poszukiwania takiej gumy bo raczej ciezko ja znalezc . A jak mowilem wczesniej . Zwykla guma wystarczy o dobrze dobranej srednicy ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-02, 21:25

Who knows? Może dorwij używkę ;-)

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 21:28

Mowisz ze sa jeszcze jeszcze .. no nic . Pomysle o tym jeszcze . Pytanie jesscze jedno . Zmieniac uszczelniacze ? Sa w dobrym stanie bo wszystkie (4 szt) chodza bardzo ciasno po ladze i nie wiem czy wymieniac czy nie

HunT
Posty: 129
Rejestracja: 2013-05-18, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Trzebnica
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: HunT » 2013-07-02, 21:31

Hmm. Z gumami to jest tak, że jeśli niem a na stronie Skuter Dębicy, to musisz szukać używki jakiejś z dziupli jakiejś :D albo dorabiać, kombinować, strugać, wyrabiać, rzeźbić, aż wyjdzie coś podobnego i się nada :}
Moja maszyna i jej historia :} viewtopic.php?f=71&t=15749

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 21:33

Gume jakos dorobie . Co z tymi uszczelniaczami ? ;> jest sens wymieniac czy nie ?

HunT
Posty: 129
Rejestracja: 2013-05-18, 22:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Trzebnica
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: HunT » 2013-07-02, 21:36

Uszczelniacze, ale które te 31x40x6 ? Jeśli o te pytasz to ich nie widziałem nigdzie, kupiłem za to 30z40x7 bodajże i jakoś tam pasują :} Zobaczę jak mi wróci od lakiernika wszystko wtedy będę skręcał i powiem więcej.
Moja maszyna i jej historia :} viewtopic.php?f=71&t=15749

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-02, 21:40

Tak te 2 uszczelniacze co ida na jedna lage . Gdy nie ma zadnego luzu i chodza ciasno chyba nie ma sensu wymieniac prawda ? ;>

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-02, 21:56

Rozebranie zawiechy to moment, jak nie masz czasu i kasy (10zł!) to składaj tak.
Co do tych odbojów, polecam tych typkow http://www.youtube.com/watch?v=fPlcJQeLWMc

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-03, 08:34

Nie no bez przesady . Czas i kasa jest wiec kupie nowe jezeli takie dostane a co do chlopakow .. ;D ma ktos z nimi kontakt ? :D hehe dzieki za informacje

Emiliano111
Posty: 27
Rejestracja: 2012-06-23, 20:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK

WSK 125 M06 B3 "Garbuska" 1975r.
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Emiliano111 » 2013-07-03, 12:39

Wyszło mi cos takiego ... sadze ze wytrzyma bo jest podobnej twardosci co wczesniejsza guma a moze nawet i troche twardsza . Co sadzicie ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Pomoc w demontażu

Post autor: Savier » 2013-07-03, 12:57

Może byk. W ogóle w starym typie zawieszenia byly takie odboje?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości