WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-11-06, 09:31

Bry.



Mój pierwszy post więc witam, jestem Patryk, lat 16 z okolic Tomaszowa Lubelskiego Posiadam na stanie WSK 125 M06 B1, stała z dziesięć lat pod szopą, trochę czyszczenia i zapaliła normalnie z kopa Obecnie zastanawiam się czy jest sens ją odrestaurować i zarejestrować na żółte blachy (brak jakichkolwiek dokumentów, ale właściciel żyje) i używać jej np. do jeżdżenia w pole, na imprezę czy do roboty



Stan silnika oceniam na dobry, rozpoławiać nie trzeba, ino trza wyczyścić zbiornik bo zapycha gaźnik i dupa zbita. Poza tym rama, siedzenie, instalacja elektryczna i w ogóle wszystko co na zewnątrz do wymiany i dlatego zastanawiam się czy jest sens.

Poza tym mam pytania.

1. Gdzie można dostać dobry, najlepiej oryginalny pływak? Stary pogięty ale w przeciwieństwie do nowych jako tako domyka dopływ paliwa, te nowe już mało koniecznie

2. Czym czyścić bak? Póki co próbowałem octem, pozostał osad który przechodzi przez filtr i zapycha dyszę toteż muszę znaleźć sposób by go wyczyścić.

3. Mam wrażenie, że WSK za dużo pali. W dodatku guma od filtra powietrza jest zalana benzyną... Mam rozumieć, że motór dostaje za dużo paliwa? Jak to naprawić?

4. Ile litrów farby trzeba kupić by pomalować mój motórek? Chodzi o całą ramę ze zbiornikiem, błotnikami

i tłumikiem łącznie (chciałbym też takie złote paski na osłonach gaźnika, chyba wiadomo o co chodzi ). Jest sens malować lekko podrdzewiały cylinder?

5. Jak pozbyć się starego lakieru?

6. Jeżeli ma ktoś siedzenie z blachą to pisać


Aha, i wybaczcie, ale z moją mechaniką jest tak sobie


Pozdrawiam

PS.: Zdjęcia dam potem
Ostatnio zmieniony 2013-11-07, 22:38 przez Sarmat, łącznie zmieniany 1 raz.

lesmann
Posty: 56
Rejestracja: 2012-06-30, 22:08
GG: 0
Moje maszyny: Wiele motorów ale żaden mój :p
Lokalizacja: Róża
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: lesmann » 2013-11-06, 09:37

Jeśli jest mozliwość Rejestracji to czemu nie
a podasz foty tej Besi :)

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Sebastian440 » 2013-11-06, 10:29

Potrafisz czytać i rozumować ?

Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: gabste » 2013-11-06, 10:38

Kolejny .....
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Sarmat » 2013-11-06, 15:23

Sebastian440 pisze:Potrafisz czytać i rozumować ?

Profesjonalnie odrestaurowane motocykle
Regulamin działu:
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Wybacz, myślałem, że zakaz stary i malo aktualny bo widzialem nowe wątki które nie były karane. Jeżeli można, to proszę dać do odpowiedniego dzialu
lesmann pisze:Jeśli jest mozliwość Rejestracji to czemu nie
a podasz foty tej Besi :)
Foty mam ale na odnisniki za duże, jak pomniejsze to wrzucę ;)
Kolejny .....
Na początku poświęć parę h na douczeniu sie jeśli boli cie przeglądanie i czytanie forum to poszukaj sobie na google odpowiedzi na twoje pytania.
Po 10 latach nie rozbierać silnik to długo nie popyrkasz sobie.
Jeśli właściciel motocykla żyje na którego on był zarejestrowany to spokojnie możesz zarejestrować normalnie w skrócie : piszesz umowę z poprzednim właścicielem, oraz dokument w którym będą dane motocykla i dane właściciela ze dowód został zagubiony(lepiej byłoby jakbyś go przekonała aby udał się do wydziału i wyrobił wtórnik).
Dopiero co bylem w WK i już wiem wsio na temat rejestracji :)

Jedyny problem mam z pytaniem nr. 1 i 6 i tu proszę wszystkich co mają i mogą sprzedać

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: gabste » 2013-11-06, 16:24

Pływaki dzisiejszej produkcji nie sa najgorsze wiec mozesz smialo brac chyba ze zalezy ci na oryginale to prosze bardzo:
http://allegro.pl/nowy-plywak-gaznika-g ... 71315.html

Jeśli chodzi o siedzenie to gorsza sprawa rzadko kiedy sa w ladnym stanie za rozsądne pieniądze na allegro.Jesli masz kase to prosze bardzo:
http://allegro.pl/wsk-m06-b1-wfm-shl-si ... 59987.html

http://allegro.pl/siedzenie-wsk-i3675516857.html

P.s zapodaj fotki

Kamko94
Posty: 232
Rejestracja: 2011-05-19, 21:20
Moje maszyny: WSK M06B3 1985
Lokalizacja: Wola Wielka
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Kamko94 » 2013-11-06, 17:45

O widzę że koloega z moich okolic. W Tomaszowie masz dobrze bo rejestrują wszystko, nie to co u mnie.

Awatar użytkownika
Marek.K
Posty: 301
Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
GG: 11491915
Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
Lokalizacja: Winda
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Marek.K » 2013-11-06, 18:46

jakbyś podął chocby rok i fotki to by było można coś powiedzieć a tak, magicznej kuli jak ten od komara nie mamy
Pozdrawiam Marek.
Ekipa Północ

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Sarmat » 2013-11-06, 19:50

Rok 69

Fotki zapodam jak naprawią mi komputer ponieważ obecnie rozmiar zdjęć za duży i do załączników nie wejdzie a regulaminu łamać nie będę

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Sarmat » 2013-11-06, 23:22

Udało mi się załączyć zdjęcia. Baku nie ma bo łatany. Nie ma blachy pod siedzenie i jest problem z obiema zębatkami od łancucha (w jednym zostało reszta gwinta a druga wypada z koła, strach jeździć :P)

Swoją drogą, jak usunąć wszelakie wgniecenia przed malowaniem? Prawdopodobnie będzie to wsio piaskowane plus malowane proszkiem. Mam nadzieję zmieścić się w okolicy 350 zł :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Sarmat » 2013-11-07, 21:46

Dobra, chciałbym się poradzić użytkowników wueski.pl o kupno zbiornika :)

Wybrałem trzy opcje:
http://tablica.pl/oferta/bak-zbiornik-p ... 89d6210356
http://allegro.pl/zbiornik-paliwa-wsk-1 ... 80145.html
http://allegro.pl/wsk-wfm-shl-zbiornik- ... 27547.html

Sęk w tym który wybrać ;/
Pierwsze dwa poszłyby do piaskowania i malowania, ew. zalewania fosolem jak zajdzie potrzeba a trzeci z kolei już raczej nie musi tego odbywać. Proszę o pomoc, nie potrzebna mi dodatkowa robota i wybulone pieniądze za bubel

Pozdawiam

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: gabste » 2013-11-07, 21:58


Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 - jest sens?

Post autor: Sarmat » 2013-11-07, 22:13

Ło Jezu, jeszcze oryginalny, wczesnej produkcji kranik :o

Po kupnie takiego zbiornika trzeba było by piaskować a potem malować, w przeciwieństwie do poprzedników trzeba dopłacić.

Naprawdę opłaca się bardziej niz tamte?

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: gabste » 2013-11-08, 09:24

podesłałem ci go bo mało ma wgnieceń a kranik zawsze możesz opchnąć. A te co ty podesłałeś to nie musisz malować?

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-11-16, 13:25

Zbiornik i parę innych gratów właśnie leci :D

Wsio rozebrane na części pierwsze. I tu dwa pytania:
1. Pod kierownicą znajdują się miski ze śrutem. Śrut albo całe miski ze śrutem są do kupienia? Jak tak to proszę o link.
2. Jak wymyć całą ramę przed piaskowaniem? Wszędzie rdza, smar i ziemia. Ropą? A może druciakiem i wodą?

Pozdr

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: gabste » 2013-11-16, 15:07

ad.1. są do kupienia -forum nie jest wróżka nie spełnia życzeń trochu własnej inicjatywy- poszukaj na allegro
ad.2. nie czyści się elementów do piaskowania(przynajmniej tam gdzie ja oddawałem), zapytaj się zakładu do którego bedziesz oddawał części

Awatar użytkownika
grack
Posty: 194
Rejestracja: 2013-04-19, 21:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 Sport "S1"
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: grack » 2013-11-16, 15:13

ad 1. nie szukaj "śrutu" tylko łożysk główki ramy, ewentualnie misek i kulek łożyskowych :)

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-11-16, 16:49

Dzięki :-) Mam na allegro po 50 zł, ale najpierw piaskowanie a potem pomyślimy nad innymi bzdetami :D

Wstawiam też trzy zdjęcia z rozebranej ramy którą nieco przeczyściłem ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
gabste
Posty: 709
Rejestracja: 2007-11-19, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
636B 04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: gabste » 2013-11-17, 19:46

ściągnij tabliczke przed piaskowaniem ;)

Awatar użytkownika
Sarmat
Posty: 375
Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
Moje maszyny: WSK 125 B1
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 B1 z 1969 - czarna

Post autor: Sarmat » 2013-11-17, 23:19

Chyba będę tarł bo koleś sobie liczy 250 zł za cały motor a tak będę miał co robić na feriach :P

Do piaskowania oddam cylinder, felgi i chyba oslony gaźnika. Swoją drogą, wszystkie śruby i szprychy dać do cynkowania? Szkielkować tylko silnik? Poza tym chyba kartery do wymiany bo olej chyba wycieka. Się zresztą zobaczy :)
Ostatnio zmieniony 2013-11-18, 00:27 przez Sarmat, łącznie zmieniany 1 raz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości