Współcześnie produkowane części

Odpowiedz
Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Współcześnie produkowane części

Post autor: ŻbiKu » 2008-01-18, 16:33

W tym temacie zamieszczajmy opinię na temat dziś produkowanych części. Odradzajmy i polecajmy co warto kupić, a co nie.

Moje pytanie brzmi: Czy kupował ktoś już współcześnie robiony koszyk sprzęgłowy wraz z zębatką (np. SkuterDębica) ? Oczywiście chodzi o trwałość wyrobu..

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2008-01-18, 16:53

nie polecam tłoków większość to lipne podróbki które puchną
niektóre linki lubią się urywać przy kulkach
cewki zapłonowe palą się jak nie wiem często nie wytrzymują dłużej niż 2 tygodnie
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
jimmi1206
Posty: 44
Rejestracja: 2007-07-22, 17:41
GG: 0
Lokalizacja: Pietkowo
Kontaktowanie:

Post autor: jimmi1206 » 2008-01-18, 17:27

Nowe lancuszki sprzeglowe do wsk 125 to jeden wielki szit rozciagaja sie jak worki i przeskakuja na nowych zebatkach
Zebatki kosza i zdawcza walu nie wytrzymuja dluzej niz 2000km
Tulejki walkow skrzyni biegow scieraja sie jakby byly zrobione z wosku
Produkowne dzis zarowki 25W/25W 6V nie swieca dluzej niz 12 h
Tarcze sprzeglowe sa tak bardzo nie precyzyjne ze nie pasuja na zabki zabieraka a ich jakos pozostawia wiele do zyczenia
Moge pochwalic tlok kupiony na http://www.agmot.pl przejechalem na nim ok 1000km i ani razu mi nie spuchl zamki takrze nie powypadaly
Pierscionki takrze z http://www.agmot.pl zalozylem wraz z tym tlokim i jest dobrze kompresja super
WSK M06 B3 77r super maszyna

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2008-01-18, 18:45

ja kupowałem wał tłok cylek pierścionki na agmocie i mogę je polecić , około 1000km intensywnej jazdy :evil: zrobione i żadnych problemów , jakiś czas temu rozebrałem i próg jedynie widoczny , pod palcem nie wyczuwalny , jedyne co moim zdaniem było słabej jakości to sworzeń który zaczął brzęczeć po jakichś 700-800km
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Post autor: pawel15 » 2008-01-18, 19:07

Nie polecam platynek dzisiejszej roboty do 125- nierówno sie schodzą, aż żal pieniędzy :((jak ktoś jest do nich przywiązany :evil: ).

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2008-01-18, 19:30

Jeszcze zębatki w komarku na przebieg 3500km chyba już 4 poszła.Ja mam to szczęście że często kupuje fabryczne częsci mam takiego starszego pana w okolicy który miał kiedyś Polomozbyt i ma kupę częsci i tak ostatnio kupilem u niego klamki z fabrycznymi papierkami po 7zl, kolanko do Dudka za 40zł, okladziny hamulcowe ze stemplami fabrycznymi po 4zł noi tak na bierzaco tam coś sie zawsze coś wyrwie ostatnio wodzik musiałem u niego kupić bo w Debicy na bazjlu mieli tylko jeden i tu jeden tu drugi i obydwa fabryczne jak przypomne sobie czego nie warto kupować a nikt jescze nie napisał to napisze.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2008-01-18, 19:36

Do S01:
Kupowane u Skutera:
Tarcze sprzęgłowe na korku z portugali - super, twardy korek, gruba blacha.
Tłok - almot, nigdy nie puchnie ładnych stówek ma.
Pierścionki - no name, ale jest ok.

Kosz sprzęgłowy - po 1000 jest ok, ale wykończony jakoś dziwacznie, za długi kołnierz od strony łożyska.

Resztę części które kupowałem w Skuterze były oryginałami i nie mam co na nie narzekać.

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Post autor: Jarek_kam » 2008-01-18, 22:15

Wałek zdawczy, zębatka przednia i tryb od trzeciego biegu jak narazie dobrze sie spisują.
Tarcze sprzęgłowe korkowe także. Tłok i pierscienie pracują bez zarzutów ;-)

Linki do gazu spotkałem same krótkie :-/

Nie polecam prywatnych platyn. Dwa kopnięcia startera i z młoteczka oderwało się to co uderza w kowadełko, dzieje sie tak bo jest to marnie zgrzewane :-/

Awatar użytkownika
marcin_zk
Posty: 51
Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
GG: 6498666
Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: marcin_zk » 2008-01-18, 22:25

[ Dodano: 2008-01-18, 21:28 ]
Ja mam to szczęście że często kupuje fabryczne częsci mam takiego starszego pana w okolicy który miał kiedyś Polomozbyt i ma kupę częsci
chyba wiem o którego Pana chodzi... też kupuje... i muszę powiedzieć że jestem zadowolony, ponieważ ma sporo oryginalnych chczęści

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Maciek » 2008-01-18, 22:30

Pan Leonek z Turystycznej :-)

Awatar użytkownika
marcin_zk
Posty: 51
Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
GG: 6498666
Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: marcin_zk » 2008-01-18, 22:48

dokładnie :)
fajną syrenke ma w garażu :evil: no i WFM też stoi :)

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2008-01-18, 22:49

Z platynkami to jest masakra :/ Dzisiejsze są gówno warte - nawet szkoda kasy ładować. Trzeba szukać oryginałów za ... ciężkie pieniądze ...

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Post autor: Mtx50 » 2008-01-19, 00:45

Platynki = :mrgreen:

Raz że żle się schodzą, blacha która ma sprężynować odgina się i platyny się nie otwierają, no szczyt kiedy mi od temperatury stopił się plastik który chodzi po krzywce :D można śmiało ten temat nazwać imieniem " zacnych platynek współczesnej produkcji " ;)
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Kermit

Post autor: Kermit » 2008-01-19, 09:55

Ja jak koledze zakładałem nowe platynki to w żaden sposób nie moglem ustawic tak żeby sie równo stykały a w dodatku cały czas sie rozregulowywały.
Ja miałem farta i dostałem od wujka cały garbuskowy zapłon z idealne ustawionymi platynkami

Awatar użytkownika
Jarek_kam
Posty: 306
Rejestracja: 2007-12-06, 21:26
GG: 0
Lokalizacja: Kamieńsk woj. Łódzkie
Kontaktowanie:

Post autor: Jarek_kam » 2008-01-19, 12:43

Stary pisze:Z platynkami to jest masakra :/ Dzisiejsze są gówno warte - nawet szkoda kasy ładować. Trzeba szukać oryginałów za ... ciężkie pieniądze ...
te prywatne kupiłem za 8 zł i tak jak mówiłem dwa ruchy kopką i po platynach.
widziałem na allegro państwowe ze starych zapasów- kosztowały 18zł

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2008-01-19, 15:31

Hmm ale czy ktoś z forumowiczów kupował kosz sprzęgłowy WSK175?? Jeżeli ma mi posłużyć 2tyś km to podziękuje..

Awatar użytkownika
lukiszka
Posty: 131
Rejestracja: 2007-01-03, 00:13
GG: 0
Lokalizacja: Gdańsk/Niestępowo
Kontaktowanie:

Post autor: lukiszka » 2008-01-19, 22:48

Żbiku ja kupowałem zębatki pod kosz sprzęgłowy i nitowałem komplet w stary kosz bo wydawało mi się że tak jest najlepiej i się nie pomyliłem. Tak na marginesie powiem wam że przeskakujący kopniak w "czwórce" może być spowodowany właśnie poluzowaniem nita od kosza sprzęgłowego.
Garaż: wsk 175 Kobuz

Awatar użytkownika
jimmi1206
Posty: 44
Rejestracja: 2007-07-22, 17:41
GG: 0
Lokalizacja: Pietkowo
Kontaktowanie:

Post autor: jimmi1206 » 2008-01-20, 18:49

ŻbiKu czemu chcesz kupic nowy kosz?? Masz polamany kosz czy slaba zebatke??
WSK M06 B3 77r super maszyna

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2008-01-20, 21:59

Pytam się na razie orientacyjnie jak sprawa się prezentuje, znituję na razie stary kosz-zluzowały mi się "nity" poprzedniego właściciela.

Awatar użytkownika
jimmi1206
Posty: 44
Rejestracja: 2007-07-22, 17:41
GG: 0
Lokalizacja: Pietkowo
Kontaktowanie:

Post autor: jimmi1206 » 2008-01-21, 10:32

Wiec ja to na twoim miejscu zanitowal bym pozadnie nowa zebatke a jak by nita puszczaly to dal bym jakiemus fachowcowi zeby to zrobil bo wg mnie to szkoda kasy na kosz sprzeglowy jesli twoj jest jeszcze w niezlym stanie! Ja osobiscie sam nitowalem zebatke w kobuzie i dlugi czas bylo dobrze :zdrowko:
WSK M06 B3 77r super maszyna

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość