Chropowaty króciec i stary tłumnik

Gaźnik, filtr powietrza, kolanko wydechowe, tłumik
WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-14, 22:31

Witam mam takie pytanko. Czy króciec w wsk może być chropowaty. Jeśli nie to jak go wypolerować/wyczyścić, i czym
oraz czy taki króciec (chropowaty) może pogarszać osiągi/prace silnika?
Mam też w mojej wsk'ce stary tłumnik chyba pusty czy on też może przyczyniać się do pogorszenia osiągów?
Dodam jeszcze że mam silnik po generalnym remoncie.

dtyc97
Posty: 97
Rejestracja: 2013-08-15, 21:50
GG: 0
Moje maszyny: 2xWSK 125, WSK175 SHL M11
Ogar 205
Chart
Lokalizacja: Myszyniec
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: dtyc97 » 2014-12-14, 22:47

Mi się wydaje, że to tylko teoretycznie, ponieważ raczej tego spadku mocy nie odczujesz ;).

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 00:11

No nie wiem z tego co czytałem to wiesia poleci 80km/h a moja ledwo leci 55/60km/h

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: Savier » 2014-12-15, 00:38

Króćca nie odczujesz, placebo. Prędkość jak GPS to słabo, dorwij porządny tłumik i sprawdzaj. Jakie masz zębatki?

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 00:47

Króciec spróbuje wyczyścić papierem ściernym, a co do prędkości to była sprawdzana licznikiem w wsk to może on kłamać.
Tłumik kupuje po świętach nowy więc zobaczymy co się będzie wtedy działo.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: Muciek » 2014-12-15, 00:48

Może masz progi na pół cm na łączeniu cylinder karter ?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: Savier » 2014-12-15, 00:57

Zmierz GPS albo Oplem kumpla :D

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 01:02

Tego nie wiem. Da się to jakoś sprawdzić nie rozbierając silnika? Mam to moto dopiero 6 miesięcy więc się na nim tak bardzo nie znam.

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 01:04

Co do prędkości to juro postaram się zmierzyć prędkość GPS i się dowiemy czy mój licznik w wsk'ce mnie okłamuje.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: krzysiek200 » 2014-12-15, 09:21

A moze poprostu sipnik sie konczy i stad tak slabo jeździ.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: Muciek » 2014-12-15, 13:35

Sam robiłeś ten remont czy już kupiłeś po?

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 15:13

Mój tata z mechanikem robił remont silmika a obaj się znają bo mieli oni już po kilka wsk.

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 19:15

Sprawdziłem ile pojedzie moja wsk, równe 62km/h według GPS.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: Muciek » 2014-12-15, 19:16

Jaką masz zębatkę w silniku ile zębów (ta od łańcucha) , cylinder oryginalny czy nowy z allegro?

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 19:32

Zębatki z przodu mam 13z a z tyłu 43z, i cylinder mam stary nie kupiony na allegro lat tylko chyba już 2 szilf miał ten cylinder.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: krzysiek200 » 2014-12-15, 21:05

Wkreca Ci sie do konca na obroty? Moze sprzeglo sie slizga.

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 23:01

No obroty wkręca się chyba do końca ale tylko na 3 biegu na 1, 2 i luzie obroty dochodzą do wysokich i potem strasznie przerywa i
kopci jakby paliła sam olej szczególnie na luzie.

Awatar użytkownika
Mateuszzmd
Posty: 27
Rejestracja: 2014-09-06, 19:49
GG: 0
Moje maszyny: wsk x3
romet x9
żak
mz 251
Lokalizacja: PRUSICE
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: Mateuszzmd » 2014-12-15, 23:04

Prawdopodobnie poszedł symering i ciągnie olej ze sprzęgła bo miałem podobnie

WskNaZawsze
Posty: 22
Rejestracja: 2014-12-10, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B3 81r
Lokalizacja: Wylezin (Lubelskie)
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: WskNaZawsze » 2014-12-15, 23:23

Przez który symering? Raczej wszystko mam tam szczelne. Co do sprzęgła to na 3 biegu chyba mi się ślizga bo silnik wchodzi na obroty a moto nie przyśpiesza dopiero gdy odpusze mu gaz to dopiero wtedy silnik nagle szybko zchodzi z obrotów i przyśpiesza.

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Chropowaty króciec i stary tłumnik

Post autor: rss » 2014-12-16, 08:14

uszczelki i uszczelniacze do przejrzenia, wlacznie z uszczelka pod glowice.
swieca jaki ma kolor?
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość