gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-02, 17:07

Witam czy według Was jest sens zakładać gaźnik podciśnieniowy do silnika 175 w dwusuwie ? (silnik s32) Jeśli tak to jakie gaźniki mogą tam trafić ?

Awatar użytkownika
kolo
Posty: 52
Rejestracja: 2013-11-23, 15:17
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
wsk m06 1960r
MZ ETZ 250
Komar 3
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kolo » 2015-01-02, 18:55

Ja w silniku S06 z górą od s 32 mam czeskiego ikova świetnie zdaje egzamin i od roku nie mam z gaźnikiem żadnych problemów ;-)

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: AndrzejJ » 2015-01-02, 19:56

Przede wszystkim to każdy gaźnik, przed którym nie ma turbo jest podciśnieniowy(czy to G20, G16 czy pegaz)
Jeśli dobrze wyregulujesz, to jest sens.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: Muciek » 2015-01-02, 20:17

Może mu chodziło o gaźnik z jakiegoś 4t.

trollfireblade
Posty: 682
Rejestracja: 2012-09-08, 00:05
GG: 0
Moje maszyny: gazela 69, pannonia 63, pic,75 shl m1161,
WSK S1 74'
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: trollfireblade » 2015-01-02, 22:10

najprawdopodobniej chodzi o gaznik w którym nie podnosi sie przepustnicy z iglicą linką tylko przez podcisnienie i zasysaną membrane

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 00:41

chodzi mi o gaznik podcisnieniowy widze ze hejterzy musza byc nawet na forum wueski, nie masz takiego gaznika nie masz pojecia ? nie komentuj

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 00:41

Kolo wielkie dzieki ! :D

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 00:43

trollfireblade dokladnie !

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: AndrzejJ » 2015-01-03, 08:05

No dobra, tylko po co?
Gaźnik z NSR, z MZ, jikov, bing, ludzie to wsadzają, nowe, niewyrobione, dobra regulacja i jest miód.
Jeśli w nowoczesnych 2t takich gaźników nie wsadzają, to widocznie niezbyt one dają radę w takich silnikach.
Nie napisałeś o jaki konkretnie gaźnik Ci chodzi.

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 09:33

o obojetnie jaki, bo skladam powiedzmy nieco mocniejszy silnik ktory bedzie potrzebowal dobrze zmieszane paliwo z powietrzem, zalozylek gazniki podcisnieniowe ze scigacza (bodajze jakas yamaha) do swojego radzieckiego sprzetu i czuc niesamowita roznice. Jesli paliwo jest solidine zmieszane z powietrzem i nie skrapla sie odrazu w kanale jeszcze przed dotarciem do komory spalania wtedy silnik zupelnie inaczej dziala...

pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: Muciek » 2015-01-03, 13:03

Czy ten radziecki sprzęt był dwusuwem? Dellorto 28 Ci w tym spokojnie wystarczy kupisz na allegro za 100 150zł. Nie widziałem jeszcze żeby ktoś wsadzał do poważnie przerobionego dwusuwa gaźnik z 4T.

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 13:22

Radziecki sprzęt to czterosuw ... A serio są tak tanie gaźniki dellorto ?


Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 20:05

ooo widzisz :) no dobra to cos popatrze :cool: dzieki szeryfie

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-03, 23:45

Panowie mam pytanie czy ten gaznik to gaznik podcisnieniowy ? czy tylko zwykly gaznik gotowy do ewentualnego przerobienia ?


http://magmot.pl/355-gaznik-tec-pro-phb ... howhmw=yes

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: qpa » 2015-01-04, 00:03

nie nie jest

Moim zdaniem nie ma sensu w 2t pchać takiego gaźnika (podciśnieniowego)

Inna sprawa ze w 4t ucieka się od gaźników podciśnieniowych bo to muły są :)

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-04, 00:19

https://www.youtube.com/watch?v=QIjXhb1HdFg


tutaj przeciez jest gaznik zwykly bez podcisnienia

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-04, 00:38

Na zlocie w Bieszczadach przyjechal gosciu biala wfm z silnikiem s34 na gazniku podcisnieniowym poprostu jakbyscie widzieli jaki ten motocykl mial przyspieszenie do glowa mala .... :D

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: jannex » 2015-01-04, 11:43

O mam nadzieję że nie jesteś TEN kudłaty :lol:
A co niby rewelacyjnego miałby zmienić taki gaźnik? Jak jego sposób działania miałby coś zmienić w silniku 2t, którego parametry są uzależnione od wielu innych czynników? Przedstawiony przez kolegów PWK to wg mnie maksymalny luksus, jaki można zafundować do S32.

Awatar użytkownika
kudlaty
Posty: 22
Rejestracja: 2014-09-10, 07:52
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06b3
SHL m06T
SHL m11W
WFM mo6z
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: gaźnik podcisnieniowy w silnikach 2t

Post autor: kudlaty » 2015-01-04, 12:01

Ktory kudlaty ?
Tak jak napisalem wczesniej nie zmieniam tylko gaznika chce cos poprawic w tym silniku poniewaz lubie bardzo dalekie wyprawy i chce poprawic niezawodnosc i spalanie silnika a moc do wjezdzania pod gorki bieszczadzkie tez sie przyda :D temat zamkniety zrobie wam filmik jak uruchomie sprzet :D tak btw ma ktos iskrownik na sprzedaz ? :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości