Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Odpowiedz
13vito37
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-24, 00:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
KTM SX 125
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontaktowanie:

Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: 13vito37 » 2015-10-31, 03:09

Witam!
Pare lat temu kupilem WSK'e za jakies groszowe pieniadze, cos okolo 100 zl jezeli kogos to interesuje, nie miala w zasadzie tylko tlumika a tak ogolnie to silnik byl na chodzie, odpalalem ja na zapych bo polksiezyc jest wyszczerbiony i kopniak nie dzialal, ale palic palila takze. Rozlozylem lekko jednak stala z 2 lata w garazu i zajmowala miejsca a ja nie mialem checi i czasu zeby cos przy niej robic. We wrzesniu spojrzalem na sterte zlomu w garazu, posprzatalem troche i cos mnie natchnelo w strone tego zeby zaczac cos robic. Zaczelem rozkladac rame, rozlozylem na czesci pierwsze, reszte tak samo, wyszlifowalem wiertarka bak od wski, przejechalem fosolem, niestety gdzies przeczytalem zeby fosol zmywac woda (sam juz pomyslalem ze woda+goly metal to cos niedobrego no ale :P), benzyna ekstrakcyjna nic nie dawalo, chyba trzeba sie pogodzic z ta warstwa na metalu, zaczelo rdzewiec od nowa, ale nie pozwolilem zeby cokolwiek sie stalo takze pomalowalem na nowo ale Cortaninem F czy jakos tak, bo fosol mi sie juz skonczyl, bede musial dokupic pare butelek, wie ktos moze gdzie dostane w sklepach? Ile wyjdzie mi za piaskowanie i malowanie calej ramy? Czesci typu kierownica dawac do cynkowania czy do chromowania? Z tego co mi wiadomo chromowanie wychodzi duzo drozej, jakas wielka roznica jest pomiedzy tym? Polecacie jakies dobre zaklady na pomorzu? najlepiej zachodniopomorskie. Zmywac czyms ta czarna warstwe po tym Cortaninie? Zdjecia byly robione pare h po malowaniu, wiec jeszcze nie wyschlo, zobaczymy jak bedzie jutro. Mam jedne widelki od innego modelu, te czarne sa raczej od kos'a, te drugie prawdopodobnie od tego modelu, nie wiem dokladnie co to jest bo ma duzo czesci pomieszanych chocby raczka przy kierownicy, jest sporo takich rzeczy, ale to raczej tylko te dodatki i nic wiecej, chcialbym zalozyc te od kosa, do nich przychodzi inny blotnik, dostane gdzies taki? na olx/allegro szukalem i lipa jest z tym. Co robic z kolami? Wyciagac szprychy i obrecze piaskowac? Moze nowe szprychy kupic? Na zdjeciach zaznaczylem to co jest uciete, ten kawalek metalu do ktorego mocowane sa stopki i to pod rama, poza tym pod wahaczem jest odstajacy kawalek metalu, tez jest zaznaczony, nie wiem do czego sluzy ale jest lekko pogiety, ma ktos fotke jak wyglada to dobrze? http://allegro.pl/komplet-srub-sruby-ws ... 17649.html oplaca sie brac takie srubki do wski? nie chce mi sie kazdej dobierac dokupowac i potem chromowac bo to wyjdzie drozej, dobra taka opcja? Troche sie rozpisalem, chyba zapytalem sie o wszystko co chcialem, mam nadzieje ze trafilem z dzialem bo troche pytan bylo i ciezko bylo wybrac jeden konkretny, wrazie czego jak cos zapomnialem bede pisac pod postem. Z gory dzieki za odpowiedz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
marek-robert
Posty: 399
Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: marek-robert » 2015-10-31, 11:06

To zdaje się twój pierwszy post więc w dobrym tonie jest przywitać się. http://www.wueska.pl/viewforum.php?f=74
Potem poszukać na forum za pomocą opcji szukaj
Piaskowanie całej to ok 200 zł malowanie proszkowe to kwota rzędu 350-400 zł komplet. Kupno śrub zostaw sobie raczej na koniec bo czeka cię spory wydatek. Komplet chromów to minimum 500 zł ale to po znajomości trzeba liczyć 800 zł czas oczekiwania ok 2 miesięcy. Koła rozbierz, nie rób obory z malowaniem "na okrągło", szprychy jeśli uda ci się odkręcić to odkręć, wypiaskuj albo oczyść samemu i ocynkuj resztę dokup jak będą krzywe. Jeśli chodzi o chromować czy ocynkować to zasada jest prosta "chromuj co było chromowane, ocynkuj co było ocynkowane" Jak ocynkujesz elementy które były chromowane to będzie wyglądało to raczej słabo żeby nie powiedzieć żałośnie i zamiast budzić zainteresowanie będzie śmieszne.
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=69&t=6691
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=71&t=21418

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: Mixol » 2015-10-31, 11:16

2 miesiące na chromy to przesada w ciągu 2 tygodni powinni zrobić.

Awatar użytkownika
marek-robert
Posty: 399
Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: marek-robert » 2015-10-31, 11:23

Ewelinka pisze:2 miesiące na chromy to przesada w ciągu 2 tygodni powinni zrobić.
:faint: a robiłeś? Jeśli specjalnie czekają na ciebie to zapewne, tylko ile zakładów czeka aż raczysz przynieść elementy? Najkrócej to 4 tygodnie, wiem bo składałem zapytania ofertowe z resztą jakie zakłady za ile i na kiedy jest w temacie o chromowaniu.

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: Mixol » 2015-10-31, 12:11

Robiłem zobacz sobie przedstawiłem się dziś, zadzwoń pod ten numer to Ci gość powie ile musisz czekać 606 256 254, to galwanizer4 z aledrogo ogarnia wysyłkowo w ciągu tygodnia, ja mam do niego 12km i zawsze szybko robi a roboty ma sporo, 2 miesiące na chromy to przesada w ciągu 2 tygodni powinni zrobić.

Awatar użytkownika
marek-robert
Posty: 399
Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: marek-robert » 2015-10-31, 12:23

:papa:
Ostatnio zmieniony 2015-10-31, 12:47 przez marek-robert, łącznie zmieniany 1 raz.

Mixol
Posty: 810
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r.
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: Mixol » 2015-10-31, 12:29

:zdrowko:

13vito37
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-24, 00:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
KTM SX 125
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: 13vito37 » 2015-10-31, 20:24

nie wiem zbytnio co robic z ta rama, czy kupic poprostu nowa, na olxie i podobnych za 70zl dostanie sie czasami w dobrym stanie, tutaj musze dokupic te 2 konsole pod stopki to wyjdzie mi 30 zl, tak samo to uciete cos, wiec chyba prosciej bedzie kupic nowa rame, co robic z tymi kolami? nie wiem zbytnio, chyba zainwestuje w chromy na wszystko, w zasadzie budzet mam do 10 tysiecy, wiec dlaczego mialbym robic cos po taniosci. w zasadzie to odrazu z papierami bym kupil

Awatar użytkownika
Adam_Ga
Posty: 1324
Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
Moje maszyny: 125 & 175 & 350
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: Adam_Ga » 2015-11-01, 12:21

13vito37 pisze:w zasadzie budzet mam do 10 tysiecy
Jeśli ten budżet jest złotówkach, a nie np. w rupii indonezyjskiej to kup sobie wueske już po remoncie:
- spokojnie kupisz 3-4 M06B3
albo
- 2-3 Kobuzy
albo
-1 Sporta S1 lub S2
albo
-1 Dudka.
albo ze starszych
1-3 dwuramówki

Ale zrobisz jak uważasz :)
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"

13vito37
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-24, 00:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
KTM SX 125
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: 13vito37 » 2015-11-02, 21:49

gramsiu pisze:
13vito37 pisze:w zasadzie budzet mam do 10 tysiecy
Jeśli ten budżet jest złotówkach, a nie np. w rupii indonezyjskiej to kup sobie wueske już po remoncie:
- spokojnie kupisz 3-4 M06B3
albo
- 2-3 Kobuzy
albo
-1 Sporta S1 lub S2
albo
-1 Dudka.
albo ze starszych
1-3 dwuramówki

Ale zrobisz jak uważasz :)

nie chodzi mi o kupienie wski zeby poprostu nia jezdzic, od tego mam crossa, chce zrobic sam od zera zeby miec satysfakcje, bo nie sztuka jest wydanie hajsu na gotowa wske

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: kuba063 » 2015-11-02, 22:08

Jeżeli chodzi o koła to zazwyczaj były malowane felgi a szprychy ocynk. Jeżeli potrzebujesz prostej, nie ciętej ramy to mam taka.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

13vito37
Posty: 4
Rejestracja: 2015-10-24, 00:09
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
KTM SX 125
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontaktowanie:

Re: Uszkodzona rama, blotniki i pare innych spraw.

Post autor: 13vito37 » 2015-11-03, 00:58

Raczej bede celowal w cos z papierami zeby potem moc rejestrowac

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości