WFM M06 1958 - pytania

Odpowiedz
Awatar użytkownika
Ariel
Posty: 12
Rejestracja: 2016-03-18, 23:38
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06 '1958
Lokalizacja: Puławy / LPU
Kontaktowanie:

WFM M06 1958 - pytania

Post autor: Ariel » 2016-03-20, 00:58

Moja WFMka z roku 1958.
Mam parę pytań o detale przy niej.
- osłony nad puszkami nie były montowane w roku 1958?
- jaka powinna być lampa tylna? czy taka jak na zdjęciu?
- sygnał raczej ma być zamontowany po prawej stronie a nie centralnie.
- jaki kranik ma mieć?
Jeśli dostrzeżecie inne rzeczy proszę o ich wymienienie gdyż kompletnie nie orientuję się jak powinna ona wyglądać w tym roczniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WFM - W Pracy, Sporcie i Turystyce.

Awatar użytkownika
jakemdural
Posty: 412
Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
GG: 0
Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1958 - pytania

Post autor: jakemdural » 2016-03-20, 09:43

1 były
2 tak
3 tak
4 suwakowy
5 silnik nie ten a na pewno gaznior plus cyl i glowica , tłumik powinna być ,,uklejka" (rybka) :P

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1958 - pytania

Post autor: skavinsky » 2016-03-20, 10:39

1. Osłony nad puszkami NIE były montowane w tym roczniku na 100%
2. Lampa OK
3. Sygnał po prawej stronie w miejscu trójkąta nad puszką
4. kranik przesuwny

W sumie niezłą sztukę wyrwałeś

Awatar użytkownika
Ariel
Posty: 12
Rejestracja: 2016-03-18, 23:38
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06 '1958
Lokalizacja: Puławy / LPU
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1958 - pytania

Post autor: Ariel » 2016-03-20, 11:38

jakemdural pisze:5 silnik nie ten a na pewno gaznior plus cyl i glowica
Co do silnika to jego nr zgadza się z tabliczką znamionową więc wychodzi że ewentualnie góra była zamieniona.
Kranik mam typu suwakowego i dlatego zastanawiałem się czy taki mam być.
Wychodzi na to że blaszane osłony ktoś zamontował i żeby było ok należy je zdemontować gdyż one nie występowały.
WFM - W Pracy, Sporcie i Turystyce.

Awatar użytkownika
kuba063
Posty: 876
Rejestracja: 2011-08-09, 22:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 9szt
MZ 5szt
Jawa TS
SHL M11
WFM
Mińsk 125
CZ 175 ZZr
Lokalizacja: Waganiec-Włocławek
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1958 - pytania

Post autor: kuba063 » 2016-03-20, 19:21

1958 to rok przejściowy, były cylindry pod gaźnik G16 (taki ja mam) a w późniejszych miesiącach pod G20.
Kupie wraki motocykli PRLu. "Garbus nie gubi oleju, on znaczy swój teren"

Awatar użytkownika
Ariel
Posty: 12
Rejestracja: 2016-03-18, 23:38
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06 '1958
Lokalizacja: Puławy / LPU
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1958 - pytania

Post autor: Ariel » 2016-03-22, 15:19

Dziękuję za odpowiedź.
Nie znam za bardzo się w specyfikacji WFMki.
Co prawda jak napisałem, dziadek mój miał nową WFMkę
kupioną w roku 1960 w Kraśniku ale już nie pamięta większości
szczegółów motocykla (ma już 85 lat).
Wiem tylko że jego WFMka była bez kratki na zbiorniku.
WFM - W Pracy, Sporcie i Turystyce.

skavinsky
Posty: 377
Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
GG: 0
Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO
Lokalizacja: Przysucha
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1958 - pytania

Post autor: skavinsky » 2016-03-22, 16:06

tak w 1960 nie było już kratki chyba że mieli jakiś zapas to zakładali

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości