WSK Lelek
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
WSK Lelek
Witam,
wrzucam w końcu zdjęcia zakupionego niedawno Lelka. Pisałem wcześniej na forum w tej sprawie i udało mi się kupić motocykl od jednego z użytkowników forum. Na chwilę obecną nic robić z nim nie będę, bo muszę doprowadzić swoją Gazelkę do ładu. Zacząłem kompletować części potrzebne później do remontu. Celowo też ściągnąłem bak siedzenie i osłonkę abyście mogli zerknąć i powiedzieć czego tam brakuje. Dopatrzyłem się klaksonu, automatu stopu, zamków i jeszcze by się nowy pokrowiec na siedzenie przydał oraz narzędziówka, bo moja jest tragicznie popękana. Gąbkę już mam od junca. Gdybyś ktoś coś miał to pisać śmiało proszę. Rocznik 1975: Pozdrawiam
wrzucam w końcu zdjęcia zakupionego niedawno Lelka. Pisałem wcześniej na forum w tej sprawie i udało mi się kupić motocykl od jednego z użytkowników forum. Na chwilę obecną nic robić z nim nie będę, bo muszę doprowadzić swoją Gazelkę do ładu. Zacząłem kompletować części potrzebne później do remontu. Celowo też ściągnąłem bak siedzenie i osłonkę abyście mogli zerknąć i powiedzieć czego tam brakuje. Dopatrzyłem się klaksonu, automatu stopu, zamków i jeszcze by się nowy pokrowiec na siedzenie przydał oraz narzędziówka, bo moja jest tragicznie popękana. Gąbkę już mam od junca. Gdybyś ktoś coś miał to pisać śmiało proszę. Rocznik 1975: Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Spoko Lelek
boczek zaczepiasz na drucie trzymającym gumę aku.
boczek zaczepiasz na drucie trzymającym gumę aku.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2016-02-17, 15:57
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
wsk 175 Sport 1 - Lokalizacja: Truskolasy
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
fajna wsk w ładnym stanie powodzenia przy pracach
- DaViD
- Posty: 402
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Super, że udało się kupić motocykl, fajna sztuka
Co do siedzenia to u mnie wchodzi pod uchwyt, powinieneś mieć tam jeszcze tulejkę, która zapobiega zgniataniu kątownika.
Co do siedzenia to u mnie wchodzi pod uchwyt, powinieneś mieć tam jeszcze tulejkę, która zapobiega zgniataniu kątownika.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Dzięki Panowie. Trochę spawania będzie w takim razie.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Witam,
nic nie pisałem, ale już przed wakacjami coś zacząłem działać, głównie z silnikiem.
Silnik rozebrany, wszystko szkiełkowane u kolegi z forum, cylinder był u Aliena (dobrał tłok oraz zrobił szlif), wał korbowy był u Baya (zdecydowałem się na korbę na łożysku igiełkowym). Przy okazji kupna śrub do silnika, kupiłem od razu wszystkie do całego motocykla na artnierdzewne. Łożyska i uszczelniacze już mam (FAG i Corteco). Muszę jeszcze poszukać tarcz, przekładek i łańcuszka do sprzęgła.
Silnik skręcony na starych, szlifowanych łożyskach do pomiarów:
Reszta części silnikowych czeka na swoją kolej:
Później wyjechałem za granicę w okresie wakacyjnym i nie było mnie blisko 3 miesiące.
Jak przyjechałem to rozebrałem moto w drobny mak:
Rama poleciała do poprawek (mocowanie akumulatora i stopki centralnej). Może jutro ją odbiorę. Będę miał trochę roboty z siedzeniem, o czym pisałem w innym temacie (muszę kupić blachę do siedzenia).
Poprawy wymagają też boczki:
Mógłby ktoś podać wymiary brakującego mocowania ? Chyba, że jest takie same jak w plastikach to sobie wezmę z tamtego.
Będzie jeszcze trochę zabawy z tłumikiem, ale to później:
Całość postaram się na bieżącą aktualizować.
Pozdrawiam
nic nie pisałem, ale już przed wakacjami coś zacząłem działać, głównie z silnikiem.
Silnik rozebrany, wszystko szkiełkowane u kolegi z forum, cylinder był u Aliena (dobrał tłok oraz zrobił szlif), wał korbowy był u Baya (zdecydowałem się na korbę na łożysku igiełkowym). Przy okazji kupna śrub do silnika, kupiłem od razu wszystkie do całego motocykla na artnierdzewne. Łożyska i uszczelniacze już mam (FAG i Corteco). Muszę jeszcze poszukać tarcz, przekładek i łańcuszka do sprzęgła.
Silnik skręcony na starych, szlifowanych łożyskach do pomiarów:
Reszta części silnikowych czeka na swoją kolej:
Później wyjechałem za granicę w okresie wakacyjnym i nie było mnie blisko 3 miesiące.
Jak przyjechałem to rozebrałem moto w drobny mak:
Rama poleciała do poprawek (mocowanie akumulatora i stopki centralnej). Może jutro ją odbiorę. Będę miał trochę roboty z siedzeniem, o czym pisałem w innym temacie (muszę kupić blachę do siedzenia).
Poprawy wymagają też boczki:
Mógłby ktoś podać wymiary brakującego mocowania ? Chyba, że jest takie same jak w plastikach to sobie wezmę z tamtego.
Będzie jeszcze trochę zabawy z tłumikiem, ale to później:
Całość postaram się na bieżącą aktualizować.
Pozdrawiam
- lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Mam pytanie ,czy ten lelek był w oryginalnym malowaniu?
- Waldi
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-02, 20:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 "Bąk" 1978r
WSK M06B1 1968r - Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Piękny Lelek , przydałby mi się taki do kolekcji
Ile dałeś za szkiełkowanie?
Ile dałeś za szkiełkowanie?
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Nie jest to oryginalne malowanie niestety. W przeciwnym wypadku nawet bym tego nie malował. Boczki były przerabiane już wcześniej (mam na myśli mocowania). Koła malowane w całości (szprychy, piasty, dekle, obręcz), wszystko w jednym kolorze.
Co do szkiełkowania to nie pamiętam. Usługę wykonał kolega ufosi z forum.
Co do szkiełkowania to nie pamiętam. Usługę wykonał kolega ufosi z forum.
- DaViD
- Posty: 402
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Też tak zareagowałem jak zobaczyłem zdjęcie boczka
Co do mocowania to jest na tej samej zasadzie jak w plastiku. Jak będziesz chciał to mogę jutro podesłać Ci dokładne wymiaryblackrider pisze: ↑2017-10-23, 17:22Mógłby ktoś podać wymiary brakującego mocowania ? Chyba, że jest takie same jak w plastikach to sobie wezmę z tamtego.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Wiem, że jest na takiej samej zasadzie, tylko czy wygląda stricte tak samo. O to mi chodzi.DaViD pisze: ↑2017-10-23, 23:11Też tak zareagowałem jak zobaczyłem zdjęcie boczka
Co do mocowania to jest na tej samej zasadzie jak w plastiku. Jak będziesz chciał to mogę jutro podesłać Ci dokładne wymiaryblackrider pisze: ↑2017-10-23, 17:22Mógłby ktoś podać wymiary brakującego mocowania ? Chyba, że jest takie same jak w plastikach to sobie wezmę z tamtego.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Panowie, mam kilka pytań. Mianowicie:
1. Czy ślimak jest całkowicie rozbieralny ?
2. Jak dokładnie mają być anodowane półki ?
3. Znacie jakiś sprawdzony zakład, który ogarnie to wysyłkowo ?
1. Czy ślimak jest całkowicie rozbieralny ?
2. Jak dokładnie mają być anodowane półki ?
3. Znacie jakiś sprawdzony zakład, który ogarnie to wysyłkowo ?
- DaViD
- Posty: 402
- Rejestracja: 2012-06-18, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Lelek '76
WSK Dudek '76
WSK '71
WSK S1 '75
WSK S2 '75 - Lokalizacja: Opoczno
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Ślimak jest rozbieralny, zaczynasz od pierścienia od wewnętrznej strony, po jego wyjęciu już wszystko powinno gładko pójść.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Troszkę źle sprecyzowałem pytanie. Domyślam się, że wszystko powinno ładnie wyjść, bo już wcześniej robiłem to w SHLce. Podgrzałem obudowę i wybiłem środek z tulejkami. Nie wiem tylko co trzyma to duże koło, które przenosi napęd bezpośrednio z koła. Nie mogę go wyciągnąć z obudowy. Zostało tylko ono.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2014-09-15, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSKM06B3 1975
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Nic koła nie trzyma poza tą blaszką, która ustala je w obudowie. Jak wydłubiesz tą blachę (nie trzeba nic podgrzewać), to duże koło samo wyskoczy. A ślimak wybijesz delikatnie uderzając w niego od strony linki. Wyjdzie wypychając zaślepkę.
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-20, 19:36
- GG: 0
- Moje maszyny: Gazela 69'
Kobuz 84'
Lelek 75' - Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
Dzięki wielkie za odpowiedź, ale już się z tym uporałem. pomógł kolega David poza forum, z resztą nie pierwszy raz.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 2016-02-17, 15:57
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
wsk 175 Sport 1 - Lokalizacja: Truskolasy
- Kontaktowanie:
Re: WSK Lelek
bardzo fajna wsk jedno z moich marzeń
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości