CYLINDER I TŁOK

Wał korbowy, tłok, cylinder, głowica
Odpowiedz
stank_slawek
Posty: 2
Rejestracja: 2017-12-28, 07:02
GG: 0
Moje maszyny: Wsk B1 1969 r
Kontaktowanie:

CYLINDER I TŁOK

Post autor: stank_slawek » 2018-04-11, 06:38

Panowie mam pytanko . Jestem tu nowy i być może jest już taki post lecz wolę zapytać tutaj. Rozebrałem na części pierwsze silnik poniewaz oddaje do Szkiełkowania graty i mam cylek aluminiowy i zastanawiam się czy go zostawić czy kupić żeliwny i do tego tłok ak20 czy zostawić Alu + AK 20 . Jak to wygląda w praktyce . Kupiłem dwurame w grudniu i zabieram się za dokończenie projektu przez poprzedniego właściciela i kupilem CDI lecz przy kupnie nie nie wkrecala się na obroty i ogólnie nie miała mocy . Luzow na wale nie ma i teraz doradzcie co z cylindrem i tłokiem.

sbanys
Posty: 1149
Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2
Lokalizacja: Wolbrom
Kontaktowanie:

Re: CYLINDER I TŁOK

Post autor: sbanys » 2018-04-11, 07:16

Jak dwuramówka to cylinder żeliwny. Tłok od kolegi Alien Ak20.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości