Wsk 175

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-07-29, 10:25

Witajcie. Nadszedł czas, by pochwalić się moim "boskim tchnieniem świdnickiej techniki". Wske nabyłem drogą zamiany za etz 251. Przyjechała do mnie w kartonach i bardzo opłakanym stanie. Ale najważniejsze było to, że jest zarejestrowana, ubezpieczona, a nawet ma ważny przegląd.
Wstawiam link do filmiku z prezentacji
https://youtu.be/75VE91WEX9A
Ostatnio zmieniony 2019-07-29, 13:02 przez Dinko92, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CZESIO1958
Posty: 135
Rejestracja: 2011-10-02, 12:51
GG: 0
Moje maszyny: Junak (w trakcie)
MBK Evolis 80
Lokalizacja: Mysłowice
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: CZESIO1958 » 2019-07-29, 12:27

Jak na puzle z kartonów efekt jest powalający 😎
Widać nakład pracy 👍

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1683
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: jjaworskyy » 2019-07-29, 13:27

Minus za nie odpalenie :D

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-07-29, 16:04

Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1683
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: jjaworskyy » 2019-07-29, 16:37

Dinko92 pisze:
2019-07-29, 16:04
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D
Polecam przerobić dekiel pod łożysko igiełkowe i simmering :)

Awatar użytkownika
norek
Posty: 99
Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: norek » 2019-07-29, 17:02

Wsk jest piękna ale ETZ też szkoda .

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-07-29, 17:40

Myślę intensywnie nad igiełkami i simmeringiem. Ciekaw też jestem, jak by się tam sprawdził drugi oring. Przy okazji remontu silnika jakoś to rozwiąże. Na razie chcę trochę powueskować.
Co do ETZ, to nie żałuję, bo ze wszystkich demoludów, najgorzej ją wspominam. Moim skromnym zdaniem Jawa Ts 350 z zapłonem bezstykowym bije ją pod każdym względem. Mz to taki przerośnięty Simson. Ale to jest tylko moja opinia

Awatar użytkownika
tomcio
Posty: 741
Rejestracja: 2017-03-26, 13:24
GG: 0
Moje maszyny: WSK125 76r.- WSK175 KOBUZ 82r. -Czarny Kobuz 83r
Lokalizacja: Miechów
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: tomcio » 2019-08-08, 00:16

Co to za gaźnik, piong-jang🙃.
Jak na nim chodzi, I co z regulacją???
Jest Bóg Jest WSK :-o

Awatar użytkownika
wkzarci
Posty: 498
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: wkzarci » 2019-08-08, 09:35

jjaworskyy pisze:
2019-07-29, 16:37
Dinko92 pisze:
2019-07-29, 16:04
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D
Polecam przerobić dekiel pod łożysko igiełkowe i simmering :)
Off top - Kto takie rzeczy robi?
Ostatnio zmieniony 2019-08-08, 12:01 przez wkzarci, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1683
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: jjaworskyy » 2019-08-08, 09:48

wkzarci pisze:
2019-08-08, 09:35
jjaworskyy pisze:
2019-07-29, 16:37
Dinko92 pisze:
2019-07-29, 16:04
Spokojnie, dojdziemy i do tego :-) poprostu oring wałka startera uległ chyba biodegradacji i każde odpalenie wiąże się z upaćkanym silnikiem. Na dniach założę nowy oring i będzie filmik z jazdy :D
Polecam przerobić dekiel pod łożysko igiełkowe i simmering :)
Off top - Kto takie rzyeczy robi?
Robił mi to gościu który zrobił to przy okazji remontu silnika, był tu kiedyś na forum. Osobiście go nie polecę, remont zjebał, dekiel zrobił akurat dobrze, ale kolega np wysłał mu kartery żeby wstawił tuleje w gniazda łożysk to strasznie długo mu trzymał graty...

Awatar użytkownika
wkzarci
Posty: 498
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: wkzarci » 2019-08-08, 11:55

To ten plusminus ? :x
Ma ktoś jakieś zdjęcia jak to wygląda? nr łożyska? I simmeringu?

Awatar użytkownika
jjaworskyy
Moderator
Posty: 1683
Rejestracja: 2011-09-25, 20:51
GG: 0
Moje maszyny: M06B3
KoBuz
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: jjaworskyy » 2019-08-08, 13:18

wkzarci pisze:
2019-08-08, 11:55
To ten plusminus ? :x
Ma ktoś jakieś zdjęcia jak to wygląda? nr łożyska? I simmeringu?
Tak to ten sam. Będę miał chwilę to ci podeślę

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-08-10, 15:34

tomcio pisze:
2019-08-08, 00:16
Co to za gaźnik, piong-jang🙃.
Jak na nim chodzi, I co z regulacją???
Sądząc po cenie, to china. Keihin pz30. Miałem z nim do czynienia w trzech chinskich pojazdach i dawał się ładnie regulować. W tej chwili musze założyć dysze wolnych obrotów 40 i powinno być pięknie, ponieważ jadąc niskimi stałymi obrotami np na 3 biegu, silnik delikatnie szarpie. Na 4 biegu pięknie ciągnie. Wkręca się też zacnie. Jak go doreguluje, dodam filmik z jazdy

Awatar użytkownika
wkzarci
Posty: 498
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: wkzarci » 2019-08-10, 21:31

W swojej wsk 175 z membraną mam gaznik dellorto vhsa32 ale z iglicą U22 dysza biegu jałowego 40 i z dołu płynnie i miekko się zbiera.

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-08-11, 07:47

wkzarci pisze:
2019-08-10, 21:31
W swojej wsk 175 z membraną mam gaznik dellorto vhsa32 ale z iglicą U22 dysza biegu jałowego 40 i z dołu płynnie i miekko się zbiera.
No właśnie. Tu jest 35. Delikatnie za ubogo na wolnych obrotach. Z tego co wiem, optymalna dla czwórki powinna być 40. Muszę wykręcić i podjechać do jackmotors żeby dobrać odpowiednią

Awatar użytkownika
wkzarci
Posty: 498
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: wkzarci » 2019-08-11, 08:21

Mam jeszcze 41, 42, 43, 44, 45 i będe sprawdzał po kolei. W moim gazniku była fabrycznie dysza 38. Jaką masz główną dyszę ?
Ostatnio zmieniony 2019-08-11, 12:39 przez wkzarci, łącznie zmieniany 1 raz.

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-08-11, 09:27

wkzarci pisze:
2019-08-11, 08:21
Mam jeszcze 41, 42, 43, 44, 45 i będe sprawdzał po kolei. W moim gazniku była fabrycznie dysza 38. Jaką masz główną duszę ?
Główna 103, a u ciebie ?

Awatar użytkownika
wkzarci
Posty: 498
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: wkzarci » 2019-08-11, 12:50

Główna 125 ale na 130 miałem odczucie że słabiej przyspieszał, mniej płynnie. Wtedy przejechane miałem około 200 km i 5 motogodzin.
Niech się jeszcze dotrze będę sprawdzał dysze ponownie.

Dinko92
Posty: 39
Rejestracja: 2018-09-07, 15:01
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: Dinko92 » 2019-08-11, 16:32

wkzarci pisze:
2019-08-11, 12:50
Główna 125 ale na 130 miałem odczucie że słabiej przyspieszał, mniej płynnie. Wtedy przejechane miałem około 200 km i 5 motogodzin.
Niech się jeszcze dotrze będę sprawdzał dysze ponownie.
To co oprócz membrany jest zmodzone ?

Awatar użytkownika
wkzarci
Posty: 498
Rejestracja: 2012-12-22, 13:29
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 itp, itd.
Lokalizacja: PL
Kontaktowanie:

Re: Wsk 175

Post autor: wkzarci » 2019-08-11, 18:33

To temat o Twojej WSK, nie mojej. ;-) Głowica z centralną komorą spalania, gwint długi ( długość gwintu świecy jak do samochodów ), głowica złożona bez uszczelki, cylinder dodatkowy boost i poprawione okna..., dyfuzor. Sprzęgło-wyższy zabierak i kosz, żeby zmieściło się 5 tarcz, nowa tarcza dociskowa ( wytoczona do tego sprzęgła ) nowa tarcza oporowa sprzęgła ( którą zabezpieczasz pierścieniem segera) oryginał ma 1.5 mm grubości ja dorobiłem( 2mm i 3mm ) ale włożyłem 2mm, sprężyna sprzęgła od mucka, popychacz sprzęgła jest od pompy paliwa FIAT 126p, Cinquecento 700 (2 sztuki)
Zapłon CDI, wał z korbą od Yamahy, tłok anodowany alien, cała skrzynia wiatr, prawdopodobnie o czymś zapomniałem bo składałem całą około 2 lat. Zostały drobne detale które dokładam na bieżąco, jestem w trakcie robienia nowego siedzenia. Tyle :x

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość