Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Obecnie mój sprzęt jest rozebrany na czynniki pierwsze.
Prace które prowadzę to:
- polerowanie karterów - prawie na ukonczeniu
* wymiana simeringów na nowe
* nowe łożyska na wał SKF z luzem c3
- tłok, pierścienie, sworzeń
* tłok nowy ZMD 3 szlif
* pierścienie jakieś teraźniejszej produkcji też 3 szlif
* sworzeń nowy teraźniejsza produkcja
- wał korbowy
* przeszlifowana korba pod nowe łożysko
* w trakcie ustawiania
* napawane i przeszlifowane gniazda łożysk
- wyczyszczenie cylindra
* zeszlifowanie rantów żeberek - będę je polerował ale cylindra nie będę malował na czarno
* szlif 3 nad wymiar
- głowica:
* regeneracja gwintu świecy
* polerka komory spalania
* wyczyszczenie i wyszlifowanie żeberek rantów
- teleskopy przednie
* zostały zregenerowane
* nowe uszczelniacze
* wyczyszczone i wypolerowane
- teleskopy tylne czekają na naprawę która obejmie:
* rozebranie
* wyczyszczenie
* malowanie
* wymiana oleju
* regeneracja i wymiana uszczelniaczy
- błotniki (oryginalne mam chromowane)
* polerowanie chromu ale niestety widać wżery ;/
- dorobiłem półkę wraz z uchwytami ze stali nierdzewnej
* wymaga wyrównania i wypolerowania
- lampa przednia:
* będę przerabiał lampę z ursusa na taką jak jest w dudku i sportach
* lakierowanie
- lampa tylna:
* nowy klosz
* oświetlenie z diod
- kierunkowskazy
* oświetlenie z diod
- bak
* odkleiłem emblematy
* będę czyścił i malował
- emblematy
* udało mi się dostać do oryginalnych rysunków PZL Świdnik
- dźwignia hamulca
* zaspawam wyrobione miejsca i później wyszlifuję na odpowiedni wymiar
- rama
* wyczyszczona szczotką drucianą okrągłą z grubsza
* wymaga wyczyszczenia jeszcze papierem ściernym
* prostowanie
* usuwanie luzów
* będę malował oczywiście w oryginalnych kolorach czyli szary podkład i czarny akryl
- instalacja elektryczna
* planuję wymianę wszystkich kabli na nowe
* nowe końcówki
- prostownik
* zakupiony mostek gretza 45A 400V
- linki
* kupione nowe oprócz linki licznika
- koła
* jak n arazie w opłakanym stanie (pomalowane kiedyś lakier szitem czyli chromem w sprayu ;/)
* szukam szprych..
* jak uda mi się znaleźć szprychy felgi będę malował i bębny wypoleruje
- hamulce
* planuje wymianę okładzin
Zakupione części:
- zębatki przód i tył (nowe)
- łańcuch (nowy)
- stacyjka (używana - oryginał) - niestety kluczyk wypada ;/
- kluczyki (nowe)
- uszczelniacze
- nowe łożysko zdawcze
- gumy stopek, kopniaka i zmieniacza biegów
Zamierzam wymalować wsk na kolor pomarańczowy taki jak dudki
link do całej galerii:
http://picasaweb.google.pl/jablonskigregor/WSK#
o to kilka fotek
wahacz:
rama:
Podstawka centralna:
Dźwignia hamulca tylnego:
Wsporniki wydechu i podnóżek
Polerka:
Moje dzieło czyli półka i wsporniki do lampy:
Wsporniki:
Półka:
Uchwyt do stacyjki:
A oto część moich gratów do motorka:
Siedzenie jakieś chyba nieoryginalne bo widać ze ktoś robił obszycie ale mam drugie od kobuza oryginalne
Kierunkowskaz (narazie jeden tylko)
taki chce zrobić układ do podświetlania kierunkowskazów oparty na diodac LED:
Jak na razie to wszystko co udało mi się sfotografować
Wszystkie części nie są jeszcze w 100% wyczyszczone i wypolerowane
Kolejne fotki mogę dorobić jak znajdę czas
Prosił bym o zdjęcie oryginalnego kluczyka do wsk 175 bo te które kupiłem nie chcą wejść na odpowiednią głębokość do stacyjki i nie blokują się ;/
Prace które prowadzę to:
- polerowanie karterów - prawie na ukonczeniu
* wymiana simeringów na nowe
* nowe łożyska na wał SKF z luzem c3
- tłok, pierścienie, sworzeń
* tłok nowy ZMD 3 szlif
* pierścienie jakieś teraźniejszej produkcji też 3 szlif
* sworzeń nowy teraźniejsza produkcja
- wał korbowy
* przeszlifowana korba pod nowe łożysko
* w trakcie ustawiania
* napawane i przeszlifowane gniazda łożysk
- wyczyszczenie cylindra
* zeszlifowanie rantów żeberek - będę je polerował ale cylindra nie będę malował na czarno
* szlif 3 nad wymiar
- głowica:
* regeneracja gwintu świecy
* polerka komory spalania
* wyczyszczenie i wyszlifowanie żeberek rantów
- teleskopy przednie
* zostały zregenerowane
* nowe uszczelniacze
* wyczyszczone i wypolerowane
- teleskopy tylne czekają na naprawę która obejmie:
* rozebranie
* wyczyszczenie
* malowanie
* wymiana oleju
* regeneracja i wymiana uszczelniaczy
- błotniki (oryginalne mam chromowane)
* polerowanie chromu ale niestety widać wżery ;/
- dorobiłem półkę wraz z uchwytami ze stali nierdzewnej
* wymaga wyrównania i wypolerowania
- lampa przednia:
* będę przerabiał lampę z ursusa na taką jak jest w dudku i sportach
* lakierowanie
- lampa tylna:
* nowy klosz
* oświetlenie z diod
- kierunkowskazy
* oświetlenie z diod
- bak
* odkleiłem emblematy
* będę czyścił i malował
- emblematy
* udało mi się dostać do oryginalnych rysunków PZL Świdnik
- dźwignia hamulca
* zaspawam wyrobione miejsca i później wyszlifuję na odpowiedni wymiar
- rama
* wyczyszczona szczotką drucianą okrągłą z grubsza
* wymaga wyczyszczenia jeszcze papierem ściernym
* prostowanie
* usuwanie luzów
* będę malował oczywiście w oryginalnych kolorach czyli szary podkład i czarny akryl
- instalacja elektryczna
* planuję wymianę wszystkich kabli na nowe
* nowe końcówki
- prostownik
* zakupiony mostek gretza 45A 400V
- linki
* kupione nowe oprócz linki licznika
- koła
* jak n arazie w opłakanym stanie (pomalowane kiedyś lakier szitem czyli chromem w sprayu ;/)
* szukam szprych..
* jak uda mi się znaleźć szprychy felgi będę malował i bębny wypoleruje
- hamulce
* planuje wymianę okładzin
Zakupione części:
- zębatki przód i tył (nowe)
- łańcuch (nowy)
- stacyjka (używana - oryginał) - niestety kluczyk wypada ;/
- kluczyki (nowe)
- uszczelniacze
- nowe łożysko zdawcze
- gumy stopek, kopniaka i zmieniacza biegów
Zamierzam wymalować wsk na kolor pomarańczowy taki jak dudki
link do całej galerii:
http://picasaweb.google.pl/jablonskigregor/WSK#
o to kilka fotek
wahacz:
rama:
Podstawka centralna:
Dźwignia hamulca tylnego:
Wsporniki wydechu i podnóżek
Polerka:
Moje dzieło czyli półka i wsporniki do lampy:
Wsporniki:
Półka:
Uchwyt do stacyjki:
A oto część moich gratów do motorka:
Siedzenie jakieś chyba nieoryginalne bo widać ze ktoś robił obszycie ale mam drugie od kobuza oryginalne
Kierunkowskaz (narazie jeden tylko)
taki chce zrobić układ do podświetlania kierunkowskazów oparty na diodac LED:
Jak na razie to wszystko co udało mi się sfotografować
Wszystkie części nie są jeszcze w 100% wyczyszczone i wypolerowane
Kolejne fotki mogę dorobić jak znajdę czas
Prosił bym o zdjęcie oryginalnego kluczyka do wsk 175 bo te które kupiłem nie chcą wejść na odpowiednią głębokość do stacyjki i nie blokują się ;/
- Weros
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-08-12, 21:28
- GG: 0
- Lokalizacja: sochaczew
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
troszkę niedokończona ta polerka chyba jeszcze
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
tak zgadza się będę dokańczał ją jak uda mi się zrobić wszystko w silniku bo jak bym wypolerował juz na gotowo to by się porysowało.
Ale i tak nie jest źle, szkoda że nie widzieliście jak ta pokrywa wyglądała przed czyszczeniem w niektórych miejscach po parę mm musiałem zebrać bo były takie dziury i wżery
a na zdjęciach wygląda gorzej niż w rzeczywistości
Ale i tak nie jest źle, szkoda że nie widzieliście jak ta pokrywa wyglądała przed czyszczeniem w niektórych miejscach po parę mm musiałem zebrać bo były takie dziury i wżery
a na zdjęciach wygląda gorzej niż w rzeczywistości
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Opisz dokładniej jak zrobiłeś to polerkę- jakie papiery i w jakiej kolejności, jakie pasty i w jakiej kolejności. Ile zapłaciłeś za nowy łańcuch?
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
polerkę robiłem wg tego co ktoś pisał w innym temacie,
ten dekiel był strasznie poobijany więc najpierw wziąłem szlifierką kątową z papierem z tego co pamiętam to 240 na kółku potem 600, 800, 1000, 1500 i 2000 na końcu polerowałem filcem z pastą białą taką w sztabie.
Jednak szlifierka to zły pomysł bo robią się dosyć duże rysy których nie da się w łatwy sposób usunąć ;/
Piłowanie papierami nie należy do łatwych zadań ale efekt końcowy jest naprawdę świetny:)
Ten dekiel wymaga jeszcze wyczyszczenia papierem od 800 do góry bo są widoczne rysy ale nie miałem na to czasu jak pisałem wcześniej muszę zrobić wszystko w silniku tak żeby po wypolerowaniu ostatecznym tylko go poskładać i założyć do ramy.
łańcuch kupiłem za 29 zł u wronki
ten dekiel był strasznie poobijany więc najpierw wziąłem szlifierką kątową z papierem z tego co pamiętam to 240 na kółku potem 600, 800, 1000, 1500 i 2000 na końcu polerowałem filcem z pastą białą taką w sztabie.
Jednak szlifierka to zły pomysł bo robią się dosyć duże rysy których nie da się w łatwy sposób usunąć ;/
Piłowanie papierami nie należy do łatwych zadań ale efekt końcowy jest naprawdę świetny:)
Ten dekiel wymaga jeszcze wyczyszczenia papierem od 800 do góry bo są widoczne rysy ale nie miałem na to czasu jak pisałem wcześniej muszę zrobić wszystko w silniku tak żeby po wypolerowaniu ostatecznym tylko go poskładać i założyć do ramy.
łańcuch kupiłem za 29 zł u wronki
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
poprostu porażka że nawet kluczyka teraz nie umieją dorobić.zal i tyle.gumy to też robią byle by tylko było, straszna jakość wykonania ;/
szkoda ze troche nie org. elementów. i będziesz montował inne części.
nie pamiętam jak sie nazywał gość co sprzedawał org. kluczyki nowe ZMD na allegro ;/
co to za patent z tą stacyjką w tym mocowaniu ? ta org. stacyjka to ma mieć takie dołki ?
chyba nie widziałem jeszcze takiej heh.
masz fotki z przed remontu ?
chromy jakieś robisz ? papiery masz ? ta zębatka org. ?
szkoda ze troche nie org. elementów. i będziesz montował inne części.
nie pamiętam jak sie nazywał gość co sprzedawał org. kluczyki nowe ZMD na allegro ;/
co to za patent z tą stacyjką w tym mocowaniu ? ta org. stacyjka to ma mieć takie dołki ?
chyba nie widziałem jeszcze takiej heh.
masz fotki z przed remontu ?
chromy jakieś robisz ? papiery masz ? ta zębatka org. ?
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
zębatka oryginał
stacyjka jest od 125 chyba
jakie nie oryginalne części przecież wszystkie są oryginalne oprócz półki lampy i tych uchwytów wg mnie lepiej wygląda takie mocowanie lampy niż to oryginalne z kobuza, ale mam wszystkie te osłony lampę więc powrót do oryginału jest możliwy tylko po co jak mam już to zrobione
np ten dekiel który będę montował z napisem wiatr napewno fajniej wyglada niż ten normalny
tak samo z prawej strony będę zakładał dekiel otwierany z napisem ZM i logiem w środku taki jak w sportach
Uchwyt do stacyjki to ja robiłem po to żeby zamocować stacyjkę na półce wkładam na to rurkę jak od licznika tylko dłuższą drugą taką samą tylko dłuższą na licznik i przykręcam do półki, kiedy to robiłem niestety nie miałem jakiegoś wzoru jak to w oryginale jest, jedyne co miałem to fote jakiegoś dudka więc zrobiłem po swojemu ;]
Teraz będę zakładał org stacyjkę a kluczyków niestety nie miałem bo ojciec zgubił albo schował tak że nie można ich znaleźć.
Gumy musiałem kupić nowe bo stare popękały ;] na pierwszy rzut oka.nawet nie są najgorsze
Mam na niego papiery więc po złożeniu raczej będę rejestrował
nie chcę go robić w 100% na oryginał bo te osłony i lampa to mi się nie podobają w kobuzie ;/
stacyjka jest od 125 chyba
jakie nie oryginalne części przecież wszystkie są oryginalne oprócz półki lampy i tych uchwytów wg mnie lepiej wygląda takie mocowanie lampy niż to oryginalne z kobuza, ale mam wszystkie te osłony lampę więc powrót do oryginału jest możliwy tylko po co jak mam już to zrobione
np ten dekiel który będę montował z napisem wiatr napewno fajniej wyglada niż ten normalny
tak samo z prawej strony będę zakładał dekiel otwierany z napisem ZM i logiem w środku taki jak w sportach
Uchwyt do stacyjki to ja robiłem po to żeby zamocować stacyjkę na półce wkładam na to rurkę jak od licznika tylko dłuższą drugą taką samą tylko dłuższą na licznik i przykręcam do półki, kiedy to robiłem niestety nie miałem jakiegoś wzoru jak to w oryginale jest, jedyne co miałem to fote jakiegoś dudka więc zrobiłem po swojemu ;]
Teraz będę zakładał org stacyjkę a kluczyków niestety nie miałem bo ojciec zgubił albo schował tak że nie można ich znaleźć.
Gumy musiałem kupić nowe bo stare popękały ;] na pierwszy rzut oka.nawet nie są najgorsze
Mam na niego papiery więc po złożeniu raczej będę rejestrował
nie chcę go robić w 100% na oryginał bo te osłony i lampa to mi się nie podobają w kobuzie ;/
- Tukan
- Posty: 386
- Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: pl
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Teraz wszystko robią takie, żeby tylko na "rzut oka" wyglądało dobrze. Też kupiłem takie gumy i po 1 sezonie wyglądają gorzej (bardzo szybko się wycierają i pękają) niż te 30 letnie, które mam w garażu.wujcio pisze:Gumy musiałem kupić nowe bo stare popękały ;] na pierwszy rzut oka.nawet nie są najgorsze
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r - Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Tkn napisał
Teraz wszystko robią takie, żeby tylko na "rzut oka" wyglądało dobrze. Też kupiłem takie gumy i po 1 sezonie wyglądają gorzej (bardzo szybko się wycierają i pękają) niż te 30 letnie, które mam w garażu.
Ja do końca sie z tobą nie zgadzam niektóre rzeczy produkowane w dzisiejszych czasach nie odbiegaja od tych produkowanych 30 lat temu
Teraz wszystko robią takie, żeby tylko na "rzut oka" wyglądało dobrze. Też kupiłem takie gumy i po 1 sezonie wyglądają gorzej (bardzo szybko się wycierają i pękają) niż te 30 letnie, które mam w garażu.
Ja do końca sie z tobą nie zgadzam niektóre rzeczy produkowane w dzisiejszych czasach nie odbiegaja od tych produkowanych 30 lat temu
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
To jest prawda ale niestety należą one do mniejszości bo większość to tandeta ;/
Naprawdę czy tak trudno dzisiejszym producentom włożyć trochę serca w produkowane części...
Większość jest robiona na odpierdziel... tylko żeby była....
Naprawdę czy tak trudno dzisiejszym producentom włożyć trochę serca w produkowane części...
Większość jest robiona na odpierdziel... tylko żeby była....
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Zakupione cześć (czekam na przesyłki):
Stopka, prawie nówka mało uszkodzona ale i tak wymaga malowania bo moja to połamana jest strasznie;/)
http://allegro.pl/item607988700_stopka_ ... warto.html
Przy okazji kupiłem sobie uchwyt do hamulca z dodatkowym uchwytem do przełącznika kierunkowskazów:
http://allegro.pl/item605044055_dzwigni ... warto.html
Udało mi się zdobyć prawie idealną obręcz (praktycznie kompletne przednie koło) w chromie niestety ma troszkę wżerów bo leżała parę lat po chromowaniu ale cóż lepsza taka niż jakaś z dzisiejszych podróbek.
http://allegro.pl/item607920285_wsk_obr ... przod.html
Wszystko się okaże jak przyjdzie
Co do stacyjki jak pisałem że nie pasują kluczyki (myślałem że są źle dopasowane)
Jednak była to wina stacyjki (coś jest w niej uszkodzone) ale kupiłem drugą z kluczykiem i na niej wszystko jest ok
Stopka, prawie nówka mało uszkodzona ale i tak wymaga malowania bo moja to połamana jest strasznie;/)
http://allegro.pl/item607988700_stopka_ ... warto.html
Przy okazji kupiłem sobie uchwyt do hamulca z dodatkowym uchwytem do przełącznika kierunkowskazów:
http://allegro.pl/item605044055_dzwigni ... warto.html
Udało mi się zdobyć prawie idealną obręcz (praktycznie kompletne przednie koło) w chromie niestety ma troszkę wżerów bo leżała parę lat po chromowaniu ale cóż lepsza taka niż jakaś z dzisiejszych podróbek.
http://allegro.pl/item607920285_wsk_obr ... przod.html
Wszystko się okaże jak przyjdzie
Co do stacyjki jak pisałem że nie pasują kluczyki (myślałem że są źle dopasowane)
Jednak była to wina stacyjki (coś jest w niej uszkodzone) ale kupiłem drugą z kluczykiem i na niej wszystko jest ok
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Dzisiejszy zakup:
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.
mam nadzieję że zawieszenie jest w stanie który nie kwalifikuje go na złom
Ma ktoś może błotnik przedni pod taką zawiechę (stan może być dobry do malowania)??
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.
mam nadzieję że zawieszenie jest w stanie który nie kwalifikuje go na złom
Ma ktoś może błotnik przedni pod taką zawiechę (stan może być dobry do malowania)??
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
z tego co wiem to Żbiku ma ale nie wiem czy Ci sprzeda
moze ktoś inny też ma jeszcze
moze ktoś inny też ma jeszcze
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
To zależy ile chcesz dac za taki błotnik.U mnie napewno jakiś się znajdzie,aczkolwiek nie będzie to cena jak za klasyczny element
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
to że Twoje ceny są wysokie to wiem P heh
Pasowałby mi taki do odnowienia nie jakiś super rarytas
bo raczej ten od kobuza nie będzie pasował raczej zgadza się?
Pasowałby mi taki do odnowienia nie jakiś super rarytas
bo raczej ten od kobuza nie będzie pasował raczej zgadza się?
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Kobuz z przodem od Kosa to namiastka Perkoza zwróc uwagę że to zawieszenie wymaga nietypowej osi oraz że bęben wraz z zabierakiem ma 150 zamiast klasycznych 135mm.Aby to miało ręce i nogi czeka cię przeplatanie obręczy na "kosowski" bęben lub poszukiwanie koła od Kosa/Perkoza w ładnym stanie.Ja w swojej B3 miałem dorobiony specjalny uchwyt w zwyklym bębnie,jednak nie było to ani estetyczne ani bezpieczne.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Mogę się pochwalić że dziś kupiłem takie coś:
Strasznie skundlona rama z tylu pocięta ;/ koła od mz ;/ ogólnie kiszka... ale rama nie pokrzywiona idealnie prosta
http://lh4.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/Shgr9 ... 309738.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/Shgr_ ... 309739.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsC ... 309740.JPG
http://lh6.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsE ... 309741.JPG
http://lh5.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsG ... 309742.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsI ... 309744.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsK ... 309745.JPG
Ale zacząłem patrzyć do silnika i o dziwo jest nówka ma może przejechane max 500 km
Cylinder nominał bez progu (jest delikatna rysa)
kartery w idealnym stanie.
Głowica praktycznie bez nagaru
Cewki w stanie jak z fabryki jeszcze mają lakier srebrny w środku tak samo wirnik idealny trochę ze starości ta srebrna farba odchodzi ale nie widać nawet brudu
gaźnik stan idealny przepustnica nie wyrobiona widać rowki po toczeniu
I wszystko za śmieszną sumę 60 zł:D
Motorek jest z roku 82 niestety brak papierów:/ ale mam teraz dawcę silnika do mojego sprzęta
Strasznie skundlona rama z tylu pocięta ;/ koła od mz ;/ ogólnie kiszka... ale rama nie pokrzywiona idealnie prosta
http://lh4.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/Shgr9 ... 309738.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/Shgr_ ... 309739.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsC ... 309740.JPG
http://lh6.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsE ... 309741.JPG
http://lh5.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsG ... 309742.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsI ... 309744.JPG
http://lh3.ggpht.com/_n2kbZX7CHXk/ShgsK ... 309745.JPG
Ale zacząłem patrzyć do silnika i o dziwo jest nówka ma może przejechane max 500 km
Cylinder nominał bez progu (jest delikatna rysa)
kartery w idealnym stanie.
Głowica praktycznie bez nagaru
Cewki w stanie jak z fabryki jeszcze mają lakier srebrny w środku tak samo wirnik idealny trochę ze starości ta srebrna farba odchodzi ale nie widać nawet brudu
gaźnik stan idealny przepustnica nie wyrobiona widać rowki po toczeniu
I wszystko za śmieszną sumę 60 zł:D
Motorek jest z roku 82 niestety brak papierów:/ ale mam teraz dawcę silnika do mojego sprzęta
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
60zł to Ty dostaniesz za sam boczek prawy od fanatyków religijnych. Ja dostałem za boczek do Kos-a w tym stanie 70zł. Dobry nabytek, pogratulować!
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
sam jeszcze nie mogę dojść do Siebie normalnie szok :D
Będę miał silnik taki jak wyszedł z fabryki:D na oryginalnych częściach bez przeróbek jedynie co zrobię to szlif bo chce mieć pewność że wszystko będzie ok
Zastanawiam się czy zrobić polerkę karterów bo nie są poobijane więc powinna ładnie wyjść ?
ja za same 2 kartery zapłaciłem 40 zł ;p już nie chce mówić ile mi wyszło samo zawieszenie od kosa ;/
Jutro będę odbierał ramę z malowania proszkowego pracę z motorkiem naprawdę szybko przyspieszyły:D
A ten kolor co jest na jednym boczku to się nazywa czerwień meksykańska?
Będę miał silnik taki jak wyszedł z fabryki:D na oryginalnych częściach bez przeróbek jedynie co zrobię to szlif bo chce mieć pewność że wszystko będzie ok
Zastanawiam się czy zrobić polerkę karterów bo nie są poobijane więc powinna ładnie wyjść ?
ja za same 2 kartery zapłaciłem 40 zł ;p już nie chce mówić ile mi wyszło samo zawieszenie od kosa ;/
Jutro będę odbierał ramę z malowania proszkowego pracę z motorkiem naprawdę szybko przyspieszyły:D
A ten kolor co jest na jednym boczku to się nazywa czerwień meksykańska?
- Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Wujcio i jego WSK "Kobuz" 175 M21W2 1980r
Prawdopodobnie jest to ten sam kolor.U mnie identyczny kolor miał Ogar 200 i była to owa czerwień.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe®
Ekipa Południe®
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości