problem z wsk 125

Odpowiedz
Awatar użytkownika
juzek1990
Posty: 68
Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
GG: 0
Lokalizacja: opolskie
Kontaktowanie:

problem z wsk 125

Post autor: juzek1990 » 2007-03-16, 19:09

moja wsk jest słaba niema pełnych obrotów i strzela w gaznik ...co to moze być zapłon za wcześny czy za pózny???prosze o pomoc :zdrowko:
w w w w w w w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w

Łukasz89
Posty: 11
Rejestracja: 2007-01-14, 18:46
GG: 0
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: Łukasz89 » 2007-03-16, 20:28

jeżeli strzela w gaźnik to jest wina właśnie gaźnika. musisz go wyregulować. jakby była wina zapłonu to by ci strzelało z tłumika. przynajmniej w mojej wieśce sie tak dzieje 8-)
z przepisów drogowych robie sobie jaja i ciągle powtarzam, że każdy pies to faja :)

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-03-16, 20:42

Jeśli zapłon jest za wczesny wali w gaźnik, jeśli za późny wali po rurze. Poza tym wymień kondensator, to jest jedna z najczęśtszych przyczyn kichania, prychania, strzelania, gubienia obrotów itp. Jeśli nowy kondzior nic nie da, to regulacja na nowo zapłonu i gaźniczka powinna przynieść rezultat :) W regulacji gaźniczka uzwględnione jego czyszczenie, sprawdzenie pływaka i ew. czy dysze się nie poodkręcały. Możliwe też, że gdzieś lewe powietrze łapie. Chociaż ja stawiam na zapłon i kondensator.

Awatar użytkownika
juzek1990
Posty: 68
Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
GG: 0
Lokalizacja: opolskie
Kontaktowanie:

Post autor: juzek1990 » 2007-03-16, 23:10

a macie jakies sposoby na ustawienie przerywacza tzn platynek??
w w w w w w w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-03-17, 10:46

mamy ofkorz trzeba wziąć śrubokręt i poluzować ich stojan a następnie ustawić taką przerwe jaka według nas powinna byc ja ustawiam na oko ale o ile się nie myle to powinna być 2mm z tym że jak będzie za duża to motor traci moc
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-03-17, 12:40

przerwa 2mm a to dobre, iksry byś nie miał ;D przerwa ma być ok 0,3mm chyba w początku rozwierania styków jak pamiętam

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-03-17, 14:26

1angel pisze:ustawiam na oko ale o ile się nie myle to powinna być 2mm
jak napisałem ustawiam na oko więc nie mam pewności :dupa: :dupa:
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-03-17, 14:38

co z tego że na oko jakbyś miał 2mm na platynkach przerwy to byś raczej nigdzie nie pojechał :dupa:

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-03-17, 14:58

no mniej więcej :ok: :ok: :ok:
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-03-17, 18:12

Przerwę na przerywaczu ustawiamy mniej więcej w GMP. 0,3mm to ma być maksymalne rozwarcie styków także ustawiamy je wtedy kiedy 'młoteczek' jest na szczycie krzywki. Wypada to właśnie z grubsza w gmp.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-03-17, 20:58

Więc jednak w GMP ma być 0,3mm a nie na początku rozwierania styków, pomyliło mi się :) A juzek1990 problem rozwiązałeś :?:

Awatar użytkownika
juzek1990
Posty: 68
Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
GG: 0
Lokalizacja: opolskie
Kontaktowanie:

Post autor: juzek1990 » 2007-03-23, 17:46

znaczy juz wiem co było przyczyną kondensator i klin na magnecie ...a teraz robie kapitalke i silnik mam w rozsypce...ale dzięki za pomoc
w w w w w w w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w

cylek

Post autor: cylek » 2007-05-12, 18:17

2milimetry ale jajcarz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości