® WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ®

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

® WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ®

Post autor: Sebastian440 » 2009-09-03, 23:47

Wszystkie prace są opisywane na blogu:
http://mr16bp.blogspot.com/
Każdy ma możliwość komentowania.
Pozdrawiam i zapraszam.

Witam! Stoję przed dylematem. Jak pomalować MR-ke. Jako, że w tej kwestii jest parę możliwości nie chce ograniczać się tu tylko do koloru żółtego. Model BP malowano w 5 kolorach, a raczej w 4, ponieważ kolor z palet nr 1 zarezerwowany był dla modelu 70. Tabele macie poniżej. Osobiście skłaniał bym się do koloru „jasny czerwony”, ale tą kwestie chce rozstrzygnąć przez ankietę na forum http://www.wueska.pl. Każdy po zarejestrowaniu się będzie mógł oddać głos. Wasza decyzja będzie jak najbardziej szanowana i na taki kolor zostanie pomalowany motocykl :) Kolory wybieracie spośród:
- Błękitny
- Jasno żółty
- Seledynowy
- Jasno czerwony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Gaceczkos
Posty: 203
Rejestracja: 2007-01-01, 23:28
GG: 0
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Gaceczkos » 2009-09-04, 13:48

Moim zdaniem MR-ka zasługuje na więcej niż współczesna lampa, uniwersalna zębatka, klakson itp. Nawet motocykl do jazdy w terenie, zwłaszcza tak unikatowy powinien trzymać fason. Do swoich motocykli, zdecydowanie bardziej popularnych zbieram części latami. Nie śpiesz sie z remontem, bo nie wyjdzie tak jak powinien.
WSK - Wrócisz Szybciej Koleją

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2009-09-04, 14:18

Zębatki niestety od mr nie zdobęde. Oryginalna ma 59 zębów. Ta ma 55. Jutro pokaże fotki owej zębatki w frezowanymi 14 otworami podobnie jak w MR. Niechce jej remontować latami, jednocześnie staram się kupować rzeczy nowe, aby mieć pewność, że są sprawne. Remont napewno będzie trwał ok roku więc spokojnie starczy czasu na dopracowanie detali.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Brat » 2009-09-04, 16:27

nie zabardzo się orientuje w tych rajdowych wsk, ale ten model to jakiś taki szczególny rarytas ??, wiem że poruszaliście tematy na inne rajdowe wueski, a ta to jakiś taki naprawdę typowy rodzynek ?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2009-09-04, 21:20

Tu masz opisane modele brat : viewtopic.php?f=9&t=99 moja to wersja 71.
Co do zębatki to dziś wróciła od tokarza, efekt jest lepiej niż zadowalający. Zostało wyfrezowane 14 otworów, podobnie jak w oryginalnej której foto jest niżej. Jako, że nie mogłem się skontaktować z posiadaczami tego modelu musiałem działać sam. Zębatka ma 55 zębów oryginalna 59. Na zdawczą założę 15. To da mi przełożenie 3,7 co jest wystarczające w terenie. Takie elementy jak zębatki i inne pierdoły pójdą do niklowania. Reszta tak jak w oryginale chrom.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2009-12-12, 22:45

Na blogu opisałem swój silnik w BP. orientuje się ktoś od czego może być korba ?

Chcesz warna za pisanie posta pod postem Sebek? :hihi:
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: sismon » 2009-12-12, 22:55

mnie interesuje twoje przednie zawieszenie, czy lagi nie ruchome są dłuższe niż w modelach S2. lelek czy takie same? bo gdzieś mi sie obiło o uszy ze powinny byc dłuższe ale nie wiem czy to prawda...

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Anzel » 2009-12-12, 23:00

To typowe zawieszenie typu sport,Sebastian jedynie wydłuzał sprężyny z powodu ich zużycia.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: sismon » 2009-12-12, 23:01

czy jest gdzieś na forum opisany proces wydłużania zużytych sprezyn?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2009-12-12, 23:25

Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2010-01-18, 02:15

Parę nowych rzeczy na blogu i ciekawych mam nadzieję rzeczy :) http://mr16bp.blogspot.com/2010/01/tani ... ulies.html
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: 1angel » 2010-01-18, 15:55

Koszty mogą wystraszyć , mam nadzieję że efekt końcowy powali :)
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2010-01-18, 18:58

Hehheheh też mam taką nadzieję. A gdzie tu jeszcze chromy i malowanie... Tak jak pisałem chce zrobić raz i mieć parę lat spokoju.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: xradusx » 2010-01-18, 19:23

Seba i tak mam wielki szacunek dla ciebie za te moto i za serce jakie wkładasz. A co do efektu powalającego i tak będzie bo to MR-ka co do koloru to jasna czerwień :P

Awatar użytkownika
sismon
Posty: 338
Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
GG: 1514345
Lokalizacja: Kock
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: sismon » 2010-02-03, 22:44

no to ja skomentuje -masz zawieszenie od dudka , mimo ze błotnik przykręcony do półki

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Sebastian440 » 2010-02-03, 23:25

Możliwe, że zawieszenie zostało później zmienione. Motocykle te uczestniczyły przeważnie w trialu lub enduro co było ciężkim testem dla zawieszeń i reszty osprzętu motocykla. Bardzo lubię ten film ponieważ świetnie obrazuje rzeczy jakie musiał przejść motocykl podczas rajdu : http://www.youtube.com/watch?v=6Jf0Yx3A ... re=related . Stąd często w trialach i innych rajdówkach pomieszanie elementów nadwozia z innych modeli lub roczników. Półka dolna jak dobre zauważyłeś jest z lelka być może reszta z dudka. Ktoś z pewnością przystosowywał motocykl pod enduro lub coś w tym stylu podobnie Bp 70 na zdjęciu poniżej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: 1angel » 2010-02-09, 21:16

Świetnie to opisujesz na blogu , każdy kolejny artykuł ma jakieś szczegółowe dane . Aż żałuje że nie mam mrki ;]
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Maciek » 2010-02-09, 21:24

Świetny ten filmik chyba sobie złoże jakiś motorek do jeżdżenia w terenie al'a MR oczywiście bez WT :)

Awatar użytkownika
qwerty
Posty: 88
Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
GG: 0
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: qwerty » 2010-02-09, 21:33

to kupuj tą rame od bp co na allegro jest za 2,5tys. :)
ahh mr 16bp... moje marzenie
dzieki temu blogu wiem więcej o bp niż o zwykłych wsk
Silnik, 2 koła i mina wesoła :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

Post autor: Maciek » 2010-02-09, 21:56

Jakbym miał tyle kasy ze sobie kupić samą ramę do MR to wolałbym kupić jakiegoś japońca nie sądzisz:) typu Honda XL

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości