Witam,jestem nowy:)

Odpowiedz
franz998
Posty: 4
Rejestracja: 2010-11-15, 13:53
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: Łeczna
Kontaktowanie:

Witam,jestem nowy:)

Post autor: franz998 » 2010-11-15, 16:54

Jak w temacie.
Miałem zamiar kupić właśnie motor marki WSK i jakoś udało mi się.
Posiadam fakturę zakupu,wcześniej motor był w straży granicznej,później odkupił go jakiś Pan i ja odkupiłem motor od syna tego Pana:)
Niby motor miał taki bak,ale wg mnie powinien mieć ten wąski.I taki też zakupiłem.
Obecnie motor stoi na kołach,ale wszystko pościągałem już,chcę ją doprowadzić do stanu pierwotnego.
Mam nadzieję,że z rejestracją nie będzie przypału...
Wg faktury motor jest z 1982 roku i ma pojemność 125cm.
Możecie coś na temat tego motoru powiedzieć?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: Savier » 2010-11-15, 17:37

Zdjęcie troche małe. Nie oryginalne siedzenie (powinno być bez tej aluminiowej ramki, ale takie może zostać ;) ), tak jak już pisałeś bak, powinien być wąski (10 l pojemności). Ostatnio widoczną nieoryginalnością jest tłumik od M21W2 (popularniejsza nazwa "czwóra" :D). Postaraj się dodać lepsze zdjęcia, może damy rade coś w tedy więcej powiedzieć. Błotniki są takie kwadratowe, czy okrągłe? Powinny być kwadratowe.

Tutaj możesz poczytać o swoim modelu. Pozderki! viewtopic.php?f=9&t=337

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: maykii » 2010-11-15, 18:10

Generalnie wszystko tak jak pisał Savier, zbiornik powinien być 10.5L. Błotniki na zdjęciu widać, że są okrągłe, a powinne być kwadraty już w 82r. Ale widziałem już wile modeli z tego roku z okrągłymi błotnikami.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

franz998
Posty: 4
Rejestracja: 2010-11-15, 13:53
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: Łeczna
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: franz998 » 2010-11-15, 19:55

a dzięki to już coś...
wiem,że tłumik jest od 4ki,właśnie go sprzedaję.Siedzenie obiję u tapicera,błotniki są zaokrąglone.
A powiedzcie mi,czy wasze wuseki lekko odpalają czy kopnik stawia duży opór?U mnie raczej lekko chodzi nóżka od odpalania,może dlatego,że pamiętam jak to było w jawie 350 i mam tylko takie wrażenie...
I czym pomalować felgi?Macie jakieś doświadczenie?

Dzięki

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: Savier » 2010-11-15, 20:01

Co do malowania, to nigdy tego nie robiłem, najlepiej spytaj kogoś innego. Jeśli kopniak obraca się lekko = nie ma oporów = słaba kompresja w cylindrze = słaba moc. Być może, jak pisałeś, to tylko wrażenie po Jawie 350 ;).

franz998
Posty: 4
Rejestracja: 2010-11-15, 13:53
GG: 0
Moje maszyny: wsk125
Lokalizacja: Łeczna
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: franz998 » 2010-11-15, 20:15

oto dodatkowa fotka tyłu:)

no jak poskładam i przejadę się to będę wiedział,czy wymieniać tłok i cylinder.
Chyba nie będę się bawił w szlif i nowy tłok.Nowe części tłok,pierścienie i cylinder można nabyć za 80 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: maykii » 2010-11-15, 20:42

Jak chcesz mieć dobrze zrobiony motocykl to załatw sobię ładny cylinder żeliwny i zrób szlif pod oryginalny gorzycki tłok. Będziesz jeździł i jeździł.

P.S. Zajżyj na PW franz998
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Karlicek
Posty: 193
Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
GG: 7162090
Moje maszyny: M21 W2
M06 B3
Lokalizacja: Gniezno
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: Karlicek » 2010-11-15, 21:21

Lubię sprzęty z ciekawą przeszłością (mam na myśli służbę w straży granicznej). Co do oporu kopniaka, to wydaje mi się, że w wueskach "chodzą" stosunkowo lekko, ale bardziej obiektywny był by pomiar ciśnienia sprężania. Ogólnie to na tych małych fotkach wygląda całkiem całkiem ;)
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: Savier » 2010-11-15, 22:35

Uwierz mi, mam felgi w o wiele gorszym stanie. Taka mała rada, jak już chcesz zrobić remont to raz a porządnie i na długie lata.... ;).

Miły
Posty: 9
Rejestracja: 2011-03-30, 19:52
GG: 0
Moje maszyny: wsk 77'
kadet 82'
Lokalizacja: Trzcianka
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: Miły » 2011-04-05, 14:04

Ładnie się prezentuje choć powinieneś powymieniać części o których pisali koledzy wyżej.Co do felg ja bym pochromował. ;]

Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Witam,jestem nowy:)

Post autor: adimen2007 » 2011-04-05, 14:23

Orientujesz się może ile kosztuje profesjonale chromowanie, na podkładzie miedzi i niklu. Użytkownicy którzy robią profesjonalny remont zmuszeni są zrezygnować z chromowania. Dużo ludzi również się deklaruje, że będzie przeprowadzało chromowanie, po ocenie w zakładzie i oszacowaniu kosztów szczęka opada. Mam nadzieje, że nie wziąłeś pod uwagę "hromowania" w szpreju.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości