Wsk 125 B1 Rafała

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2010-11-15, 18:57

Witam przedstawiam wam mój drugi motor marki wsk model B1 nowszy
Motocykl dostałem od wuja po 20 latach postoju w garażu jego stan nie był zły lakier jeszcze nieżle wyglądał na trójkącikach i baku reszcza skorodowana więc pomalowałem to co było trzeba ;) felgi odnowione przy okazju robienia tego w B3 w silniku nic nie robiłem ;) do wymiany nadawał się tłumnik kupiłem w super stanie od 175 bo od 125 na allegro same wykończone a jak dobry to drogi chodzi mi tu o używane bo nowego nie chce na oczy widzieć tego chińskiego ... no ale od 175 nie pasował i poszedł on do B3 a do B1 od B3 bo znowuż ta miała w ładnym stanie i tak motor sobie pyka od 0,5 roku oto i on ;)
hihkoi1.jpg
hihkojek2.jpg
proszę o komentarze ;) będzie to dla mnie motywujące
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: 125 arek » 2010-11-15, 19:08

poza bagarznikiem i brakiem osłony bocznej moze być ok:)
jak jeszcze bardziej popracujesz będzie git :)a i klakson sobie spraw bo widzę ze niema a czasmi fajnie na kogoś zatrąbić :P
Ekipa Południe®

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2010-11-15, 20:50

Witam a co ci się niepodoba w bagażniku przecież to oryginalny bagażnik do tego typu motocykli z prl i mnie on się bardzo podoba więc napewno go nie zmienię ;) a klakson kupię za jakiś czas ;)
A i jeszcze jedno powiedzcie mi jak w waszych B1 zachacza się stopki do jazdy macie jakieś sprężynki czy taką blaszkę wygiętą służącą do tego ?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Alien » 2010-11-16, 00:09

proszę o komentarze ;)
a co ci się niepodoba w bagażniku
Najpierw to zdecyduj się czy chcesz w końcu usłyszeć inne opinie, czy nie..
Bagażnik jest okropny, jeszcze w połączeniu z odwróconymi wspornikami to w ogóle masakra. I w dwururkach oryginalnie nigdy takich nie było.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: xradusx » 2010-11-16, 01:28

Ok chcesz opinię proszę :
- Jak powyżej odwróć wsporniki błotnika jak było w oryginale bo wiocha
- bagażnik na złom no chyba że WSK służy do wożenia kartofli
- lewa osłona
- zdrap naklejki z trójkątów
- klakson
- to coś co ma przypominać biały szparunek na błotniku czy nie wiem co to jest do wywalenia
- załatw sobie oryginalny tłumik
- również oryginalne szkło lampy
- widelec od B3 z dzielonym bakiem czy mi się zdaję

jeśli chodzi o stópki :arrow:
dynks3oi7.jpg
I dbaj o nią bo B1 to piękny motocykl.
PS. pisz zdaniami bo ciężko się czy ta twoje posty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2010-11-16, 10:35

Witam czyli blokade stopki mam w porządku.Jeżeli chodzi o szkło lampy przedniej jest jak najbardziej oryginalne tak mi się wydaje .Dalej przecież czytając wasze komentarze do innych wsk to podobają sie wam bagażniki te takie z drutu chromowanego to dlaczego ten nie ?piszesz że oryginalnie w B1 takich nie było przecież w rzadnych wsk nie było oryginalnie bagażników przecież to osprzęt dodatkowy kupywany w polmozbycie jako dodatkowe wyposażenie. Co do widelca oryginalny tylko spawany ale mam na oku inną b1 bez silnika ale reszta w porządku to przeszczepie od niej parę części do tej ;) jeżeli chodzi o tłumik to ten przecież jest taki sam jak oryginalny do motocykli B1 co prawda od B3 ale one się niczym nie rożnią ;) przejdzmy dalej do białego szparunku to dodatkowe zabezpieczenie błotnika przed korozją w miejscach na nią narażonych hehe;) a tak naprawde wujek też miał taki wymalowany i chciałem podtrzymać tradycję zreszczą tak samo z nalepkami pochodzą one z głębokiego prl a jak bym chciał je zdrapać to zniszczył bym lakier ;) thx za komentarze i nie czepiajcie się słów przecież nie mówiłem tego złośliwie poprostu chciałem wiedzieć jego opinię ;)

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: xradusx » 2010-11-16, 14:32

Rafal82r70r pisze: Jeżeli chodzi o szkło lampy przedniej jest jak najbardziej oryginalne tak mi się wydaje
Wydawało mi się bardzo płaskie nie wiem nie widać zbytnio na foto
Rafal82r70r pisze: czytając wasze komentarze do innych wsk to podobają sie wam bagażniki te takie z drutu chromowanego to dlaczego ten nie ?
dla mnie żaden bagażnik nie pasuje w WSK a ten twój to już jest tragiczny
Rafal82r70r pisze: Co do widelca oryginalny
Wydawały mi się dziury na uchwytach lampy przystosowane do kierunkowskazów nie widać za dobrze
Rafal82r70r pisze: jeżeli chodzi o tłumik to ten przecież jest taki sam jak oryginalny do motocykli B1 co prawda od B3 ale one się niczym nie rożnią
Porównaj ze swoim
20101116132359.png
Co do jakiegoś zabezpieczenia błotnika jakimś białym paskiem czy naklejki to sie nie wypowiadam :/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2010-11-16, 14:43

Witam no fakt tłumik rożni się trochę ale niewidocznie gołym okiem a to że ten jest chromowany chyba nie przeszkadza ? tylko dodaje, uroku :) więc na razie zostaje. Biały pasek chyba usunę skoro taki tragiczny jest a co do szkła jest w porządku na fotach nie widać ale jest wypukłe ;)

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 423
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: WSK » 2010-11-18, 23:11

xradusx pisze: Wydawały mi się dziury na uchwytach lampy przystosowane do kierunkowskazów nie widać za dobrze

Be trzy które już miały "dziury" na kierunkowskazy mają uchwyty lampy trochę niżej. ;-)

Co do WSK, to zadbaj o chromy, tylne wsporniki, szklanki amortyzatorów, ramka lampy, kolanko, czy też stópka hamulca to rzeczy które pomalowane "srebrzanką" strasznie rzucają się w oczy i dają złą opinię o użytkowniku, wszystkie te rzeczy można bez problemu kupić nowe (wsporniki, ramke lampy, szklaneczki, kolanko) w przystępnych cenach stópka tagże ;) a uwierz mi nada to o wiele lepszego wyglądu motocyklowi :-)

pzdr.
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2010-11-21, 18:27

Witam stópka jest oryginalnie chromowana reszcza tak jak mówiłeś pomalowana srebrzanką ponieważ chrom wyglądaŁ na nich tragicznie .A co do tego że "części pomalowane srebrzanką dają złą opinię o użytkowniku" o czym ty mówisz to dlatego że nie stać mnie na chrom bo jeszcze nie pracuje zawodowo tylko w gospodarstwie ojca a jak może nie wszysty wiedzą na gospodarstwie dochody są bardzo małe bo wszystkie produkty są tanie jak barszcz np. świnie chodzą po 3.40 za kilogram i żeby tyle z nich było zysku ale jescze trzeba w nie włożyć pasze itp czasami to trzeba do nich dokładać nawet albo wychodzi się na zero krowy niby troche bardziej opłacalne ale to narobić się przy nich trzeba tyle że nawet niewiesz ile a mleko od nas biorą po 1zł za litr to jest śmieszne nie dość jeszcze że musisz codziennie być rano i na wieczór u oprzętu w międzyczasie na pole nigdzie nie możesz wyjechać nawet w niedzielę .Więc do żeczy ojciec mi na chromy nie da bo nie ma z czego to co się zarobi to na życie idzie i w gospodare ładuje .Wieć nie mów mi tu że zły to użytkownik który nie ma chromów na motocyklu tylko pomyśl czy każdego na nie stać i chyba lepszy to użytkownik który szanuje oryginał i żeby go zabespieczyć pomalował go srebrzanką niż taki co jeżdzi i katuje wueskę i nawet jej nie pomaluje tylko gnije mu .

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Savier » 2010-11-21, 18:50

Masz rację, Rafał, ale odrestaurowywanie motocykli to nie przelewki. Czasami lepiej się nie podejmować czegoś wcale niż robić coś źle. Ale i tak chwała Ci za to, że starasz się ratować WSK! Szanuję Twój zapał i mam nadzieję, że systematycznie będziesz przywracał jej blask.

Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Kapiii » 2010-11-23, 00:29

Rafal82r70r pisze:Wieć nie mów mi tu że zły to użytkownik który nie ma chromów na motocyklu tylko pomyśl czy każdego na nie stać i chyba lepszy to użytkownik który szanuje oryginał i żeby go zabespieczyć pomalował go srebrzanką niż taki co jeżdzi i katuje wueskę i nawet jej nie pomaluje tylko gnije mu .
Amen.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-01-05, 23:25

B1 po zdjęciu bagaznika przełożyłem go do B3 takie zdjątko jeszcze wynalazłem :
stotyzyyy.jpg
xradusx- wiem coś przypominające biały szparunek zniknie na wiosne ;) ponieważ wtedy błotnik będzie drugi raz malowany ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Alien » 2011-01-06, 01:02

Jesteś chyba pierwszym użytkownikiem, który z taką konsekwencją słucha rad i sugestii innych userów :D
będą z Ciebie ludzie! :)

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: xradusx » 2011-01-06, 01:11

Alien pisze:Jesteś chyba pierwszym użytkownikiem, który z taką konsekwencją słucha rad i sugestii innych userów :D
będą z Ciebie ludzie! :)
Alien chociaż jeden :P Gdyby wujek .... nas w ten sposób posłuchał jeździł by ładną B3 a teraz pewnie stoi gdzieś w krzakach a wujek marzy w śnie o crossie.
Wracając do tematu pięknie coraz bliżej ideału :P uchwyty błotnika w B1 odwróciłeś bo za bardzo nie widać na foto ?

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-01-06, 15:01

Tak odwróciłem, naprawiłem też licznik tylko coś nie dokładnie pokazuje prędkość ;)

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: 125 arek » 2011-01-07, 18:58

b1 miała dzwona widać po widelcu no chyba że takie zdjęcie. Najważniejsze że motory nie idą na żyletki a i załóż osłonę jak wyregulujesz gaźnik :)
Ekipa Południe®

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-01-08, 14:46

Motor jest po uderzeniu fakt dobre oko masz ;)
Wiesz co teraz trochę przesadzasz ja przy nich naprawdę długo siedzę już przynajmniej B1 była mocno zniszczona a ty mi mówisz że dobrze że nie poszła na żyletki sorry ale to brzmi "jak by była nie wiadomo jak oszpecona ale przynajmniej jest " a co do osłony i regulacji gaźnika to od kiedy gaźnik reguluje się po lewej stronie ? pisałem już kiedyś że tej osłony nie mam .

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Rafal82r70r » 2011-04-10, 16:21

Witam a wiec ostatnio u B1 trochę robiłem tzn zostały założone nowe gumy(tulejki) zbieraka tylnej zębatki, nowe tylejki amortyzatorów nowy łańcuch ,nowe okładziny tylnich hamulców wymiana wszystkich srub mocujących (trzymających) silnik na nowe ze względu na to że stare miały powycierane gwinty i nie szło ich dokręcić , wymiana wszystkich srubek związanych z tylnym kołem itp. Teraz pozostało mi załatwić sobie jakiś porządny ładny tłumik i może jak będzie kasa to nowe amortyzatory ;) Oprucz tego byłem zmuszony bak zmienić ponieważ oryginał ciekł może sprubuję go pospawać zobaczy się bo ten co teraz jest jest brzydki kiepsko pomalowany i ogólnie mi się nie podoba .Przechodząc dalej osłone łańcucha też maluję narazie pościerałem starą farbę i położyłem warstwę pokładu teraz muszę kupić trochę czarnego akrylu i pomalować,no to by było na tyle ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk 125 B1 Rafała

Post autor: Savier » 2011-04-10, 17:54

Rzeczywiście bak pomalowany tak sobie. Dobrze, że działasz przy niej :) Powoli, trochę czasu i wierzę, że będzie piękna. Porządna robota na pewno zaowocuje pięknym motórem.

Co do okładzin - kupowałeś nowe np. ze Skuter Dębica? Jaki klej zastosowałeś? Opisz całą "procedurę" jeśli możesz :).

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości