WSK 125 M06B3 1978r.
- Moorkal
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-08-19, 21:01
- GG: 4155486
- Moje maszyny: WSK 125 m06b3 Sztywniak Romet 205
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kontaktowanie:
WSK 125 M06B3 1978r.
Witam!
Nazywam się Paweł, mieszkam w okolicach Oświęcimia. Motocyklami interesuję się odkąd pamiętam, więc od czasów kiedy jeszcze uważałem,że dziewczyny są głupie i jest to zbyteczny dar natury, ale oczywiście z wiekiem zmieniłem stanowczo swoje poglądy w dobrą stronę! Zaczęło się odjazdy na bakku z tatą po pomidory na rynek i pierwsze kierowania Ogara 205 ( ysz! kupę kasy w późniejszym czasie w niego władowałem podczas remontu i można powiedzieć, że w pizdu!) dobra na tym może skończę.
Kilka lat później, a właściwie w te wakacje sprzedałem mojego Simsonka, w którym zrobiłem remont i wyszedłem 500 zł do przodu. Było już postanowione, że taka kasa bedzie przeznaczona na xxx z kolei motocykl. Szukałem dziadów w okolicy i trafiło się, kolega miał WSK 125. Pojechałem oglądnąć, okazała się nieużywana od kilku lat, ale najważniejsze,że z papierami. Dogadaliśmy się, kupiłem ją za 500 zł. Jechałatylko na niskich obrotach, strzelała jak Haubica M198 podczas ostrzału, a gaźnik pocił się jak pedofil w disneylandzie, cóż damy radę! Dojechałem ustawiłem zapłon, wyczyściłem gaźnik i mruczała aż miło!
http://p1.bikepics.com/2011/08/27/bikep ... 4-full.jpg
Nie mam pojecia jak wstawic miniaturki z bikepics, nie moge swoich zdjęć dawać w załącznikach ponieważ minimalnie udało mi się zmniejszyc ich wage do 400kB. Ogólnie nie miałem z wueską nigdy styczności dlatego strasznie ona mnie cieszy ;]
A tutaj silniczek: http://bikepics.com/pictures/2263625/
Jej mankamentem jest wygnita dziura w błotniku ( o ta! http://bikepics.com/pictures/2263630/ ), ale juz postanowione, bedzie remont kapitalny! Silnika nie tykam, ponieważ chodzi przyjemnie lecz skusze sie na wypiaskowanie cylindra i polamowanie żaroodporną farbą.
Zacząłem rozbierać wiesławe, Udało mi się załatwić piaskowanie za 50 zł, dzwonię cioągle po cynkowaniach, wszędzie biorą 2,50 za kg ale niechętnie drobne cześci i minimum za 50 zł ;< Dopadłem ładny chromowany korek za 5 zł
Tu podczas rozbierania:
http://bikepics.com/pictures/2263632/
http://bikepics.com/pictures/2263633/
Chcę wypiaskować, pomalować porządnie na czarny połysk, wycynkować pare rzeczy, chromy wyczyszczę bo są w dobrym stanie i dążyć do oryginalności, no prawie! Bedą boczne sakwy "chlebaki", obrotomierz i może coś jeszcze się uda zrobic.
http://bikepics.com/pictures/2263636/
Z nowych rzeczy potrzebuję:
- linka sprzęgła
- simmeringi przednich amorów
- simmery tył amor
- 2xblokada kierownicy/siedzenia
- uchwyt pasazera
- chlapacze
- pasek akumulatora
- siedzenie (niekoniecznie)
- gumy stopek
- chlapacz przód/ tył
- fajka przewodów ele x2
I mam pytanie do Was! WSK strasznie nisko stoi na stopkach, trzeba sporej siły do ściągnięcia jej z nich, muszę tutaj ( http://bikepics.com/pictures/2263631/ ) coś dospawać?
Pozdrawiam, ciąg dalszy nastąpi ; >
Nazywam się Paweł, mieszkam w okolicach Oświęcimia. Motocyklami interesuję się odkąd pamiętam, więc od czasów kiedy jeszcze uważałem,że dziewczyny są głupie i jest to zbyteczny dar natury, ale oczywiście z wiekiem zmieniłem stanowczo swoje poglądy w dobrą stronę! Zaczęło się odjazdy na bakku z tatą po pomidory na rynek i pierwsze kierowania Ogara 205 ( ysz! kupę kasy w późniejszym czasie w niego władowałem podczas remontu i można powiedzieć, że w pizdu!) dobra na tym może skończę.
Kilka lat później, a właściwie w te wakacje sprzedałem mojego Simsonka, w którym zrobiłem remont i wyszedłem 500 zł do przodu. Było już postanowione, że taka kasa bedzie przeznaczona na xxx z kolei motocykl. Szukałem dziadów w okolicy i trafiło się, kolega miał WSK 125. Pojechałem oglądnąć, okazała się nieużywana od kilku lat, ale najważniejsze,że z papierami. Dogadaliśmy się, kupiłem ją za 500 zł. Jechałatylko na niskich obrotach, strzelała jak Haubica M198 podczas ostrzału, a gaźnik pocił się jak pedofil w disneylandzie, cóż damy radę! Dojechałem ustawiłem zapłon, wyczyściłem gaźnik i mruczała aż miło!
http://p1.bikepics.com/2011/08/27/bikep ... 4-full.jpg
Nie mam pojecia jak wstawic miniaturki z bikepics, nie moge swoich zdjęć dawać w załącznikach ponieważ minimalnie udało mi się zmniejszyc ich wage do 400kB. Ogólnie nie miałem z wueską nigdy styczności dlatego strasznie ona mnie cieszy ;]
A tutaj silniczek: http://bikepics.com/pictures/2263625/
Jej mankamentem jest wygnita dziura w błotniku ( o ta! http://bikepics.com/pictures/2263630/ ), ale juz postanowione, bedzie remont kapitalny! Silnika nie tykam, ponieważ chodzi przyjemnie lecz skusze sie na wypiaskowanie cylindra i polamowanie żaroodporną farbą.
Zacząłem rozbierać wiesławe, Udało mi się załatwić piaskowanie za 50 zł, dzwonię cioągle po cynkowaniach, wszędzie biorą 2,50 za kg ale niechętnie drobne cześci i minimum za 50 zł ;< Dopadłem ładny chromowany korek za 5 zł
Tu podczas rozbierania:
http://bikepics.com/pictures/2263632/
http://bikepics.com/pictures/2263633/
Chcę wypiaskować, pomalować porządnie na czarny połysk, wycynkować pare rzeczy, chromy wyczyszczę bo są w dobrym stanie i dążyć do oryginalności, no prawie! Bedą boczne sakwy "chlebaki", obrotomierz i może coś jeszcze się uda zrobic.
http://bikepics.com/pictures/2263636/
Z nowych rzeczy potrzebuję:
- linka sprzęgła
- simmeringi przednich amorów
- simmery tył amor
- 2xblokada kierownicy/siedzenia
- uchwyt pasazera
- chlapacze
- pasek akumulatora
- siedzenie (niekoniecznie)
- gumy stopek
- chlapacz przód/ tył
- fajka przewodów ele x2
I mam pytanie do Was! WSK strasznie nisko stoi na stopkach, trzeba sporej siły do ściągnięcia jej z nich, muszę tutaj ( http://bikepics.com/pictures/2263631/ ) coś dospawać?
Pozdrawiam, ciąg dalszy nastąpi ; >
Ostatnio zmieniony 2011-08-28, 12:09 przez Moorkal, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wolnością moją jest Wueska, Wueska i kurze ukochanych ulic."
- Pablo_Picasso
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
Simson S51 Enduro 84r.
Tajfun 87r. - Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Bardzo ładna Wsk, lakier na błotnikach bym zostawił ale ta dziura Zrobisz porządnie i będziesz cieszył się jazdą, powodzenia w pracach.
''pocił się jak pedofil w disneylandzie'' - prawie się podoiłem
Pozdrawiam !!!
''pocił się jak pedofil w disneylandzie'' - prawie się podoiłem
Pozdrawiam !!!
GKS Wybrzeże Gdańsk 1945-2012
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
http://www.facebook.com/ZielonyCustomGarage
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Hej! Hahhaha, dobrą masz gadanę stary . Pośmiałem się troszkę.
Masz dosyć rzadką specyfikację wieśki. Sam początek 1978 roku, jest jeszcze jednoczęściowa lampa z przodu, wąski bak i bębny z nadlewem. Ogólnie to widać, że zadbana. Dużo ma przebiegu? Fajne masz z nią wizje - mam tylko nadzieję, że za mocno jej nieztunujesz, bo jest naprawdę w ładnym stanie.
ps. Polecam program Photoscape . Tam zjedziesz nawet do 50kb ze zdjęcia 1024x768
Masz dosyć rzadką specyfikację wieśki. Sam początek 1978 roku, jest jeszcze jednoczęściowa lampa z przodu, wąski bak i bębny z nadlewem. Ogólnie to widać, że zadbana. Dużo ma przebiegu? Fajne masz z nią wizje - mam tylko nadzieję, że za mocno jej nieztunujesz, bo jest naprawdę w ładnym stanie.
nie dostaniesz w handlu- simmery tył amor
- 2xblokada kierownicy/siedzenia
ps. Polecam program Photoscape . Tam zjedziesz nawet do 50kb ze zdjęcia 1024x768
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Savier - o tych nadlewach co pisałeś to chodzi Ci o kwadratowe nadlewy na pokrywie hamulca W jakich latach to było Na obu bębnach czy tylko na przednich Bo powiem szczerze tych dekli się u mnie trochę poniewiera ale takiego z nadlewem nie mam
Co do uszczelnienia tylnego amorka polecam temat Alien'a o jego WSK ("Stara, czarna i garbata"). On wstawiał dwa simmeringi jako uszczelnienie tłoczyska tylnych amortyzatorów.
A jeżeli chodzi o blokady kierownicy i siedzenia to używane na allegro osiągają ceny po 100zł (dwie sztuki, niekoniecznie do pary). Nówki jak się już pojawiają to osiągają jakieś kosmiczne ceny. Ktoś kiedyś pisał, że pasują blokady z przyczep Niewiadów: http://allegro.pl/zamek-zabezpieczajacy ... 04128.html. Może warto to przetestować
Co do uszczelnienia tylnego amorka polecam temat Alien'a o jego WSK ("Stara, czarna i garbata"). On wstawiał dwa simmeringi jako uszczelnienie tłoczyska tylnych amortyzatorów.
A jeżeli chodzi o blokady kierownicy i siedzenia to używane na allegro osiągają ceny po 100zł (dwie sztuki, niekoniecznie do pary). Nówki jak się już pojawiają to osiągają jakieś kosmiczne ceny. Ktoś kiedyś pisał, że pasują blokady z przyczep Niewiadów: http://allegro.pl/zamek-zabezpieczajacy ... 04128.html. Może warto to przetestować
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Johnny, z tego co się orientuję to te kanciaste nadlewy to lata coś koło 1978-1979. Raczej występowały i z przodu i z tyłu. Ja mam bęben znowu z wueski z 1979 roku i tam jest kanciasty nadlew, ale po rogach odchodzą od niego takie żeberka. Dziwna sprawa . Ale nie zaśmiecajmy koledze tematu. Może warto o tym porozmawiać w dziale "modele wsk i wersje pochodne"?
Tak, bardzo możliwe, że te zamki pasują. Być może będę próbował dopasować w przyszłości.
Tak, bardzo możliwe, że te zamki pasują. Być może będę próbował dopasować w przyszłości.
- Moorkal
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-08-19, 21:01
- GG: 4155486
- Moje maszyny: WSK 125 m06b3 Sztywniak Romet 205
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Ludziom się w dupach poprzewracało! O 3 w nocy gość gonił mojego psa po moim placu z moim kijem, ponieważ szczekał na nie mojego kota! Ah... w sumie mógł gonić, mój pies jest dosć agresywny wobec swoich wrogów (pomocnikowi weterynarza odgryzł palec podczas szczepienia) więc mogło być ciekawie.
Nadlewy kańciaste mam na obu bębnach, ale na tylnym jest z takimi "żeberkami". I oto korek za 5 zl oraz mój "warsztat"
Dziś nic nie tykam, niedzielna praca w gówno się obraca. Moje pytanie brzmi: jakie mam mieć emblematy na baku? PZL czy wsk? Co oznacza skrót PZL? Jeden miałem taki przyklejony na kleju lecz nic na nim nie było ;<
EDIT: blokady będą właśnie z tych przyczep, one są chyba 2 - 3 mm krótsze.
Przebieg: 15818 km Nadlewy kańciaste mam na obu bębnach, ale na tylnym jest z takimi "żeberkami". I oto korek za 5 zl oraz mój "warsztat"
Dziś nic nie tykam, niedzielna praca w gówno się obraca. Moje pytanie brzmi: jakie mam mieć emblematy na baku? PZL czy wsk? Co oznacza skrót PZL? Jeden miałem taki przyklejony na kleju lecz nic na nim nie było ;<
EDIT: blokady będą właśnie z tych przyczep, one są chyba 2 - 3 mm krótsze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Wolnością moją jest Wueska, Wueska i kurze ukochanych ulic."
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Jak na taki przebieg to wygląda naprawdę spoko.
Mam identyczny bęben.
Na baku powinieneś mieć emblematy przyklejane "WSK". Ten jeden co masz to ma na obwódce taką gumkę pewnie?
Mam identyczny bęben.
Na baku powinieneś mieć emblematy przyklejane "WSK". Ten jeden co masz to ma na obwódce taką gumkę pewnie?
- Moorkal
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-08-19, 21:01
- GG: 4155486
- Moje maszyny: WSK 125 m06b3 Sztywniak Romet 205
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Taki mam:
do czego jest to mocowanie? ( strasznie slaba jakosc foto ;< )
Dżem- Harley mój
http://www.youtube.com/watch?v=0w5enElvP5k
Więc jeśli ktoś posiada to chętnie kupie ;] do czego jest to mocowanie? ( strasznie slaba jakosc foto ;< )
Dżem- Harley mój
http://www.youtube.com/watch?v=0w5enElvP5k
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Wolnością moją jest Wueska, Wueska i kurze ukochanych ulic."
- Karlicek
- Posty: 193
- Rejestracja: 2010-07-08, 12:53
- GG: 7162090
- Moje maszyny: M21 W2
M06 B3 - Lokalizacja: Gniezno
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Jeżeli chodzi o to:
to jest mocowanie oprawy bezpiecznika.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ja się z panem zgadzam. Oczywiście, że jest to ukartowana robota określonych kół.
- Moorkal
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-08-19, 21:01
- GG: 4155486
- Moje maszyny: WSK 125 m06b3 Sztywniak Romet 205
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Ale tą oprawe mam przykręconą w lampie i wygląda, że od początku tam była. Hmm ...
"Wolnością moją jest Wueska, Wueska i kurze ukochanych ulic."
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350 - Lokalizacja: Gliwice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Bo są dwa bezpieczniki. Ten w lampie na selenie montowany jest w obwodzie cewka ładowania - akumulator. Ten, którego mocowanie pokazałeś na zdjęciu jest w obwodzie minus akumulatora - masa motocykla i zabezpiecza aku ad strony odbiorników energii. Bezpiecznik na selenie ma 2A, a ten przy aku - 8A.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Z tymi emblematami to kiszka, mam identyczny wygląd że tak powiem. Wszystko zjadła rdza. W Świdniku najwidoczniej robili to coś tak jakby metodą slitodruku, tak jak późniejsze emblematy PZL. Inny typ przyklejanych znaczków to już wytłoczka, tak jak jest w niektórych piwach, albo tak jak jest w starszych, przykręcanych emblematach.
Jak masz drugą gumę to moze kup dwie naklejki "WSK" za 12 zł (sprzedawca się u nas ogłaszał), wsadź je w te gumy, przyklej wszystko na budapren i powinno być ok.
Jak masz drugą gumę to moze kup dwie naklejki "WSK" za 12 zł (sprzedawca się u nas ogłaszał), wsadź je w te gumy, przyklej wszystko na budapren i powinno być ok.
- Moorkal
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-08-19, 21:01
- GG: 4155486
- Moje maszyny: WSK 125 m06b3 Sztywniak Romet 205
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
właśnie brakuje mi jednej gumy i blaszki na jedną strone baku ;<
"Wolnością moją jest Wueska, Wueska i kurze ukochanych ulic."
- man on the WSK
- Posty: 295
- Rejestracja: 2007-12-09, 22:09
- Moje maszyny: M06B3 1985
DUDEK 1976
KOBUZ 1979
KOBUZ 1983 - Lokalizacja: Iwonicz-Zdrój
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Mam taki jeden na lewą stronę baku z gumką , ale sam znaczek nie jest w zbyt dobrym stanie, ale przy odrobinie pracy powinno się go uratować
- jakemdural
- Posty: 412
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
P-państwowe
Z-zakłady
L-lotnicze
Z-zakłady
L-lotnicze
- Moorkal
- Posty: 41
- Rejestracja: 2011-08-19, 21:01
- GG: 4155486
- Moje maszyny: WSK 125 m06b3 Sztywniak Romet 205
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
W środę rama poszła do piaskowania, razem z cylindrem i głowicą. Cylinder i tłumik będzie malowany lakierem żaroodpornym. Za Piaskowanie zapłaciłem 50 zł. Cylinder zabezpieczyłem przykręcając do niego zakrętki od słoików oraz włożenie do wewnątrz drewnianego klocka.
Zacząłem również lekką polerke krućca wewnątrz, troszkę poszło miniszlifierką, ale resztę trzeba będzie ręcznie ;<
W czasie wolnym buduję altane, potrzebowałem wiertła, na sztuki jedno kosztowało 10 zł a komplet 7 xwiertło 30 cm kosztował 18 zł, cóż skusiłem się,ale wiertło po jednym otworze w DREWNIE! zdarło się i naostrzyło do stożka, morał z tego taki iż z gówna tortu nie ulepisz.
Przyszły cześci z Skuter Dębica ( 52 zł ) Chlapacze nie podchodzą mi do gustu.Zacząłem również lekką polerke krućca wewnątrz, troszkę poszło miniszlifierką, ale resztę trzeba będzie ręcznie ;<
W czasie wolnym buduję altane, potrzebowałem wiertła, na sztuki jedno kosztowało 10 zł a komplet 7 xwiertło 30 cm kosztował 18 zł, cóż skusiłem się,ale wiertło po jednym otworze w DREWNIE! zdarło się i naostrzyło do stożka, morał z tego taki iż z gówna tortu nie ulepisz.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2011-09-02, 16:20 przez Moorkal, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wolnością moją jest Wueska, Wueska i kurze ukochanych ulic."
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Piaskowanie głowicy to nie najlepszy pomysł...
- Szczepan
- Posty: 1771
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Gdyż to aluminium, które wystarczy wyczyścić, bądź dla efektu wyszkiełkować Jeśli była by pomazana farbą to czemu nie.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125 M06B3 1978r.
Do aluminium stosuje się szkiełkowanie, w innym przypadku może wyjść kiszka. Pisał o tym Stary.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości