Brak mocy na 4 biegu

roquo
Posty: 7
Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
GG: 0
Lokalizacja: pomorsko
Kontaktowanie:

Brak mocy na 4 biegu

Post autor: roquo » 2007-07-10, 16:04

Witam.
Mam problem,a mianowicie chodzi oto że moja wsk na pierwszym,drugim i trzecim biegu idzie jak burza a gdy wbije 4 to to silnik utrzymuje prędkość trzeciego biegu i nie przyśpiesza i po chwili traci na prędkości i trzeba redukować do 3.
Z góry dzięki za pomoc

gołąbek16
Posty: 34
Rejestracja: 2007-02-25, 16:45
GG: 0
Lokalizacja: siedliszczki
Kontaktowanie:

Post autor: gołąbek16 » 2007-07-10, 16:16

heh a przypadkiem nie zmieniałeś zębatek?

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-07-10, 16:59

nie brzeczy nic? masz instalke na krótko?

roquo
Posty: 7
Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
GG: 0
Lokalizacja: pomorsko
Kontaktowanie:

Post autor: roquo » 2007-07-10, 18:34

instalke mam na krudko ale wszystko niby jest dobrze a zębatek raczej nie pomyliłem niemam pojęcia co to jest simeringi wymienione,tłok z pierścieniami wymienione cały silnik rozłożyłem i jeszcze raz złożyłem i nic może ktoś miał podobny przypadek i go naprawił??
Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-07-10, 18:56

roquo pisze:co to jest simeringi
Simmering to inaczej pierścień smarujący ;-)
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-07-10, 18:59

Jak masz na krótko to przy wyższych obrotach, przy większym obciążeniu morze byc nie tak z iskra. A może po prostu niema siły jak moja kiedyś, 1,2,3 szla jak burza na czwórce ledwo sie rozpędzała do 100.

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-07-10, 19:05

Wezu pisze:
roquo pisze:co to jest simeringi
Simmering to inaczej pierścień smarujący ;-)


czy ty wiesz co piszesz :?: :!: :!: :!: moim zdaniem simmeringi to inaczej usczelniacze a nie "pierścienie smarujące" ;-) ale kolega si enie pytał co to ś simmeringi tylko napisał ze je wymienił na nowe

kolego zobacz czy ci nie łapie lewego powietrza pod ta płytka w której jest osadzony simmering ale wątpie zeby to było to najlepiej kup aq i bedziesz miał spokój :zdrowko:

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-07-10, 19:32

luk@sz pisze:czy ty wiesz co piszesz
Tak pisze w książce "Jeżdżę motorowerem Simson" mam dać cytat???
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
luk@sz
Posty: 181
Rejestracja: 2007-01-03, 17:03
Lokalizacja: Golinka
Kontaktowanie:

Post autor: luk@sz » 2007-07-10, 19:36

wpisz w wiki pedii simmeringi


Simmering
Z Wikipedii

,,Simmering, pierścień Simmera to pierścień wykonany z odpowiedniej gumy, odpowiednio usztywniony metalową wkładką, lub obudowany blaszaną pokrywą, stosowany do uszczelniania wałków obrotowych pracujących w smarze, oleju lub paliwie przy ciśnieniach do 0,1 MPa w zakresie temperatur od -30 do +110 °C.

Simmeringi są również często spotykanym uszczelnieniem na połączeniach przesuwanych, działających na zasadzie teleskopu." ;-)

tak więc simmeringi pracyją w smaracha ale nie służą do smarowania
Ostatnio zmieniony 2007-07-10, 19:38 przez luk@sz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-07-10, 19:37

Pierścień pracujący w smarze to pierścień smarujący ;-)
Dobra konieć offtopa.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
marcin_zk
Posty: 51
Rejestracja: 2007-05-07, 14:09
GG: 6498666
Moje maszyny: było 2x M06B3 '81, '84
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: marcin_zk » 2007-07-10, 19:44

Twoim problemem może być też źle ustawiony zapłon, mój kolega tak miał w etz 150, na 1,2,3,4 szła jak przecinak, a na 5 zwalniała, przestawił zapłon i chodzi mu bardzo ładnie.

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-07-10, 20:50

cisza. to przez instalacje " na krótko" ołączoną z nieostateczną kompresją zwiazaną bądx z simmeringiem bądź z wypracowaniem ukladu korbowego. najlepiej załóż akumulator i przywróć orginalny zapłon bateryjny.Jeśli to nie pomoze, choć wątpię, to sprawdź ompresję bądź stan zuzycia pierscieni bądź cylindra

roquo
Posty: 7
Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
GG: 0
Lokalizacja: pomorsko
Kontaktowanie:

Post autor: roquo » 2007-07-10, 21:28

zapłon na krutko to chyba nie to bo kolega ma tak samo zrobione i chodzi mu normalnie,a simeringi są założone nowe tłok z pierścieniami tagże,a cylinder jest w pożądku.Co to jest!!!!????

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-07-10, 21:47

roquo pisze:Co to jest!!!!????
Jest to słynna choroba Kobuzowa , leczenie jej jest bardzo trudne i kosztowne .

Styl w jakim napisano posty w tym temacie, powala na kolana!

Awatar użytkownika
Firewall
Posty: 225
Rejestracja: 2007-01-02, 18:38
GG: 0
Lokalizacja: Tychy
Kontaktowanie:

Post autor: Firewall » 2007-07-10, 22:42

Fenix na swojej stronie pisał, że po założeniu elektronicznego modułu zapłonowego do swojego Łobuza pozbył się tzw. "choroby kobuzowej"...

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: ŻbiKu » 2007-07-11, 00:59

Mój łobuz też ma podobne objawy na 4biegu. Do 80km/h idzie, a później jak dodam mu więcej gazu to zaczyna się przydławiać tak jakby za dużo paliwa łykał, podejrzewam że u mnie to kwestia wyregulowania na nowo gaźnika, ponieważ moto jest świeżo po dotarciu. Jak nie to pomyślimy dalej.


Tak czy siak Roquo nie rób wiochy i zrób mu normalny zapłon :!:

i pisz posty staranniej, wstyd takie byki walić :roll:

roquo
Posty: 7
Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
GG: 0
Lokalizacja: pomorsko
Kontaktowanie:

Post autor: roquo » 2007-07-11, 10:13

sory za byki ale mam wszystkie dysy jakie są tylko możliwe.Chyba macie racje będzie trzeba zmienić na normalny zapłon i nie słuchać się wsiowych mechanikow ;)

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-07-11, 14:14

pierwsza mądra decyzja ku normalności łobuza ;)

roquo
Posty: 7
Rejestracja: 2007-07-10, 15:45
GG: 0
Lokalizacja: pomorsko
Kontaktowanie:

Post autor: roquo » 2007-07-11, 16:14

zmieniłem zapłon normalnie na akumulator i niestety jeszcze nie to,chociaż jest już lepiej,ale to jeszcze nie to.POMOCY!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
qwert45
Posty: 234
Rejestracja: 2007-02-22, 17:34
GG: 0
Lokalizacja: Łosice
Kontaktowanie:

Post autor: qwert45 » 2007-07-11, 18:42

Jak to troche pomoglo to moze jeszcze przerywacz?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości