Strona 9 z 17

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-09, 01:38
autor: maykii
Piękny motocykl będzie. Bez dwóch zdań ;)

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-09, 01:45
autor: Kamil.Z
No na pewno. Widać, że robota w 100% profi. Bez żadnej lipy ;)

BTW. Witam w klubie nocnych marków maykii

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-09, 05:26
autor: tony
Ładnie Savier :) Powodzenia w dalszych pracach :)

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-10, 22:43
autor: Savier
Ostatnio pogrzebaliśmy trochę, ale raczej pierdoły.
Pożyczyłem przełącznik z innego moto, tata ogarnął instalację (ja jestem w tym zupełnie ciemny... jak prawie we wszystkim), ja poczyściłem tę pajęczynę szczoteczką. Wyszorowałem też tylną lampę, wstawiliśmy nową uszczelką (w postaci przeciętego simmeringu od jakiegoś stara, tak zameldował Kierownik).Zapodaliśmy nowe śruby i nakrętki z podkładkami z kwasówki. Także trochę tylnej wiązki już siedzi - reszta pewnie zostanie położona jak silnik będzie w ramie.
Ponadto wypolerowałem ramkę licznika, Kierownik powycinał podkładki pod kubki konsoli z jakowegoż węża. Jego wyobraźnia nigdy nie przestanie mnie pozytywnie zaskakiwać... :-)
Zrobiliśmy przymiarki karterów i gaźnika. Ciasno. Skróciliśmy trochę filtr powietrza... no. Jutro daję do powycinania laserowego blaszkę króćca, do tego pewnie dojdzie rurka fi wewn. 24, którą trzeba będzie wygiąć. Oj, będzie zabawy...
I hope to see tokarz soon... bardzo soon. Nie mogę się doczekać jazdy! :-D
1.JPG
2.JPG
3.JPG
5.JPG
4.JPG
6.JPG
7.JPG

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-10, 23:01
autor: Alien
Może być problem z poziomem paliwa przy takim ostrym kącie - niestety już to przerabiałem na własnej skórze. Może się wydawać ze dobrze chodzi, ale będą sakramenckie kłopoty z ostateczną regulacją.

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-10, 23:09
autor: Savier
Kierownik chce to zrobić tak, mi się nie podobuje, ze króciec będzie wywijał jak szakira na teledysku :-/

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-10, 23:53
autor: sieergiej
Toż to gaźnik z Etz 150, nie powinno być problemów (jeśli nie jest zużyty.), obczaj pod jakim kątem jest w Mz.

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-11, 14:58
autor: Adrian.
Słuchaj sie kierownika , jak bedzie źle z regulacją , zrobisz po swojemu , lub pójdziecie na jakiś kompromis i zrobicie "burze mózgów" ;-)

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-11, 18:57
autor: chomik
A ja bym trochę skrócił filtr powietrza i gaźnik 'cofnąłbym' bliżej filtra, dając go pod pewnym kątem, ale duużo łagodniejszym ;-)

Ewentualnie przerobić filtr tak, żeby rura od razu wychodziła z niego pod kątem i wtedy wpasujesz ten gaźnik tam bez problemów :D

Dobra robota, tak trzymaj! :D

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-17, 15:46
autor: mauri
I co tam Savier , jakieś postępy w pracach :?: ;-)

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-17, 17:20
autor: Mantel
Lelek będzie jak talala :-D

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-17, 21:49
autor: Savier
Na czym tam skończyliśmy...
Złożona instalacja w 100%, lampa przednia (na gumowych podkładkach) i tylna, konsola (również na gumowych podkładkach), zaślepki nakrętki wahacza, rolgaz z linką (przesmarowane), przednie hebel (również odpowiednio przesmarowany: linka i klamka), sprężyna stopki centralnej, cewka, moduł i regulator, do tego doszła bajerancka kołpakowa nakrętka z nierdzewki na tylny blokator oraz śruby w półki . Kurcze, niby śmieszny drobiazg a jak poprawia wygląd ogólny :-> .
Poza tym odebrałem blaszki wypalane laserowo pod kruciec oraz podkowy (te drugie już wcześniej). Wypełniacze pójdą następnie do tokarza, żeby mieć wymiar dokładny.
Ah, no i posiałem zębatkę sprzęgła :). Na fotkach jest, na zamówieniu też - przeszukaliśmy cały garaż, dom i strych. Robi się nieciekawie...
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG
11.JPG
12.JPG
13.JPG
14.JPG
15.JPG
16.JPG
17.JPG
18.JPG
19.JPG
20.JPG
21.JPG
Także dzisiejszy post z serii ile można zrobić fotek ramie na kółkach :>.

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-21, 20:54
autor: toiman
Kurna :shock:

A oponki takie zostaną ? :mrgreen:

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-21, 23:03
autor: AudioBas
toiman, masz rację, aż się prosi o Mitas'a H-03 :)

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-21, 23:07
autor: Savier
Jeżeli miałbym już zmieniać to dunlopy k550 czy jakoś tak, nie pamiętam.
Jutro może jakiegoś upa trzasnę. Zdejmuję gar z B3 i lecimy do tokarza. Podsawka chińska przerobiona: podtoczona, wspawane blaszki, wywiercone dzi... ot.... e. no, "łezki" do regulacji. Magneto ma już nowy znacznik.

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-21, 23:16
autor: AudioBas
Dawaj foty z prac przy zapłonie!!
A co stary źle wypadał (w złym miejscu)?

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-21, 23:19
autor: termin21
Savier...chylę czoła ,lubie taką prace.

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-22, 00:01
autor: Savier
termin21 pisze:Savier...chylę czoła ,lubie taką prace.
A dziękuję, cieszę się, że się podobuje. :->
AudioBas pisze:Dawaj foty z prac przy zapłonie!!
A co stary źle wypadał (w złym miejscu)?
Ano, źle wypadał. Impulsator na dole jak u Ciebie.
Powiem szczerze, że przez ostatnie dwa/trzy dni latałem jak ze sraczką, bo dzisiaj miałem egzamin :-).
1.jpg
Także na dobrą sprawę to wszystko bez mojego udziału się działo. Nie znam się na elektryce. Ah, no i przyszły łańcuchy do naszych maszynek, 128 ogniw - będziemy skracać.

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-22, 00:03
autor: AudioBas
DID?


Masz fotki jakieś tych zapłonów, a raczej przeróbek?



GRATULUJE!
To co może zrobimy spota jak odbierzesz gdzieś w połowie Polski???!!

Re: WSK M06B3 "Lelek" 1976

: 2012-06-22, 00:06
autor: Savier
Tak.

Tak. :D

Why not :).

Jutro "pogadamy", teraz muszę odespać resztę egzaminu, bożem wstał o 3:40.