Niestety Kobuz nadal stoi z rozłożonym silnikiem i czeka aż magik z Witkowa który zajmuje się składaniem silników ogarnie wał, wycentruje go, wyważy i złoży silnik. W międzyczasie dłubnąłem parę rzeczy. Wyrównałem z grubsza króciec gaźnika z chropowatych odlewów papierem 100 :
1.jpg
Zakupiłem zapas popychaczy sprzęgła ze skutera, nie wyglądają zbyt dobrze, ale zobaczymy co z nich wyjdzie.
2.jpg
Usunąłem próg wg porady Mućka i wyrównałem go papierem 100, Dociąłem też uszczelkę z gambitu o grubości 0,5mm. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
4.jpg
Zakupiłem wałek kopniaka dzisiejszej produkcji ze skutera, poprzedni był już trochę wyjechany od orgina i nader częstego kopania.
5.jpg
Kolejnym 'zakupkiem' był wałek z16 od Audiobasa który zmieliłem w skrzyni
6.jpg
Pewnego razu będąc u Robika, zgubiłem emblemat z boczka, będzie trzeba go odmalować i przykleić jakimś klejem.
7.jpg
Na początku chciałem zrobić z tych korków wypełniacze wału. Widać, że są wykonane z tworzywa sztucznego, ale ostatecznie się rozmyśliłem i wylądowała balsa od Glutka zalepiona klejem epoksydowym(klej jeszcze nie obrobiony papierem z braku czasu) :
8.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
Kolejnym zakupionym fantem jest uszczelka pod cylinder od jawy/cz 175/350. Trzeba ją lekko z zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej strony podpiłować, bo nie chce wejść w rower oraz tłok by o nią obijał.
Przed :
9.jpg
Po :
21.jpg
Następna rzecz, którą musiałem kupić to tryb z22 który również przemieliłem
![;D ;D](./images/smilies/lol.png)
Jest to nowa produkcja, kupiony ze skutera :
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Jak wyżej, tyle że z23 przemieliony do wymiany, tym razem made in prl, także ze skutera :
13.jpg
14.jpg
15.jpg
Znalazłem też w swoim składziku 4 sworznie, kiedyś je mierzyłem to miały około 18.5mm. Czyżby ktoś sobie sworznie dorabiał we własnym zakresie?
16.jpg
Zakupione podkładki dystansowe od Audiobasa :
17.jpg
Oraz zabezpieczenie sworznia baj wossner, także odkupione od Audia :
18.jpg
Tłok po przejechaniu 200km wygląda jak by jakieś małe kamienie wpadły na gładź i trochę go zarysowały, gładź cylindra nie ma śladów. Musiało się to stać zanim zamieniłem filtr na papierowy.
19.jpg
20.jpg
Garażownia
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
:
22.jpg
Czegoś tutaj brakuje
23.jpg
Niewiadów w oczekiwaniu na odmalowanie :
24.jpg
Zakupiłem też taką folię do uszczelnienia kolanka wydechowego z cylindrem :
28.jpg
Oraz filtr powietrza od malusza. W miejsce starego wyląduje narzędziówka zrobiona z nierdzewki.
29.jpg
Co jeszcze muszę zrobić? Napewno wyrównać gluty w kanałach w cylindrze, porobić fazki, wyczyścić i przygotować resztę części silnika do złożenia, iść do sąsiada po akumulator 12v do kobuza bo ten umarł oraz jeden do rowera. No i niewiadów czeka na nowy lakier.