Strona 3 z 11

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-25, 16:13
autor: mistrzunioss
Dodaje fotki zębatki
Zębatka była już robiona jeszcze za czasów dziadka prawdopodobnie ;p nity solidnie się trzymają :D

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-25, 16:40
autor: Skinder
O kur**, ale partyzantka. To przypadkiem od WFM nie jest zębatka ?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-25, 19:26
autor: Kubek
Robisz to na odwal się czy chcesz mieć dobry motocykl ?
Oszczędzasz pieniądze?
Lepiej poradź się nas przeanalizuj co chcesz zrobić bo jakoś chaotycznie to robisz :razz:

Pomyśl nad szkiełkowaniem bębnów i silnika. :roll:

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-26, 09:44
autor: Łukasz S.
piotrBe pisze:
Savier pisze:Z tego co wiem tylko amelinium.
Ja zrobiłem na proszkowo malowanym tłumiku około 50km i żadnych oznak odłażenia lakieru. Za to błyszczy się ładnie i jest odporny na czynniki zewnętrzne. Polecam - koszty nie są duże.
Ok rozumiem, silnik na dotarciu więc w piec nie dajesz to i się jeszcze proszek trzyma po takim przebiegu :P

A ktoś kto proszkował wydech i dzień w dzień robi minimum 30 km ;)

z tego co pamiętam już ok 80km po odmalowaniu zaczął zmieniać swoją barwę, nie wiem ile trzeba by tego nałożyć by się trzymało.
Po kolejnych 500km robi się tak jak na foto i jakoś się zatrzymało odbarwianie, a obecnie już za sobą w tym sezonie 3000 km :roll:
Ja na proszkowo pomalowanych wydechu zrobiłem conajmniej 500km i jest idealnie tak jak było

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-26, 15:31
autor: mistrzunioss
przeciez zebatka jest dobra to po co mam wymieniać?
bebny mam wypolerowane a kapy od silnika tez beda
reszta wyczyszczona

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-26, 16:48
autor: Skinder
Bo wygląda jak gówno ?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-26, 19:55
autor: ziolas94
Moim zdaniem jak robisz renowację i powracasz do oryginały z Bąkiem to powinieneś robić to dokładniej, przykładem pięknej renowacji może być Lelek Saviera, ja wiem że to koszty i nakład pracy. Przy typowo budżetowych projektach gdzie celem jest np. doprowadzenie tylko do stanu jeżdżącego tego typu zębatką by uszła, ale jeżeli ty chcesz zrobić renowację wypadałoby się bardziej przyłożyć robić to powiedzmy rok dłużej ale raz a konkretnie. Wiem po sobie że takie rozwiązana może i działają ale przy złożonym motocyklu na koniec czegoś brakuje na pierwszy rzut oka niby OK ale jak się przyjrzysz to jednak nie. Nie chce żeby było że hejtuje czy coś wyraziłem swoją opinię, wydaje mi się że w sposób kulturalny.


Kurde moje przemyślenia Skinder zawarł w jednym zdaniu, dobitnym ale może to lepiej dotrze do Ciebie.

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-07-28, 15:19
autor: mistrzunioss
ja robię dokładną renowacje a zębatkę będę miał inna...


W końcu przysłali kierownice :D

zobaczymy jak będzie wyglądać po wyczyszczeniu

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-07, 20:50
autor: mistrzunioss
Pytanie:

Jaka powinna być zębatka wraz z zabierakiem do bąk? prosze o jakies foto a moze ktoś ma mi chce sprzedać?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-07, 20:54
autor: Szczepan
Taki tzw. "stalowy"

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-07, 21:04
autor: mistrzunioss
Dzięki
Musze zobaczyć jutro bo wiem ze mam jeszcze jedna zębatkę może coś się uda wykombinować 8-)

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-12, 16:17
autor: mistrzunioss
Dzisiaj rozebrałem amortyzatory tylne żeby je zregenerować i po odkręceniu jest takie coś
i co dalej?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-12, 23:16
autor: iron_bird
Dalej to musisz to wyciagnac ;) pociagnij mocniej i powinno wyjsc. Rozbierz calosc, wyczysc ze starego oleju, wlej 90ml oleju(orginalnie hipol, ja wlalem 15w40 i nie narzekam) i zloz.

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-13, 11:26
autor: mistrzunioss
Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-13, 14:35
autor: mistrzunioss
nawet nie idzie wyszarpnąć... nie wiem co jest grane...

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-13, 19:47
autor: iron_bird
hmm u mnie poza problemem z odkreceniem nakretki poszlo gladko. Moze wkrec ja za sztyce w imadlo i sprobuj pociagnac za amorka?
tak to wyglada po rozebraniu :
11111111111.jpg
znalazlem jeszcze jedno :
222.jpg
btw. gdzie mieszkasz w wielkopolsce?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-13, 21:10
autor: chomik
iron_bird pisze:orginalnie hipol,
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'a ;)

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-13, 23:42
autor: iron_bird
chomik pisze:
iron_bird pisze:orginalnie hipol,
Oryginalnie był Lux. Wszędzie wtedy lali lux'a ;)
Mozliwe, tak czy siak - i to i to do dupy :-D

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-14, 10:18
autor: mistrzunioss
dzisiaj się za to zabiorę;p to jaki lać w końcu olej ?

Re: WSK M06B3 Bąk 125

: 2012-08-14, 11:25
autor: Kubek
mistrzunioss pisze:Dzięki bardzo za podopowiedz;d bo próbowałem to wyciągnąć ale nie chciałem nic uszkodzić. A tam żadnych uszczelniaczy się nie wymienia?
jest tam taki pierścionek jak na tłoku którego łatwo nie dostaniesz i przeważnie jest pęknięty. Są też uszczelki których nie dokupisz... czyli musisz tylko zmienić olej, ew. dotoczyć pierścień, zgadza się? :-D