Strona 3 z 4
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-24, 23:40
autor: motobernat
Skoro będziesz teraz robił instalację to może mi podpowiesz jak połączyć to co na zdjęciu i gdzie ma miejsce ten mały kondensator.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 00:03
autor: mateo88k
Ja niestety nie znam się na jednoramówkach, a z tego co widzę, to taką właśnie prezentujesz. W mojej instalacji nie było kondensatorów. Jedynym wyjściem jest popytać gdzieś na forum, w dziale elektrycznym albo szukać na schematach
Szczerze mówiąc to będzie to moja pierwsza instalacja w jakimkolwiek motocyklu więc sam również mogę potrzebować pomocy
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 00:17
autor: motobernat
To jest dwuramówka M06 B1
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 00:40
autor: mateo88k
Może to Ci pomoże:
109.jpg
110_(1024_x_768).jpg
Szukam i szukam, ale nie widzę żadnego kondensatora w instalacji w M06 B1...
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 08:57
autor: korba222
Nie powinno być żadnego kondensatora. Może komuś wcześniej padł ten od zapłonu i wpiął gdzieś drugi na szybko w instalację.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 12:16
autor: lucas2208
kondensator przy akumulatorze???nie ma szans na takie cos
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 15:24
autor: motobernat
No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
Jak by ktoś miał ochotę skomentować moją WSK to kilka tematów niżej.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-28, 23:47
autor: mateo88k
motobernat pisze:No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
2 czerwone (widoczne na zdjęciu do plusa) a ten żółty do minusa. Ogólnie musisz mieć wedle oryginału bezpiecznik podłączony na drodze od minusa do ramy. Jeden czerwony powinien dojść do sygnału, drugi do prostownika selenowego.
CHYBA
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-29, 08:32
autor: motobernat
Z tego co wynika z tych kabli to jeden jest podłączony do stopu, drugi biegnie do lampy ale w lampie już nie wiem do czego jest podłączony, musiał bym lampę otwierać.
Teraz mam inny problem, iskra jest, paliwo jest a silnik nie chce palić, po mimo tego że 2 miesiące temu palił i to jeszcze nie był w ramę wsadzony.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 13:28
autor: mateo88k
Witam ponownie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Moja Z2 zmieniła się już na tyle, że w końcu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że już tylko kilka rzeczy zostało do zrobienia. Mowa o światłach drogowych i mijania oraz niedomagającym gaźniku G20, wymianie licznika na sprawny oraz chromowaniu 2 nakrętek przedniego zawieszenia
Od ostatnich postów zostało dorobione na wzór oryginału nowe siedzenie. Podstawa oczywiście drewniana, własnoręcznie cięta. Na motocyklu wygląda tak:
PA098977_(1024_x_768).jpg
PA098978_(1024_x_768).jpg
W ramie już wyremontowany silnik Dęba:
PA098979_(1024_x_768).jpg
Oczywiście opaski instalacji będą oryginalne, tutaj tylko taśma papierowa
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Ogólnie WSK prezentuje się tak:
PA098976_(1024_x_768).jpg
PA098980_(1024_x_768).jpg
Potrzeba poświęcić jej jeszcze trochę czasu, aby doprowadzić do stanu finalnego. Zapału nie ubywa, więc wkrótce dalsze sprawozdanie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 14:00
autor: Łukasz
Piękna
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 18:56
autor: pawel15
Rewelacja i pełen profesjonalizm
![:oops:](./images/smilies/oops.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 19:24
autor: WSK
Małe pytanko
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Pzdr, Pięknie odrestaurowane moto
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 19:51
autor: Lukas
Robi wrażenie! Super:)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 20:09
autor: mateo88k
WSK pisze:Małe pytanko
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właściciela
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 20:22
autor: WSK
mateo88k pisze:WSK pisze:Małe pytanko
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właściciela
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.
Nie pasują mi właśnie te kartery, chciałem dowiedzieć się czy poprostu siedziały tu oryginalnie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-12, 11:01
autor: cichy
Wygląda jakby z MOTOZBYTU przed chwilą wyjechała
![:)](./images/smilies/smile.gif)
.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-12, 16:13
autor: hartman
Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-12, 18:25
autor: Brat
hartman pisze:Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
Chciało by się mieć wtedy wybór ale cóż
K: Witam chciałbym zamówić wueskę.
S: Z jakim silnikiem ?
K: A macie może coś z diesli ?
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
S: Gama silników do wyboru jest ogromna, może Pan wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemnościach 125 a 175.
K: Trudny wybór ale wybieram 175
DEAL DEAL
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-12-16, 01:33
autor: tomasz87
Bardzo ładna maszynka pogratulować. Ja bym wywalił filtr paliwa a jak się boisz brudków to na rurki/rurkę (te co są w baku) daj taki mały filtr nakładany jak chyba w simsonach. Pierwszy raz widzę taki tłumik i raczej nie powinien się takowy znajdować u Ciebie. Pręt od hamulca tylnego powinien być puszczony na bębnem nie pod jak u Ciebie. Zmiana korka od baku na metalowy też wyjdzie na +.