Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
	
		
					Regulamin forum
			Zakaz tworzenia nowych wątków.
		
		
	 
			
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-17, 11:37
			
			
			
			
			Skinder pisze:Akurat tego byś się nie spodziewał, ale jak już się zdarzy to z reguły tak 

 
I mam niby wierzyć, że rozbierasz cały przód? Wyciągasz kulki ramy, starannie je czyścisz i smarujesz na nowo?
No wybacz, ale woda ma taką właściwość, że odparuje 
 
Dobra nie ma co ja maszyny tak myje i tyle 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Skinder							
- Posty: 2229
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Skinder » 2012-05-17, 13:18
			
			
			
			
			W ciągu ostatnich 2 lat zdarzyło się raz, więc wielkiego problemu z tym nie było. Pozatym, mam wystarczająco wolnego czasu i mało zajęć, żeby raz na jakiś czas poprostu rozebrać motocykl, skontrolować go i poskładać. Od tak dla sportu 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-17, 13:24
			
			
			
			
			kur** mać... Leje mi się olej po kopniaku... Oraz pod zdawczym się sączy z tej blaszki w bloku silnika!
Serce pęka... Silnik wypieszczony, wyczyszczony itp...
A tu OLEJ leci... Normalnie chuj mnie trafia.....!!!!!
A odpaliłem raptem na 5 minut....!!!!!!
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=YSOnbeok3hs[/youtube]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Adrian.							
- Posty: 247
- Rejestracja: 2012-04-26, 14:42
- GG: 11487935
- Moje maszyny: Jawa 350
 WSK 2xM06B3
- Lokalizacja: Okolice Szczytna
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adrian. » 2012-05-17, 14:14
			
			
			
			
			kur** mać... Leje mi się olej po kopniaku... Oraz pod zdawczym się sączy z tej blaszki w bloku silnika!
Serce pęka... Silnik wypieszczony, wyczyszczony itp...
A tu OLEJ leci... Normalnie chuj mnie trafia.....!!!!!
A odpaliłem raptem na 5 minut....!!!!!!
U mnie to samo... Tylko ja przejechalem jakies 20-30 km... Silnik czyściutki a tu taki fant z tym olejem 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								toiman							
- Posty: 34
- Rejestracja: 2012-02-03, 18:55
- GG: 11049564
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Potok Górny
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: toiman » 2012-05-17, 14:34
			
			
			
			
			Tak pierścienie w niej dzwonią ? 

 Czy to coś innego ? 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maykii							
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
 M21W2 83r
 M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maykii » 2012-05-17, 15:06
			
			
			
			
			Jeśli chodzi o tą blaszkę to zaklej to jakimś silikonem czy hermetykiem i z głowy... I tak tego pod pokrywą nie widać...
			
									
									(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-17, 15:14
			
			
			
			
			maykii pisze:Jeśli chodzi o tą blaszkę to zaklej to jakimś silikonem czy hermetykiem i z głowy... I tak tego pod pokrywą nie widać...
Tak już to schnie, płynną uszczelką zalałem zobaczymy, jak nie pomoże to jakimś klejem "płynny metal"  
 
A co z kopnikiem u Ciebie nie cieknie?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maykii							
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
 M21W2 83r
 M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maykii » 2012-05-17, 15:23
			
			
			
			
			U mnie dosłownie się sączy... Nie leje sie tak jak u Ciebie 

 Wymieniałeś oring ? Ja u Siebie wymieniając oring wymieniłem go na taki dgrubszy i to znacznie niż te co sprzedają w sklepach jako oring właśnie na kopniak. No i wziąłem ciut mniejszy dobrałem tak że pięknie był dopasowany do wałka. Póki co jakieś tam kropelki się sączą ale to naprawdę jak jest rozgrzany na maximum 

 odezwij się do z-tomka on roztaczał i wsadzał simmerin w pokrywę 

 Wytłumaczy Ci co i jak zrobić 

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-17, 15:25
			
			
			
			
			Wymieniłem i też dałem ciut grubszy...
Ale jak widać nic to nie dało...
Już sam nie wiem jak się wkurzę wsadzę tam łożysko + simmering 
 
z-tomek pisał, ze mu to puściło coś..
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								maykii							
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
 M21W2 83r
 M06B3 79r.
- Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maykii » 2012-05-17, 15:27
			
			
			
			
			Ale z tego co pamiętam założył drugi i nie ciekło 

(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-17, 18:57
			
			
			
			
			O jakiej blaszce mówisz bo nie kojarzę?
			
									
									Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Pablo_Picasso							
- Posty: 388
- Rejestracja: 2010-06-14, 17:25
- GG: 40694177
- Moje maszyny: Komar 2350 75r.
 Simson S51 Enduro 84r.
 Tajfun 87r.
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pablo_Picasso » 2012-05-17, 19:02
			
			
			
			
			O tej na 3 śruby, na zębatkę zdawczą. 

Pozdro.
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Szczepan							
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Szczepan » 2012-05-17, 19:34
			
			
			
			
			To normalne, że sie tam sączy olej ale lać się nie powinien. wymień oring, posmaruj może troche sylikonem i powinno trzymać w SHL-ce tak zrobiłem i sucho.
			
									
									Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Łukasz S.							
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Łukasz S. » 2012-05-17, 19:49
			
			
			
			
			Spróbuj zapodać tam większy oring, tzn fi to samo, ale ciut grubszy.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 barti161650
- Posty: 26
- Rejestracja: 2012-01-12, 00:18
- GG: 31912890
- Moje maszyny: wsk m06 b3
- Lokalizacja: Opatów wielkopolskie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barti161650 » 2012-05-17, 22:14
			
			
			
			
			kumpel powiedział że przesmarował wałek silikonem poczekał aż z niego zrobi się guma + dodatkowo gruby oring i ani kropelka nie pyknie 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 barti161650
- Posty: 26
- Rejestracja: 2012-01-12, 00:18
- GG: 31912890
- Moje maszyny: wsk m06 b3
- Lokalizacja: Opatów wielkopolskie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: barti161650 » 2012-05-17, 22:20
			
			
			
			
			coś jest zdymane bo rzeczywiście pierścienie troszkę hałasują. Stawiam na tulejkę na korbie, choć jest też możliwe, że cylinder zrobił troszkę luźniejszy i to przez to je słychać.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-17, 22:53
			
			
			
			
			Nie wiem co Wam hałasuje 

Na filmiku takiej jakości ciężko coś wywnioskować...
Tulejka nie ma luzu, wszystko zregenerowane 

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								AudioBas							
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AudioBas » 2012-05-18, 08:19
			
			
			
			
			Panowie jaki dekiel powinien być przy moim silniku? Ten co na zdjęciu czy inny? 

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ   Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								chomik							
- Posty: 343
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
 Romet 750
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- 
				Kontaktowanie:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chomik » 2012-05-18, 09:30
			
			
			
			
			Ale ma pasować do u moto czy do reszty silnika?
Jeśli do moto, to powinieneś mieć dekiel z dwoma paskami i napisem "Predom-Dezamet" 

 Wrzuciłbym zdjęcie, ale jestem na nowym lapku i tu nic nie mam  
![:]](./images/smilies/splash.gif)
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		
		Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] i 5 gości