Strona 1 z 2
					
				Wsk 125 M06-64 Jawora
				: 2013-05-12, 13:07
				autor: jawor013
				
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-12, 14:52
				autor: tomasz87
				To nie B1 tylko m06-64 .
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-12, 14:53
				autor: Łukasz S.
				Witam krajana ! 

 Jak kolega słuszcze zauważył to M06-64. Dobry materiał do odbudowy, ale braków trochę jest  :->  :->
 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-12, 17:19
				autor: jawor013
				W tej chwili braku już prawie uzupełnione, brakuje mi jeszcze paru detali. A Ty Łukasz przerzuciłeś się z mzetki na wsk, czy było jeszcze coś po drodze 

 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-26, 16:45
				autor: jawor013
				
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-26, 16:46
				autor: Łukasz S.
				Powodzenia w chromowaniu teraz  

 W galwanizerii ucieszą się, że masz wypiaskowane graty
 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-26, 19:36
				autor: jawor013
				Czymś stara powłokę musiałem zedrzec;)
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-26, 20:19
				autor: BizonekM06
				Po primo pierwsze: podziwiam ludzi zabierających się za remont motocykla, który jest w tak opłakanym stanie.
Mnie raczej jego widok na początku by odstraszył, zaraz bym skalkulował ogrom czekającej pracy i kosztów.
Co do renowacji chromów, starych powłok raczej się nie piaskuje, powstają ogromne porowatości, galwanizernia ma swoje sposoby, robią to chemicznie.
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-27, 16:04
				autor: jawor013
				Wbrew pozorom stan nie był aż tak opłakany, duży plus, że dokumenty się zgadzają i można to zarejestrować. Bo kupić wsk w tych pieniądzach to moze i kupi, ale z dokumentami trochę lipa. Nie wiem czy jakoś wygładzić tą kierownice teraz przed chromowaniem czy oddać tak jak jest do galwanizeri.
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-27, 16:12
				autor: lis235
				Kolego elementów do chromowania się nie piaskuje ,teraz za renowację zapłacisz 3x razy tyle co przed piaskowaniem:), te duze blachy sa nie od tego modelu, jak chcesz to z checią odkupie jedną od ciebie tą z dziurą na gaznik lub zamienie na cos co ci potrzebne a mam..
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-27, 16:15
				autor: Skinder
				Nie powinieneś piaskować elementów do chromowania, teraz koszta Cię zjedzą 

 Jeżeli papier się zgadza to od gołej ramy opłaca się stawiać na koła 

 Powodzenia
 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-27, 16:21
				autor: krzysiek200
				Jedyne wyjście to szlifować sememu lub kupić inne graty.
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-27, 17:54
				autor: jawor013
				W sumie to co widział że podkład miedziany już wychodzi przy piaskowaniu to mi mocno nie pocharatał. A co do tych blach to nie wiem bo strasznie mi się podoba z tymi blachami i myślę żeby je założyć, trochę wbrew oryginałowi. W każdej chwili można ściągnąć 

 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-05-30, 10:19
				autor: jawor013
				
 Koła wycentrowane, kupione nowe obręcze;)
 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-06-16, 13:42
				autor: jawor013
				
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-06-16, 13:56
				autor: Łukasz S.
				Nie ta zasuwka, nie te wsporniki  

 
			
					
				Re: Wsk 125 M06 B1 Jawora
				: 2013-06-16, 14:20
				autor: jawor013
				no to znajdź mi takie wsporniki ;P
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06-64 Jawora
				: 2013-07-28, 22:13
				autor: jawor013
				
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06-64 Jawora
				: 2013-08-25, 01:58
				autor: jawor013
				
			 
			
					
				Re: Wsk 125 M06-64 Jawora
				: 2013-08-25, 10:32
				autor: kędzior
				Ładnie wyszły ci szparunki na zbiorniku.