WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Jest ktoś w stanie odpowiedzieć co z tą cewką? czy mam tak zostawić czy odwinąć jeszcze?
Jeszcze mam pytanie odnośnie loga na bak? jakie powinno być i gdzie można je dostać? potrzebuje na wczoraj.
I jaka jest oryginalna szerokość szparunków?
Jeszcze mam pytanie odnośnie loga na bak? jakie powinno być i gdzie można je dostać? potrzebuje na wczoraj.
I jaka jest oryginalna szerokość szparunków?
- krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77 - Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Ja mam u siebie też ok 100 ohm i jest gitara
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Dobra a więc cewka zostanie na 98 omów, jest już zabezpieczona i zostało tylko polutować kabelki.
Naklejki WSK są już w drodze do mnie, a graty dałem już do lakiernika. Kolor to będzie yellow bahama + czarne (3,5mm) szparunki.
Koła doczekały się łożysk TIMKEN i dzisiaj jadą do centrowania Doczekałem się też mitasów, i simmerów z corteco, czekam jeszcze na simmeringi do przednich lag. Ogólnie wszystko idzie ładnie do przodu bo mam urlop
Mam problem z przełącznikiem kierunkowskazów i z zestawem naprawczym ślimaka.
W przełączniku jest taki problem że jest tylko sprężynka i taka malutka stopa jakby z miedzi którą widać na zdjeciu, i nie wiem czego tam brakuje, bo jak przełoże częsci ze zwykłego przełącznika to styka się ze wszystkimi bolcami, wie ktoś jak to powinno dokładnie wyglądac?
A co do napędu ślimaka to widać na zdjęciu że jeden walec jest mniejszy od drugiego, a te koła co napędzają walec różnią się wielkością ;/ I niby oryginalne cześć ;/
Naklejki WSK są już w drodze do mnie, a graty dałem już do lakiernika. Kolor to będzie yellow bahama + czarne (3,5mm) szparunki.
Koła doczekały się łożysk TIMKEN i dzisiaj jadą do centrowania Doczekałem się też mitasów, i simmerów z corteco, czekam jeszcze na simmeringi do przednich lag. Ogólnie wszystko idzie ładnie do przodu bo mam urlop
Mam problem z przełącznikiem kierunkowskazów i z zestawem naprawczym ślimaka.
W przełączniku jest taki problem że jest tylko sprężynka i taka malutka stopa jakby z miedzi którą widać na zdjeciu, i nie wiem czego tam brakuje, bo jak przełoże częsci ze zwykłego przełącznika to styka się ze wszystkimi bolcami, wie ktoś jak to powinno dokładnie wyglądac?
A co do napędu ślimaka to widać na zdjęciu że jeden walec jest mniejszy od drugiego, a te koła co napędzają walec różnią się wielkością ;/ I niby oryginalne cześć ;/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na temat tycz przełączników i ślimaka? bo nie wiem co robić.
Dzisiaj wpadło mi pare gratów m.in.:
- zestaw sprzęgła (kosz,łańcuszek,zębatka) od Audiobasa
-Wirnik royal od Audiobasa
- zwłoki pegaza, przyda się jako dawca pływaka, zatapiacza, iglicy itp.
EDIT 02.03.2015
Dzisiaj troche podziałałem i złożyłem przednie zawieszenie + pare innych pierdół. Zrobiłem też zdjęcie listwy pod pierdoły od CDI. Przyszły mi naklejki na zbiornik i prawdopodobnie śruby z art-nierdzewne, ale leżą na poczcie ;/
Dzisiaj wpadło mi pare gratów m.in.:
- zestaw sprzęgła (kosz,łańcuszek,zębatka) od Audiobasa
-Wirnik royal od Audiobasa
- zwłoki pegaza, przyda się jako dawca pływaka, zatapiacza, iglicy itp.
EDIT 02.03.2015
Dzisiaj troche podziałałem i złożyłem przednie zawieszenie + pare innych pierdół. Zrobiłem też zdjęcie listwy pod pierdoły od CDI. Przyszły mi naklejki na zbiornik i prawdopodobnie śruby z art-nierdzewne, ale leżą na poczcie ;/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Przyszły śrubki z art nierdzewne i jestem zadowolony wszystko ładnie popakowane i nie trzeba nic szukać
kilka zdjęć:
kilka zdjęć:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Porządna robota!
- Wojtek3362
- Posty: 198
- Rejestracja: 2013-07-13, 17:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Łożyska TIMKEN oryginalne? Bo jeżeli podróby to trochę badziewia, wiem z doświadczenia, ale ja miałem w silniku więc też inne obciążenia niż w kole.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Staram się aczkolwiek nie zawsze wychodzi tak jak trzeba kiedyś może poprawie to co mi się nie podobaBikerDS pisze:Porządna robota!
Co do łożysk to dowiedziałem się dopiero po zakupie ze jest dużo podrobek i z tego co wyczytalem to podrobki idzie poznać po tym ze na łożysku nie są sygnowane napisem Timken moje posiadają ten napis.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Ładnie lecisz z tematem. Jaki koszt śrub ? Podoba mi się to
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Za śruby zapłaciłem około 60zł, dałoby się taniej ale wziąłem kilka śrub na zapas + kilka śrub nie potrzebnych, na przyszłość będę wiedział co zamawiać
- Wojtek3362
- Posty: 198
- Rejestracja: 2013-07-13, 17:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Też się nadziałem. Oryginalne łożyska są porządne i kosztują 120zł za sztukę Taka jest pomiędzy nimi widoczna różnica.ziorko pisze:
Co do łożysk to dowiedziałem się dopiero po zakupie ze jest dużo podrobek i z tego co wyczytalem to podrobki idzie poznać po tym ze na łożysku nie są sygnowane napisem Timken moje posiadają ten napis.
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
A był napis timken na łożysku?
- Wojtek3362
- Posty: 198
- Rejestracja: 2013-07-13, 17:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B3
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Był, nawet fotkę jeszcze mam:
http://imagizer.imageshack.us/a/img839/26/42c1.jpg
http://imagizer.imageshack.us/a/img839/26/42c1.jpg
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
No to mnie troche wystraszyłeś teraz ;/ Ogólnie na wał mam FAG'i a wszystkie inne łożyska jakie są w motocyklu to timkeny ale nawet jeżeli są podrobione to mam nadzieję, że dadzą rade ;/ Ciekawe jak rozpoznać podróbke
- kondzisław
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
- Lokalizacja: POLSKA B
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
czemu silnik jeszcze nie w ramie?
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Czekam na koła żebym mógł swobodnie przesuwać moto i na tryb zdawczy 26z bo tego mi brakuje
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
No dzisiaj oficjalnie wsk stanęła na własnych kołach
I teraz czekam na paczke ze skutera i będę działał dalej
I teraz czekam na paczke ze skutera i będę działał dalej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Filip518
- Posty: 350
- Rejestracja: 2014-07-01, 21:33
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 Kobuz '76
M06B1 '68
Komar 2330 '74
Suzuki RG80 '92 - Lokalizacja: Wartkowice
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Działaj, działaj. Jesteśmy ciekawi efektu końcowego!
- Cienias
- Posty: 314
- Rejestracja: 2014-10-30, 22:55
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125,Dantom,Kadet,Komar,Yamaha 1E7,Honda Deauville,Ogar
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Muszę przyznać że sprzęt prezentuje się wyśmienicie, mimo obecnego stanu.Czekam na więcej fotek
- ziorko
- Posty: 360
- Rejestracja: 2013-09-26, 12:06
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3
WSK 175
W21W2
Simson S50
KTM-PUCH (na pedały) - Lokalizacja: Działoszyn
- Kontaktowanie:
Re: WSK 175 M21W2 z 1978 od Ziorka
Dzisiaj się trochę pobawiłem
Zakupiłem śruby imbusowe do silnika jednak nie mieli śrub na wymiar i kilka musiałem skrócić i dopasować. Przegwintowałem jeszcze raz kartery bo po szkiełkowaniu dużo tam syfu. Jeden gwint od prawego dekla będę musiał naprawić bo był zerwany jak kupiłem maszynę. Skręciłem zębatke tylną na śruby i prawdopodobnie tak już zostanie . Próbowałem ściągnąć dystans zębatki ze starego wału, ale ani drgnęło i nie chciałem ukruszyć gwintu ;/. Na nowy wał założyłem łożyska i problem jest taki, że jedno łożyska ładnie doszło, a drugie stanęło troche za wcześnie i nie chciało dalej dojść ;/ nie wiem czy to tak zostawić czy coś z tym zrobić? Chciałem też zrobić ściągacz do trybów na wałkach, ale nie mam odpowiedniej rurki ani wiertła ;/
Tutaj parę zdjęć z prac. Sory za bajzel ale to nie mój garaż i nie mogę w nim nic zrobić, a nikt z niego nie korzysta
Zakupiłem śruby imbusowe do silnika jednak nie mieli śrub na wymiar i kilka musiałem skrócić i dopasować. Przegwintowałem jeszcze raz kartery bo po szkiełkowaniu dużo tam syfu. Jeden gwint od prawego dekla będę musiał naprawić bo był zerwany jak kupiłem maszynę. Skręciłem zębatke tylną na śruby i prawdopodobnie tak już zostanie . Próbowałem ściągnąć dystans zębatki ze starego wału, ale ani drgnęło i nie chciałem ukruszyć gwintu ;/. Na nowy wał założyłem łożyska i problem jest taki, że jedno łożyska ładnie doszło, a drugie stanęło troche za wcześnie i nie chciało dalej dojść ;/ nie wiem czy to tak zostawić czy coś z tym zrobić? Chciałem też zrobić ściągacz do trybów na wałkach, ale nie mam odpowiedniej rurki ani wiertła ;/
Tutaj parę zdjęć z prac. Sory za bajzel ale to nie mój garaż i nie mogę w nim nic zrobić, a nikt z niego nie korzysta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości