Strona 1 z 1

Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2014-12-30, 13:24
autor: Oktan175
Witam . Szukam kogos z woj lubelskiego lub podkarpackiego kto ma pojęcie iby mi pomogł .Sam juz nie dam rady bo elektryka to moja słaba strona . Termin lipiec lub sierpien . Oferty pomocy na pw .

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2014-12-30, 17:46
autor: Mateusz WSK
Z jakiego rejonu Lubelskiego jesteś ?
Masz oryginalny zapłon czy CDI ?

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2014-12-30, 19:29
autor: Oktan175
Jestem z okolic Tomaszowa blisko mam na Podkarpacie . Zapłon oryginał .

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2015-01-06, 14:11
autor: AudioBas
Jak zamierzasz jeździć pomyśl o CDI, najlepiej na Royalu zapomnisz o ładowaniu i zapłonie raz na zawsze.

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2015-01-06, 14:58
autor: franq87
Dobra autoreklama. Przy okazji zapytam: Czy ten zapłon na chińskich częściach jest zupełnie bezawaryjny?
Nie bierzcie mnie tu za wroga, ale dla mnie jazda bez okresowej regulacji to jazda japońcem , a WSKi urok taki by co kilka tysięcy doregulować zapłon, przerwę, sprawdzić stan przerywacza, ew. wymienić kondensator i nadal się sezon jeździ. Ale wiadomo co kto woli.

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2015-01-06, 15:17
autor: Skinder
Toć zawsze możesz sobie samemu zrobić impulsator z polskiego przekaźnika, moduł z części ze sklepu, ori cewke butelkową, znacznik wyciąć z polskiej blaszki, rzucić polski transformator albo nawinąć cewke rodzimym drutem odwiniętym z unitry jakiejś + do tego oryginalny wirnik i masz patriotyczny zestaw :) Prześmigałem cały sezon na takim czymś i było ok, a jeżeli lubisz grzebać to możesz odkręcić pokrywę co jakiś czas i sobie delikatnie przestawić wedle uznania i poeksperymentować.

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2015-01-06, 17:58
autor: Mateusz WSK
Ja mam Royala i polecam. Chociaż jestem wyznawcą oryginału to skusiłem się i nie żałuję. Godzina roboty i powracam do oryginału. Nie muszę się martwić, że mi braknie prądu na mieście i zgaśnie co niestety zdarzało się na ori zapłonie. Zrobiłem kilkaset km bo udało się to ogarnąć dopiero w sierpniu. Na mieście używając kierunków i cały czas stop nic się nie dzieje.
Z przeróbek mam:
-Przewinięty stojan/uzwojenie/prądnica ( jak kto woli ) przez Audiego
-wirnik z Royala
-regulator napięcia
-zmienione podpięcie kilku kabelków :)
-odpowiednia podkładka pod wirnik :P no i żarówki 12V :P i reszta piedółek co jest do tego potrzebna :P

Reszta została ori, czyli cewka butelkowa ( przełożona z 6V na 12V oczywiście Made in Poland ), przerywacz z całą płytką, kondensator itp itd.

Chciałem full opcje CDI ale nie miałem dostępu do lampy żeby to ustawić jak się patrzy a po drugie moduł zapłonowy mnie zraził na starcie.

A z Oktanem jak się spotkamy w lipcu to zaglądniemy do jego ładowania :)

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2015-01-10, 13:47
autor: marcin3ta
zrób na oryginał i też będzie jeździć ja tak mam i wszyscy tutaj w okolicy nikt nie narzeka

Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu

: 2015-01-11, 19:23
autor: AudioBas
franq87 pisze:Dobra autoreklama.
Nie chodziło mi o reklamę :)
Czy ten zapłon na chińskich częściach jest zupełnie bezawaryjny?
Zupełnie bezawaryjny?
Hmmm... ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, bo na popsucie jest milion sposobów.
Jednym z poważniejszych testów był wyjazd na BałkanTrip. 4 motocykle miały zapłon CDI i nikt nawet tam nie zaglądał.
A z kolei pod domem mi się krzywka odkręciła i jeszcze dekiel rozwaliła mi :)
Ogólnie mamy na forum duże grono osób jeżdżących na zapłonie CDI i raczej nikt nie wróciłby do platynek...