WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-01-22, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B03
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontaktowanie:
WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Witam, czy macie jakiegoś człowieka, który podjąłby się ogarnięciem mojej wsk?
Mam pełną dokumentację od pierwszego właściciela który miał ją od nowości wraz z fakturą zakupu, książką gwarancyjną, świadectwami jakości, a więc myślę, że warto się wziąć za nią. Interesuje mnie ktoś z woj. mazowieckiego lub do 100 km od Wyszkowa 07-200. Jaki byłby koszt orientacyjny żeby to w miarę zrobić? Mój mail: Kamil_fast@interia.eu
Mam pełną dokumentację od pierwszego właściciela który miał ją od nowości wraz z fakturą zakupu, książką gwarancyjną, świadectwami jakości, a więc myślę, że warto się wziąć za nią. Interesuje mnie ktoś z woj. mazowieckiego lub do 100 km od Wyszkowa 07-200. Jaki byłby koszt orientacyjny żeby to w miarę zrobić? Mój mail: Kamil_fast@interia.eu
Ostatnio zmieniony 2016-11-14, 07:32 przez kamdep, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 820
- Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 1980r.
CZ 477 Sport 1973r.
Mińsk 400A 1990r. - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Przez zimę mogę Ci pomóc, jak coś pisz pw, do Wyszkowa mam ok 80km.
-
- Posty: 156
- Rejestracja: 2012-12-04, 19:09
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK DUDEK x2
WSK BĄK
WSK 175 x2
WSK125 x2
ROMET OGAR 200 - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Również robie takie calkowite odbudowy koszty w zaleznosci co sie chce. Podaj maila na pw a podesle Ci zdjecia moich prac ostatnio taka 125 robilem.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-01-22, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B03
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Ktoś poleci kogoś jeszcze?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Ja polecam żebyś się sam za nią zabrał - frajda zayebista - nawet jeżeli nie masz o tym za dużo pojęcia ( jak ja na przykład:) to na forum znajdziesz pomoc i wszystkie niezbędne informacje łącznie z filmami i zdjęciami:)
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-01-22, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B03
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Niestety u mnie brak czasu i wolę to oddać osobie która to robiła
- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Masz opcje.
1. Zrobienie jej żeby była i jeździła. Będzie tanio i szybko
2. Żeby była jeździła i jakoś wyglądała. Będzie w miarę tanio ale już nie tak szybko.
3. Zrobienie jej dla siebie, czyli na tip-top. Nie będzie ani tanio ani szybko.
Ja do swojego nabytku podchodzę jak w punkcie trzecim. Renowacja już dzisiaj startowo liczona jest na 5000 zł. Ale maszyn nie zamierzam sie pozbywać
1. Zrobienie jej żeby była i jeździła. Będzie tanio i szybko
2. Żeby była jeździła i jakoś wyglądała. Będzie w miarę tanio ale już nie tak szybko.
3. Zrobienie jej dla siebie, czyli na tip-top. Nie będzie ani tanio ani szybko.
Ja do swojego nabytku podchodzę jak w punkcie trzecim. Renowacja już dzisiaj startowo liczona jest na 5000 zł. Ale maszyn nie zamierzam sie pozbywać
WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
-
- Posty: 749
- Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, itp.
- Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
ja podzielam zdanie marka
i oczekiwałbym bardziej abyś ty napisał ile chcesz przeznaczyć na motocykl bo może okazać się że w tej cenie to nikt z forum się nie podejmie- bo fuszerki nie robi.
i oczekiwałbym bardziej abyś ty napisał ile chcesz przeznaczyć na motocykl bo może okazać się że w tej cenie to nikt z forum się nie podejmie- bo fuszerki nie robi.
- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Klucz do odpowiedzi leży w tym co wytłuściłem. Jak się autor określi to są szanse do dyskusji.kamdep pisze:Jaki byłby koszt orientacyjny żeby to w miarę zrobić?
Motor jest kompletny, kwestia ile chcesz wydać i jaki stan osiągnąć.
Ja zacząłbym od rozbioru i malowania, za co pewnie za chwilę spotka mnie lincz A to już wydatek około 1300-2000 zł jeśli nie będziesz robił tego sam ( a już wiemy że nie będziesz ). Do tego wymieniłbym szprychy, gumy, linki, klocki hamulcowe i wsadził CDI - wydałem Ci kolejnego tysiaka ( może więcej ). Warto sprawdzić elektrykę, jak jest łatana to na skup kabli ( 4 zł za kilogram ) i wstawiasz nową za około 80 zł. Do tego jakieś drobiazgi jak nowe tuleje, uszczelki, łożyska. kilka tysięcy właśnie poszło się paść w sensie wsadziłeś w skarbonkę z napisem WSK.
I to jest zrobione tak "w miarę" - w miarę solidnie
Możesz oczywiście olać moje wypociny i skupić się na tym aby silnik się kręcił - wtedy wydasz około 500 zł i za rok wrócisz z pytaniem
kamdep pisze:Jaki byłby koszt orientacyjny żeby to w miarę zrobić?
WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-11-20, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3
- Lokalizacja: Międzylesie Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
marek216 pisze:Ja zacząłbym od rozbioru i malowania, za co pewnie za chwilę spotka mnie lincz
LIncz to mało powiedziane.
Motocykl nie wygląda źle, wystarczy rozmontować, umyć i przepolerować.
Oryginalny lakier zwiększa wartość historyczną i materialną więc po co za ciężkie pieniądze go drzeć i malować na nowo?
Namawiasz człowieka żeby stracił dwa razy.
Do tego wymieniłbym szprychy,
Po co?
gumy,
Opony zapewne tak, drobne gumki raczej też.
linki,
Jeśli nie ma rdzy i pęknięć pancerzy ani linek to nie widzę powodu aczkolwiek kupiłbym na zapas komplet.
klocki hamulcowe
Być może ale warto najpierw sprawdzić stan
i wsadził CDI
Stary zapłon odpala mi sprzęta nawet bez aku, choć mam CDI na półce to jeszcze się zastanawiam, jako sprzęt użytkowy owszem, możliwość zamontowania kierunków, lepsze światła z przodu, ale jako rekreacyjny pojazd do przejażdżek w ładną pogodę to już niekoniecznie.
Warto sprawdzić elektrykę, jak jest łatana to na skup kabli ( 4 zł za kilogram ) i wstawiasz nową za około 80 zł.
Ja u siebie zdjąłem tylko starą izolację i założyłem nowe koszulki.
Do tego jakieś drobiazgi jak nowe tuleje, uszczelki, łożyska.
To zapewne tak, zależy od zużycia. Na pewno trzeba zmienić wszystkie uszczelniacze przy remoncie zawieszenia.
Ale koszty nadwozia mogą być o wiele mniejsze niż sugerujesz. Piszę to nie z punktu widzenia ścibolenia na wszystkim ale po prostu nie ma sensu wymieniać sprawnych, niezużytych elementów.
kilka tysięcy właśnie poszło się paść w sensie wsadziłeś w skarbonkę z napisem WSK.
Możesz oczywiście olać moje wypociny i skupić się na tym aby silnik się kręcił
I to jest zasadnicza kwestia, silnik powinien trafić do mechanika, niech pomierzy luzy i będzie wiadomo co robić.
Mr KJ
WSK 125 M06B3 '84
WSK 125 M06B3 '84
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
I pod takim podejściem się również mogę podpisać
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Jestem zdania że skoro coś robić to raz a dobrze, a nie dłubać co miesiąc na zasadzie "bo kolejne zdechło". Motor ma swoje lata i wierzyć mi się nie chce że nie będzie kaprysił jak będzie tylko łatany.Mr KJ pisze:Piszę to nie z punktu widzenia ścibolenia na wszystkim ale po prostu nie ma sensu wymieniać sprawnych, niezużytych elementów
Można przyjąć ze to rozrzutność, ale patrząc na czas poświęcany co kilka km to jednak spora oszczędność.
WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-01-22, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B03
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Dzięki Panowie, że temat się ruszył trochę. Ogólnie wsk pali od kopa, światła świecą, ale silnik nie chodzi tak czysto jak powinien tym bardziej, że z tego co mi wiadomo poprzedni właściciel nie robił nigdy kapitalnego remontu.
Jestem tego zdania, że jak coś można wykorzystać i się nadaje, a ma stan bardzo dobry, a nie idealny to po co to wymieniać?
Tak wiem, niektórzy są zwolennikami, że szukają nawet gum z czasów PRL, ale ja nie jestem takim osobnikiem. Cenię jakość, ale jak zamiennik jest dobrej jakości i wygląda często tak dobrze jak oryginał, jak najbardziej może być. Ogólnie osobiście nie chce wydać 10 tys i zrobić ją lepiej niż wyszła z fabryki, ale żeby nie wyrzucić też pieniędzy w błoto. Malowanie można i zrobić za 3 tys, ale to zależy kto jakie ma wymagania, bo zawsze się można przyczepić do błotników, baku i boczków na których generalnie każdy się skupia wizualnie z lakierem. Ja ogólnie chcę moto zrobić na taką:
Moto ogólnie zostawiam dla siebie, ale chce ją odnowić racjonalnie i z głową, a nie z podejściem chcę w niej wszystko najlepsze i z PRL. Prace mniej więcej do wykonania:
1. Piaskowanie, malowanie na wyżej pokazane kolory
2. Piaskowanie i malowanie proszkowo obręczy kół, nowe szprychy, bębny i zaciski do szkiełkowania
3. Kapitalny silnika (ale co się nadaje zostawić) ogólnie szlif cylindra, regeneracja wału, nowe łożyska, tarcze, przydałoby się też to wszystko wyszkiełkować bez polerki, przydałby się CDI, ale to można z czasem włożyć
4. Nowy wydech, ten ma uciętą końcówkę (polecicie jakiś?)
5. Siedzenie nie jest podarte, blacha w dobrym stanie, ale pewnie nowy pokrowiec też by się przydał( też możecie coś polecić)
6. Opony są stomila, nie popękane wiadomo kolor nie ten, ale można je ładnie odświeżyć, ewentualnie też zmienić.
7. Nowe gumy, chlapacze , linki te które zerwane
8. Chromy na ramce licznika, światła, kierownicy nie ruszone, zero rdzy, jest sens odnawiać
9. Inne(Uszczelki, sprężynki itd, itp)
Piszę tak, a nie inaczej bo ogólnie w tym nie siedzę i mogę mieć ogólnie mylne zdanie, dlatego pytam bardziej doświadczonych kolegów z fachem w ręku i chcę to oddać osobie, która to ogarnie.
Jestem tego zdania, że jak coś można wykorzystać i się nadaje, a ma stan bardzo dobry, a nie idealny to po co to wymieniać?
Tak wiem, niektórzy są zwolennikami, że szukają nawet gum z czasów PRL, ale ja nie jestem takim osobnikiem. Cenię jakość, ale jak zamiennik jest dobrej jakości i wygląda często tak dobrze jak oryginał, jak najbardziej może być. Ogólnie osobiście nie chce wydać 10 tys i zrobić ją lepiej niż wyszła z fabryki, ale żeby nie wyrzucić też pieniędzy w błoto. Malowanie można i zrobić za 3 tys, ale to zależy kto jakie ma wymagania, bo zawsze się można przyczepić do błotników, baku i boczków na których generalnie każdy się skupia wizualnie z lakierem. Ja ogólnie chcę moto zrobić na taką:
Moto ogólnie zostawiam dla siebie, ale chce ją odnowić racjonalnie i z głową, a nie z podejściem chcę w niej wszystko najlepsze i z PRL. Prace mniej więcej do wykonania:
1. Piaskowanie, malowanie na wyżej pokazane kolory
2. Piaskowanie i malowanie proszkowo obręczy kół, nowe szprychy, bębny i zaciski do szkiełkowania
3. Kapitalny silnika (ale co się nadaje zostawić) ogólnie szlif cylindra, regeneracja wału, nowe łożyska, tarcze, przydałoby się też to wszystko wyszkiełkować bez polerki, przydałby się CDI, ale to można z czasem włożyć
4. Nowy wydech, ten ma uciętą końcówkę (polecicie jakiś?)
5. Siedzenie nie jest podarte, blacha w dobrym stanie, ale pewnie nowy pokrowiec też by się przydał( też możecie coś polecić)
6. Opony są stomila, nie popękane wiadomo kolor nie ten, ale można je ładnie odświeżyć, ewentualnie też zmienić.
7. Nowe gumy, chlapacze , linki te które zerwane
8. Chromy na ramce licznika, światła, kierownicy nie ruszone, zero rdzy, jest sens odnawiać
9. Inne(Uszczelki, sprężynki itd, itp)
Piszę tak, a nie inaczej bo ogólnie w tym nie siedzę i mogę mieć ogólnie mylne zdanie, dlatego pytam bardziej doświadczonych kolegów z fachem w ręku i chcę to oddać osobie, która to ogarnie.
Ostatnio zmieniony 2016-12-11, 20:06 przez kamdep, łącznie zmieniany 1 raz.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Luknij na stronę naszego kolegi z forum wiele tam podglądniesz i może sam zrobisz.
http://www.wsk.audiobas.pl/reanimacja
http://www.wsk.audiobas.pl/reanimacja
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-01-22, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B03
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Widziałem, bardzo fajna strona ale wiem, że z moim czasem rozłożę to i później bd leżało w częściach, dlatego szukam osoby która to ogarnie.
- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Ładnie wypisałeś co chcesz zrobić, jeśli nie chcesz wydać 3-6 tysiaków to nawet nie zaczynaj.
Poza tym co widzisz dojedzie jeszcze sto rzeczy których nie widzisz. Nie zniechęcam, wręcz przeciwnie.
Jeśli obecnie żal Ci wydawać taką kasę zrób na tip-top silnik a za rok zajmij się wyglądem.
Poza tym co widzisz dojedzie jeszcze sto rzeczy których nie widzisz. Nie zniechęcam, wręcz przeciwnie.
Jeśli obecnie żal Ci wydawać taką kasę zrób na tip-top silnik a za rok zajmij się wyglądem.
WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 2016-01-22, 19:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B03
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Chcę wydać 4tys w maxie póki co. Silnik żeby zrobić na tip top ile wyjdzie?
- Muciek
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Z cdi i szkłem pewnie koło 1200 1300zł , zależy co tam w skrzyni.
-
- Posty: 2238
- Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK B03 1984 renowacja (mazowieckie)
Jesli chcesz ja malować to bez sensu zostawiać cokolwiek starego z zawieszenia. Może kiedyś zrozumiesz że przemalowanie to nie był najlepszy pomysł - mówię z własnej perspektywy.
Ale tak pomarańczowe wski są ładniejsze
Ale tak pomarańczowe wski są ładniejsze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości