WSK 175 Sport Ex (Export)
Regulamin forum
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
- morda
- Posty: 44
- Rejestracja: 2009-07-13, 10:29
- GG: 7197521
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
Motocykl bardzo podobny do mot. Fazeroy6 (nie wie czy dobrze napisałem).
"Pan z Częstochowy". Agresives, może już się tym interesowałeś?![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
"Pan z Częstochowy". Agresives, może już się tym interesowałeś?
![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
Mała korekta. Nie jestem z Częstochowy tylko z okolic.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
A to przepraszam, sugerowałem się opisem profilu
. Więc to nie Ty.
Zaciekawiła mnie osłona silnika... Widzę już taką drugi raz, wcześniej w maszynie Fazera. Jest zbudowana tylko z tych rur.
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zaciekawiła mnie osłona silnika... Widzę już taką drugi raz, wcześniej w maszynie Fazera. Jest zbudowana tylko z tych rur.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
oO wersja z 1972.. ciekawe ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
O ile dobrze pamiętam pan Kopras miał bardzo zbliżoną konfigurację tylko z górnym błotnikiem przednim. Ta sama osłona pod silnik, brak konsoli podnóżków pasażera które w tym modelu montowane były na stałe do wahacza. Być może nawet ten sam rok produkcji. Mógłby ktoś nawiązać kontakt z tym kolekcjonerem i dokładnie przybliżyć sylwetkę tego pojazdu.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6351
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
Rozumiem, że jest więcej wersji - uchylisz rąbka tajemniczy?JueS pisze:oO wersja z 1972.. ciekawe
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
żadnej tajemnicy tu nie ma
wydaje mi się, że sporty ex zaczęły wychodzić na początku 74..
sprawdziłem zdjęcia tej niebieskiej sport1 ex i na tabliczce znamionowej ma wybite 1971, jednak ta tabliczka nie jest oryginalna
![:)](./images/smilies/smile.gif)
sprawdziłem zdjęcia tej niebieskiej sport1 ex i na tabliczce znamionowej ma wybite 1971, jednak ta tabliczka nie jest oryginalna
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
- GG: 0
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
Jues jeśli twierdzisz że sporty ex zaczęły wychodzić od roku 74 to Twoja wiedza wueskowa bardzo kuleje. A to jest nie na miejscu w przypadku kolekcjonerem posiadającego w swoich zbiorach najważniejsze modele produkcyjne WSK takie jak S1 EX!!! , Perkoz, S2 i inne rzadkie okazy. Rok 74 to jest normalnym rokiem produkcji takich modeli jak Dudek, S2 i być może nawet większość ptaków które zaprezentowane były jako pełna rodzina nielotów. Głowy nie daje że S1 Ex szła w 71 roku bo nie miałem styczności z tym modelem ale roku 72 jestem pewny w niemal 100%. Fazera S1 EX o ile się nie mylę miała rok 73, a przed nią była jeszcze jedna jawna konfiguracja z podnóżkami pasażera montowanymi do wahacza i charakterystycznym łącznikiem puszczonym od podnóżka kierowcy do osi wahacza (zdjęcia są w Załęskim). Więc sprawa jest jasna że ta konfiguracja to jedna z najpierwszych skoro podnóżki były montowane w tak archaiczny sposób. Z ciekawostek dodam jeszcze że 'Katalog wyrobów przemysłu motoryzacyjnego' z roku 73 pokazuje nawet model S1 EX na okładce. Co do niebieskiej S1 pana Koprasa to można w bardzo szybki sposób zbadać jej rok produkcji po elementach fabrycznie datowanych. A jest ich sporo. Jeszcze dodam od siebie że posiadam dwa nowe liczniki eksportowe KPH i MPH i z tyłu na obudowie zarówno w jednym jak i drugim bity jest rok 72.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: WSK (EX)SPORT
ojtam ojtam
napisałem, że mi się wydawało. Świetnie, że przybliżyłeś orientacyjnie rok produkcji.
Dodam w temacie s1 ex zdjęcie tej niebieskiej.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Dodam w temacie s1 ex zdjęcie tej niebieskiej.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- xradusx
- Posty: 460
- Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
- Moje maszyny: TT600R
AWO425T - Lokalizacja: Münster
- Kontaktowanie:
- firemanek1972
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-05-09, 16:51
- GG: 1234567
- Lokalizacja: mazury Ełk
- Kontaktowanie:
Re: Export
Oprócz przednie lampy ma wszystkie "najważniejsze" części exporta - ciekawe za ile pójdzie
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: Export
ciekawy motocykl... ale zastanawia mnie parę rzeczy..dlaczego błotniki nie są w chromie, zdjęcia są raczej kiepskiej jakości ale nakładki na bak wydają się być jakby bardziej kanciate vide 4 zdjęcie, u mnie są bardziej owalne, gaźnik wygląda na bardziej "świezy" od reszty. Szkoda, że tak mocno jest skorodowany ![:(](./images/smilies/sad.gif)
Znacie kogoś kto mógłby go przywieźć do Polski? oczywiście za odpowiednią opłatą![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
![:(](./images/smilies/sad.gif)
Znacie kogoś kto mógłby go przywieźć do Polski? oczywiście za odpowiednią opłatą
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
Re: Export
Według mnie oprócz zbiornika to nic w nim ciekawego nie ma.200 funtow a rdza w kazdym miejscu.szkoda zachodu.
- Shoei
- Posty: 195
- Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
- GG: 1233445
- Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
- Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: Export
No i akurat za 200 funtów zbiornik można kupić.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz
- Marcin
- Posty: 422
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72 - Lokalizacja: Adelnau
- Kontaktowanie:
Re: Export
kanciate są te wypukłości - brzegi są owalne, wydaje się to tylko przez to, że kołnierz plastikowy jest jeszcze założony fabrycznie - ja miałem już ściągany nie raz i niestety nie wchodzi tak ładnie jak ma być tzn. na tym półksiężycu nie dochodzą do siebie ze starościJueS pisze:ciekawy motocykl... ale zastanawia mnie parę rzeczy..dlaczego błotniki nie są w chromie, zdjęcia są raczej kiepskiej jakości ale nakładki na bak wydają się być jakby bardziej kanciate vide 4 zdjęcie, u mnie są bardziej owalne
Ogólnie egzemplarz bardzo ciekawy - łamane podnóżki, osłona silnika ex, wahacz tylni ex ( bez konsoli podnóżków tzn. podnóżki pasażera przykręcane bezpośrednio do wahacza )
co do minusów to braki tj. siodło, lampa, nóżka zmiany biegów jakaś dorabiana, dekielek od stacyjki, korek itd.
no i troche daleko sam cypel północnej Anglii
![:/](./images/smilies/confused.gif)
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Export
Chyba mało wiesz o eksportowych modelach, lub nieobchodzi cię osprzęt zastosowany w tym motocyklu ? Motocykli w tej konfiguracji jest w Polsce bardzo mało. Prawdziwa exportowa s1 w czarnym malowaniu to jedna z najpiękniejszych modeli WSK jak dla mnie.hartman pisze:Według mnie oprócz zbiornika to nic w nim ciekawego nie ma.200 funtow a rdza w kazdym miejscu.szkoda zachodu.
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: Export
juz sprzedany
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1960
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: Export
Jesteś sprawca zaistniałej syuacjiJueS pisze:juz sprzedany
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- JueS
- Posty: 266
- Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
- GG: 0
- Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
- Lokalizacja: Puszczykowo
- Kontaktowanie:
Re: Export
nie chociaż się przymierzałem ![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Staraj się pisać wszzystko w jednym poście.
//Savier
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
Staraj się pisać wszzystko w jednym poście.
//Savier
Ostatnio zmieniony 2011-06-24, 13:03 przez JueS, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości