Taaa kapiii tylko umówmy się, że Kant nie jest przystosowany do 115 km
Tylni most Ci długo nie pociągnie, jak zresztą cała konstrukcja może tego nie wytrzymać i będzie zonk
Oczywiście jest to możliwe, tylko takie swap'y są przeprowadzane w profesjonalnych zakładach i auta takie są robione pod konkretne wyścigi. Żywotność takiego cacka nie będzie wysoka...
Mi jeszcze chodzi po głowie taki misterny plan
kupić jakieś nieduże autko np. Corsę i wsadzić oplowski silnik c20xe
to by ładnie wymiatało. I ma się wyścigową furkę za małą kasę, aczkolwiek nie powiem żeby to było bezpieczne
A co do jakości BMW to powiem tak, jedyna rzecz jaka tam może paść to jest elektronika ( zresztą to się tyczy również innych aut ). Pozatym silniki nie dozaje**** . Wujek miał służbową Betę 530d przebieg grubo ponad 400 tyś. km
i jeszcze chodziła jak złoto. Teraz ma druga Bete też 530d przebieg około 250 tyś. km i chodzi jak nówka. Prawda jest taka, że niemieckie silniki są nie do zajechania w normalnych warunkach użytkowania, szczególnie te starsze jednostki