Części charakterystyczne dla M21 W2 PERKOZ
: 2019-04-12, 21:26
Piszę w tym miejscu za dobrą radą pewnego wrażliwego moderatora, aby można było pisać o wszystkim i w stylu jaki się chce. Zadawałem już w innym miejscu te pytania ale tam nie wypaliło więc ponawiam próbę . Parę pytań na początek:
1. Może ktoś z właścicieli części od motocykli WSK, poinformuje mnie czy w przełączniku zespolonym lewym mieliście manetkę wyłączania silnika, czy była okablowana i jakie kolory kabli . No i jeszcze jedno, czy ktoś z Was miał w miejscu manetki, czyli zamiast manetki, zaślepkę z aluminium lub plastiku ?????
2. Jeśli ktoś z forum miał ramę od WSK M21 W2 PERKOZ, czyli pierwsze numery od 1 do numeru 250 i jeśli miał ramę uszkodzoną to rury ramy podwójne w dolnej części miały szef w środku czy nie????
3. Czy ktokolwiek z Was miał przełączniki zespolone z pierwszych lat produkcji, czyli bez nadlewanych numeracji i oznaczeń wykonane ze stopu aluminium i czy ktokolwiek z Was spotkał się z przełącznikami zespolonymi wykonanymi z odlewów żywicznych lub z plastiku ???
4.Kto z Was miał kiedykolwiek w jakimkolwiek motocyklu WSK aluminiowe obudowy kierunkowskazów malowane farbą ( identyczna z kolorem obudowy łańcucha pełnej metalowej, lub w kolorze identycznym jak lagi dolne typu Kos, malowane aluminiowe kolor srebrny, lub czarny) , oczywiście nie pytam o obudowy z plastiku czarne lub srebrne. Na razie tyle pytań w miejscu na wolną dyskusję, możecie tu w tym miejscu pisać jak wam się podoba i używać słów polskich jakie tylko są w słownikach dostępne. A i najważniejsze nie przechwalam się i nie wywyższam, proszę tylko o każdy rodzaj dyskusji na temat ogólny, ale o WSK-ach.
1. Może ktoś z właścicieli części od motocykli WSK, poinformuje mnie czy w przełączniku zespolonym lewym mieliście manetkę wyłączania silnika, czy była okablowana i jakie kolory kabli . No i jeszcze jedno, czy ktoś z Was miał w miejscu manetki, czyli zamiast manetki, zaślepkę z aluminium lub plastiku ?????
2. Jeśli ktoś z forum miał ramę od WSK M21 W2 PERKOZ, czyli pierwsze numery od 1 do numeru 250 i jeśli miał ramę uszkodzoną to rury ramy podwójne w dolnej części miały szef w środku czy nie????
3. Czy ktokolwiek z Was miał przełączniki zespolone z pierwszych lat produkcji, czyli bez nadlewanych numeracji i oznaczeń wykonane ze stopu aluminium i czy ktokolwiek z Was spotkał się z przełącznikami zespolonymi wykonanymi z odlewów żywicznych lub z plastiku ???
4.Kto z Was miał kiedykolwiek w jakimkolwiek motocyklu WSK aluminiowe obudowy kierunkowskazów malowane farbą ( identyczna z kolorem obudowy łańcucha pełnej metalowej, lub w kolorze identycznym jak lagi dolne typu Kos, malowane aluminiowe kolor srebrny, lub czarny) , oczywiście nie pytam o obudowy z plastiku czarne lub srebrne. Na razie tyle pytań w miejscu na wolną dyskusję, możecie tu w tym miejscu pisać jak wam się podoba i używać słów polskich jakie tylko są w słownikach dostępne. A i najważniejsze nie przechwalam się i nie wywyższam, proszę tylko o każdy rodzaj dyskusji na temat ogólny, ale o WSK-ach.