Strona 1 z 1

Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 14:24
autor: Kubus_Rider
;-)

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 14:33
autor: wskocyklista04
Całkiem ciekawa sprawa:) a jakiś opis do tego?? i jak się to sprawdza??

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 15:50
autor: Brat
Mam rozumieć że to wspomaganie sprzęgła ?? opisz coś szerzej bardzo ciekawie to wygląda.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 15:50
autor: KoSzU
Brat pisze:mam rozumieć że to wspomaganie sprzęgła ?? opisz coś szerzej bardzo ciekawie to wygląda.
Raczej sprzęgło hydrauliczne.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 15:54
autor: Brat
Hydrauliczne, czyli ze wspomaganiem. Przynajmniej ja to tak sobie tłumacze.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 17:03
autor: Sebastian440
Założyłeś temat i co ? Mamy się domyślać o co ci chodzi. Ja widzę kupe kleksów narobionych spawarką i nic poza tym. Czy tradycyjna linka już nie wystarcza ?

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 20:15
autor: irek
Taki patent ale pełen profesional wykonał chłopak na forum polmotu. Nie pamiętam jego nicku. Niestety nie może go opisać na naszym forum bo parę osób umyślało sobie, że to forum nie popiera modyfikacji na crossy. Co jest ***zajeb*** błędem według mnie. Owszem robienie WT czyli obcięcie tylnego błotnika i zdjęcie lampy oraz założenie kostki powinno być ścigane z urzędu. Ale tamten chłopak założył membranę, kupił obręcze DID-a co kosztowało go na pewno więcej niż motor nie jednego forumowicza. Jeśli dobrze kojarzę to wyspawał też dyfuzor jak w prawdziwym crossie. Dlatego tacy ludzie jak on powinni mieć w tym dziale równe szanse jak każdy inny użytkownik naszego forum - choćby dlatego, że podzieliłby się z nami informacjami i doświadczeniem na temat dyfuzora. Zrobił on też hydrauliczne sprzęgło. Zastosował pompkę z jakiegoś japońca jeśli dobrze pamiętam a tłoczek (siłowniczek) wykonał konkretnie pod miejsce przy wałku zdawczym u tokarza. Nie wiem jaki jest efekt końcowy bo dawno na polmot nie zaglądałem. Jedno wiem, jego patent wyglądał dużo estetyczniej niż ten na zdjęciu wyżej.

A i możecie mnie ścigać za to, że popieram jego modyfikacje ale on robi coś profesionalnego i dla tego jestem za taką przeróbką. Jednak zgodzę się z resztą forum, że modyfikacje cross typu WT powinny być tępione.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 20:56
autor: 1angel
Nigdy konkretne modyfikacje nie były u nas w żaden sposób szykanowane czego sam jesteś przykładem , więc nie rozumiem dlaczego piszesz coś takiego .

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 21:03
autor: irek
Ja rozumie, że konkretne modyfikacje są ok. Ale tutaj jest cytat: "Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń." Chodzi o to, że tamten chłopak profesionalnie buduje motocykl crossowy na bazie silnika WSK 175 ale całości modyfikacji nie może tu zamieścić a myślę, że mógłbym się ja i wiele innych osób dużo od niego nauczyć. Choćby dlatego, że zastosował membranę wcześniej niż ode mnie.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 21:15
autor: 1angel
Chodzi o to żeby czytelne było dla wszystkich Wieśków ucinających błotniki dla zwiększenia mocy , że to nie miejsce dla nich . Na forum jesteś nie od dziś i sam widziałeś na pewno jak odnosimy się do osób które profesjonalnie zajmują się przeróbką motocykla . Chociaż osobiście przyznam , że mimo tolerancji dla takich przeróbek to dla mnie tylko stricte org.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-16, 23:23
autor: Kubus_Rider
Na wstępie chce przeprosić, po prostu nie miałem czasu napisać co do patentu. Widzę że sie temat rozwinął. Ja powiem tak: niektórzy mnie krytykują za to co robię, niektórzy są pełni podziwu.. Co do działu tez wachałem sie czy założyć ten post jak zobaczylem treść że posty o przeróbkach "cross'ów" będą usuwane. Po namyśle stwierdzilem że mój motocykl to enduro , a moja modyfikacja i tak odnosi sie do silnika który jest polski i z polskiego motocykla więc reszta nie jest istotna. Co do wypowiedzi sebastiana : drogi kolego, nie jestem zawodowym spawaczem ale staram sie jak tylko potrafie a te nazwane przez Ciebie "kleksy" to były stoczone stare spawy (to prototyp wiec jest robiony metodą prób i błędów) .Po drugie pomysł narodził sie nie z tego powodu ze linka nie wystarczała. Powodem byly obrobione gwinty pod sroby pod orginalny automat więc wtedy pomyślałem czemu nie sprubować by z hydrauliką. Co do wypowiedzi irka : nie wiem czy nie chodzi Ci o mój profil na polmocie bo tez założyłem membrane i tez zrobilem dyfuzor oraz posiadam obręcze DID'a ale tu masz przykladowe zdj z moich prac, moze rozpoznasz :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/872 ... 929bd.html
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=27zyjxg&s=6
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2eat3c0&s=6
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=148j4pj&s=6
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0c ... d7cd5.html
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=xkn9mh&s=6

Dobra teraz co do samego patentu. Całość wykonałem własnoręcznie. Cylinderek, tłoczek stalowe. na górze widać odpowietrznik układu oraz dopływ Ciśnienia. Nazwał bym to śćiślej niż koledzy na początku postu " Hydrauliczny układ uruchamiania sprzęgła" nie wspomagający.

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-17, 17:22
autor: mateusz 46
bardzo ciekawy patent
a Irkowi napewno chodzi o ciebie bo niek inny nie misł takiego samego motoru i sam widziałem na polmocie ten temat i powem za nawet fajne endurko z tego wyjdzie :D:D

Re: Hydraulika w silniku W2 175

: 2010-05-19, 21:48
autor: Kubus_Rider
dzięki :)
Co do pytania jak się to sprawuje, to na pytanie odpowiem myślę ze już na początku czerwca lub nawet wczesniej gdy motocykl zostanie uruchomiony po raz drugi lecz tym razem z pierwszą jazdą próbną. Pozdrawiam