Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 16:54

Wygląda jak byś katował non stop na mixolu xD Lipa straszna.

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 16:55

No jak widać nie zawsze motul czy tak chwalony mobil potrafi pomóc.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 16:56

Jak szlif spartaczony to nawet olej z NASA nie pomoże :)

ZenonK

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: ZenonK » 2011-11-06, 17:05

Mówiłem?

Cyl zwiększa osiagi.... Reguluj jeszcze gaźnik i przełozenia.. Powinno być jeszcze lepiej..

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 17:12

Hartman pisałeś że pod górkę dalej jest problem, wzrosły tylko obroty czy mocy tez przybyło ?

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 17:15

Mówiłeś ,żeby podcinać tłok i regulować gaźnik. To już wtedy było robione i osiągi się nie zmieniły :) Cylinder został przerobiony. Inne przełożenie w najbliższym czasie. Regulacja gaźnika w tym momencie jest wyczerpana.

Co do mocy... może są i konie ,ale njuton odpowiedzialny za siłę silnika raczej znacząco się nie zmienił. Być może przełożenie jest zbyt ciężkie i zmiana zębatki na 12/11z coś w tej kwestii zmieni na plus. Niestety ,ale junak to nie jest ,żeby pole orać z pługiem.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 17:18

Kup może 2 zębatki o1z mniej i 2z mniej prędkość spadnie o jakieś 5km/h ale njutonów :D powinno przybyć na kole.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Alien » 2011-11-06, 20:55

Zyskałeś nowe kanały płuczące a jednocześnie zostawiłeś seryjny gaźnik - czy je chcesz teraz zasilić? G20 jest za mały do seryjnego silnika (jeśli mówimy tu o mocy a nie o pyrkaniu) a co dopiero do przerabianego. Załóż większy a zapewniam Cię że reakcja na gaz będzie dużo lepsza, będzie lepiej w całym zakresie obrotów.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Johnny » 2011-11-06, 21:04

Silnik W1A czyli W2 w wersji 125 zasilany był Pegazem :!: Co tylko potwierdza słowa Alien'a :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2011-11-06, 21:10

A S34, czyli mniejsza wersja S32, i bodajże 150 były zasilane G20 :D.
Co nie zmienia jednak faktu, że większy gaźnik lepiej zasili ten cylinder.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Johnny » 2011-11-06, 21:13

Savier pisze:A S34, czyli mniejsza wersja S32, i bodajże 150 były zasilane G20 :D.
Co nie zmienia jednak faktu, że większy gaźnik lepiej zasili ten cylinder.
Savier przecież S06 (poj. 150) miał 6KM :!: Z czym Wy się chcecie ścigać :?: Z konstrukcjami z przed wojny :?: :!:

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 21:18

Czy ktoś tu sugeruje ,żebym się z pegazem 24 przepraszał hehe... No pewnie macie racje co do gaźnika. Jednak przelot 20mm to śmiesznie mało.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 21:22

Do Jawolota dobre :D Króciec o ile można rozszlifować oryginalny ?

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 21:27

1mm nie więcej. W tej chwili jest zrobiony na jakieś 20.5mm i góra te 0.5 dodatkowo można. Później wg mnie duża szansa ,że zostanie złamany. Tutaj się pojawia niestety dość trudna kwestia jak to ogarnąć. Nie przyglądałem się za bardzo ,w którym miejscu się poszerza kanał bo jeśli zaraz za tą nasadką to może by coś udało się wyspawać.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Alien » 2011-11-06, 21:34

Zakładanie pegaza mija się z celem :D to był tylko przykład odnośnie wielkości gardzieli. Przy okazji pegaz 26 jest za mały do W2B, trzydziestka to minimum do niego.

Co do krócca, no cóż - nikt nie mówił że będzie łatwo :D ktoś w końcu musi pociąć ten cylinder z S01, almota to nie żal. Tulejował raczej tego nie będziesz więc spawanie moze być trudne ze wzlędu na odkształcenia, ale w dolocie nie ma takich temperatur wiec możesz to spokojnie zrobić na dobrym kleju. Działaj.

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 21:37

Króciec dolotowy jest długi i do tulei daleko ,chyba by tak nie nagrzał się ,żeby odkształcić tuleje. Klej? Chyba takich nie ma co by wytrzymały wibracje i co najważniejsze utrzymało się to. Jakby nie patrzeć jest to też operacja nieodwracalna :) Na chwilę obecną mam tylko amala 21 ,ale raczej skrzydeł też chyba na nim nie rozwinie.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 21:41

A gdybyś odciął kilka żeber i dokręcił do alu króciec nowy do gaźnika?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Alien » 2011-11-06, 21:43

hartman pisze:Króciec dolotowy jest długi i do tulei daleko ,chyba by tak nie nagrzał się ,żeby odkształcić tuleje. Klej? Chyba takich nie ma co by wytrzymały wibracje i co najważniejsze utrzymało się to. Jakby nie patrzeć jest to też operacja nieodwracalna :) Na chwilę obecną mam tylko amala 21 ,ale raczej skrzydeł też chyba na nim nie rozwinie.
Rób wedle uznania, technika dowolna. Jak masz amala to nie ma sie nad czym zastanawiać - skrzydeł może nie rozwiniesz ale skrzydełka na pewno.

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 22:37

Przejrzałem ofertę sklepów i zostaje w zasadzie chinskie lub uzywane bvf z mz lub pwk itp konstrukcje. W pierwszym wypadku moze w 200zl by się zamknal ,a w 2gim kolo 400 więc nie widzę tego na chwilę obecną .

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 22:43

Z DT 125 70zł ;P

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości