Strona 6 z 26

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 12:20
autor: maykii
Kamil* pisze:Jedno mnie nurtuje.. czy spalanie na tym gaźniku sie zmiejszy ?

Wueska katalogowo pali 2,8l na 100km. Sprawdziłem to w trasie i wyszło mi identyczne spalanie... Ty chcesz jeździć za darmo ? Człowieku zacznij myśleć...

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 12:22
autor: AudioBas
Mierzyłeś to GPSem?

Bo z tego co wiem fabryczny licznik przekłamuje ilość przejechanych kilometrów :)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 12:26
autor: Stary
AudioBas pisze: W gaźniku oprócz dyszy głównej mam jeszcze dwie dodatkowe.
Też je się wymienia czy nie ruszać??
Zapewne chodzi o dyszę wolnych obrotów + jakiś air jet czy w co ten gaźnik jest wyposażony. Dysza główna nie wpływa na obroty biegu jałowego - od tego masz dyszę wolnych obrotów. Najwyraźniej jest za duża. Iglicą regulujesz skład mieszanki w średnim zakresie obrotów.

Czeka Cię dużo zabawy. Na Keihinie/JRC/PWK silnik odpala mi od kopa, kręci bardzo wysokie obroty, reaguje na gaz jak japońska crossówka tylko co z tego skoro nie przekłada się to na osiągi? Założyłem pegaza, bardziej mułowata reakcja na gaz, gorszy moment na niskich obrotach, ale jak już się rozkręci to hooo! Prawdziwie racingowy gaźnik ;-)

Próby na luzie nic Ci nie powiedzą bo nie masz obciążenia. Testy rób na docelowym filtrze powietrza, chyba, że nie chcesz go używać w ogóle. I jeszcze jedna uwaga - filtry stożkowe z allegro typu 30zł mają wbrew pozorom duży opór powietrza, dużo większy niż wszystkim tutaj się wydawało.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 12:34
autor: Skinder
Jeszcze do wywodów z filtrami powietrza - w rajdach stosują filtr antypyłkowy z okapów czy coś, ponoć dobrze filtruje i nie powoduje większych oporów. Proponuje sprawdzić, u siebie założyłem puki co w partyzancki sposób i jest lepiej niż na fabrycznym.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 12:35
autor: maykii
AudioBas pisze:Mierzyłeś to GPSem?

Bo z tego co wiem fabryczny licznik przekłamuje ilość przejechanych kilometrów :)

Test zrobiłem w drodze do Kazimierza Dolnego. Zobaczyłem ile kilometrów mam do Kazika i jadąc po z nakach licznik pokazywał tą samą odległość... Jeśli przekłamuje to może w metrach...

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 12:57
autor: AudioBas
Stary pisze:
AudioBas pisze: W gaźniku oprócz dyszy głównej mam jeszcze dwie dodatkowe.
Też je się wymienia czy nie ruszać??
Zapewne chodzi o dyszę wolnych obrotów + jakiś air jet czy w co ten gaźnik jest wyposażony. Dysza główna nie wpływa na obroty biegu jałowego - od tego masz dyszę wolnych obrotów. Najwyraźniej jest za duża. Iglicą regulujesz skład mieszanki w średnim zakresie obrotów.

Czeka Cię dużo zabawy. Na Keihinie/JRC/PWK silnik odpala mi od kopa, kręci bardzo wysokie obroty, reaguje na gaz jak japońska crossówka tylko co z tego skoro nie przekłada się to na osiągi? Założyłem pegaza, bardziej mułowata reakcja na gaz, gorszy moment na niskich obrotach, ale jak już się rozkręci to hooo! Prawdziwie racingowy gaźnik ;-)

Próby na luzie nic Ci nie powiedzą bo nie masz obciążenia. Testy rób na docelowym filtrze powietrza, chyba, że nie chcesz go używać w ogóle. I jeszcze jedna uwaga - filtry stożkowe z allegro typu 30zł mają wbrew pozorom duży opór powietrza, dużo większy niż wszystkim tutaj się wydawało.

Na wolnych obrotach nie dymi znacznie.
Gorzej jest jak odkręcę gaz to na średnich i wysokich już przydymia i to baaaardzo!

Zamówię dyszę główną mniejszą (jeszcze dwa rozmiary mniejsze zostały do dyspozycji).

: 2011-07-21, 13:09
autor: Lukas
maykii - Z jaką prędkością jechałeś? O ile Ci prędkość przekłamuje?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 13:11
autor: Tukan
To chyba normalne, że dymi skoro masz motocykl na dotarciu i dajesz więcej oleju? ;)

Re:

: 2011-07-21, 13:46
autor: maykii
Lukas pisze:maykii - Z jaką prędkością jechałeś? O ile Ci prędkość przekłamuje?
Moja przelotówka wtedy wyniosła licznikowe 70km/h któregoś dnia sprawdze z gpsem ile mi licznik przekłamuje ;) obstawiam że przelowtówka wyszła jakieś 60-65km/h wnioskuje tak z czasu w jakim przejechałem tą odległość.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 15:12
autor: AudioBas
Muszę doregulować ten gaźnik bo bardzo mi się podoba :)

A najlepsze, że jak zakręciłem dopływ paliwa na odpalonym silniku poczekałem chwilkę i dodałem gazu...
Mega! Mega wysoko i szybko wkręciła się na obroty! Normalnie jak japoniec :P
No i nagle paliwa zaczęło brakować i zgasła :-)

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 16:11
autor: Lukas
Miałem podobnie kilka razy tylko na zwykłym G20 i na odkręconym paliwie:D że szybko się wkrećił na bardzo duże obroty:D tylko coś mi się chyba jakimś cudem sam gaznik przestawia bo teraz już gorzej się wkrEca a nic nie regulowałem.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 17:48
autor: Alien
Proponuje, żeby nie spamować jednego z niewielu sensownych tematów wywodami na temat kto ile spalił i na jakiej trasie.

Audio, gazując na wolnych nie dowiesz się niczego więcej poza tym że masz (w tej chwili) za bogato. Jak teraz założysz filtr to Ci go tak zaleje że ho-ho :D
Bez doboru docelowego filtra regulacje nie maja większego sensu. Jedyny konstruktywny test który można zrobić na obecnej dyszy to przejechać się i pokręcić go wyżej na wszystkich biegach, zobaczymy co się stanie jak się zagrzeje i jak będzie na biegu bezpośrednim. Najprawdopodobniej po 5min bycia diabłem zdechnie :D

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 17:54
autor: Stary
AudioBas pisze: Na wolnych obrotach nie dymi znacznie.
Gorzej jest jak odkręcę gaz to na średnich i wysokich już przydymia i to baaaardzo!

Zamówię dyszę główną mniejszą (jeszcze dwa rozmiary mniejsze zostały do dyspozycji).
Takie regulacje na sucho nic Ci nie dadzą, musisz zacząć jeździć. Na początku dobierz dyszę tak żeby mieszanka była dość bogata. Silnik po remoncie słabo rozdysponowuje paliwo, także zawsze będzie trochę bogato. Po dotarciu mile widziana jest korekcja doboru dyszy. Pierwsze 100-200km przejedź bez wariactw, dyszę dobierz tak by się nie zalewał i nie przejmuj się niczym innym. Potem gdy dobrze nagrzejesz silnik możesz bez obaw rozpędzać się na v-max dobierając dyszę.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 21:59
autor: hartman
Audiobas szybciej pewnie dojdziesz do ładu na starym gaźniku jak tym nowym.Wska 3jka ma tak mało mocy ,że średnio widze dobranie dysz itp w tym zamiennym gaźniku.Chwile pojezdziles i juz stwierdziles ,ze g20 lipa bedzie.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 22:13
autor: AudioBas
Widocznie mam już wywalony gaźnik...
Leci na prawo na lewo, trzeba go przelewać przy każdym odpalaniu, obroty falują jak nie wiem.
Raz są wolne, raz gaśnie pier... takie coś :P

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-21, 23:06
autor: Stary
Takie uroki niedotartych 2T, trzeba było kupić 4T :P

Wyślij do fanatyka w puszczykowie, a zrobi Ci z tego G20 nowy gaźnik.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-22, 00:33
autor: AudioBas
Stary pisze:Takie uroki niedotartych 2T, trzeba było kupić 4T :P

Wyślij do fanatyka w puszczykowie, a zrobi Ci z tego G20 nowy gaźnik.
No cóż na tym innym gaźniku również na niedotartym 2T motor zachowuje się 1000 razy lepiej :)


Oj nie! Będę kombinował do upartego, aż dostroję ten nowy gaźnik!
Mam dosyć ochlapanego wyszkiełkowanego silnika :P

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-22, 08:51
autor: Stary
Trzymam kciuki, przy odrobinie wytrwałości dasz radę. Jak już dostroisz fajnie by było założyć DOBREGO G20 i porównać wyniki.

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-22, 09:04
autor: AudioBas
A dysponuje ktoś dobrym G20 i pożyczy mi go na testy?

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

: 2011-07-26, 11:50
autor: rafiki1
Witam co oznaczają cyfry na gaźniku Bing 21 - 21/20/113? I czy taki gaźnik z takimi oznaczeniami podpasuje do WSK 125? Głownie chodzi mi o dysze bo mocowanie będzie pasować z tego co wyczytałem wcześniej na forum?