Strona 6 z 6
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
: 2013-03-08, 21:13
autor: Skinder
times132 pisze:seryjnie wychodziły wsk z 5 kanałami płuczącymi
Pokaż.
Re: usprawnienie silnika 125 WSK
: 2013-03-09, 09:55
autor: times132
Musze poszukać troche w necie, ale były takie ostatnio na TVN TURBO w legendach PRL-u mówili o nich
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
: 2013-03-09, 13:38
autor: Sebastian440
NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
: 2013-03-09, 15:04
autor: Skinder
Sebastian440 pisze:NO w takie rzeczy tu już nie uwierzę. S01 na 5 płukach
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Podrabiane alu akurat ma 5 okien
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
Wydech, 2 płuki i dzielony dolot
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Może o to koledze chodziło. Bardzo ogólnikowo to rozpisane, rzekłbym nawet że po przeczytaniu pierwszego rozdziału książki o rasowaniu do podobnych wniosków by się doszło. Ale to już wiemy... Pozostaje tylko pytanie jak - omijając szpilki?
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
: 2013-03-09, 17:05
autor: rykun
Pozostaje tylko pytanie jak - omijając szpilki?
Bardzo ogólnikowo to rozpisane, rzekłbym nawet że po przeczytaniu pierwszego rozdziału książki o rasowaniu do podobnych wniosków by się doszło.
Re: Usprawnienie silnika S01Z3ALux - zdjęcia, rozwiązania it
: 2013-03-30, 16:17
autor: Marcin194