Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-06, 22:54

No i 28mm przelotu. Już pisałem o tym ,że 175 zalewa na tym gaźniku więc o s01 nie ma mowy.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Alien » 2011-11-06, 23:18

28mm to możesz sobie Mućku wstawić do jawki :D
Hartman, to że w 175 i zalewa to kwestia niedokończonej regulacji bo u mnie racingowa trzydziestka chodziła jak popier***** i jedynym problemem było zapewnienia potrzebnej ilości powietrza.

Na początek Amal wystarczy: nowsza konstrukcja + ciut większa gardziel + większa dysza. Wystarczy żeby Cię przekonać że tego właśnie brakuje w zestawie modyfikacji.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: z-tomek » 2011-11-06, 23:26

A jak chcecie króciec w 125 rozwiercić ?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: AudioBas » 2011-11-06, 23:39

28mm to możesz sobie Mućku wstawić do jawki :D
:hah: :what:

90 km/h dobry wynik!
Niedługo 100 km/h przekroczymy :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-06, 23:41

No problem poproszę mi taki gaźnik dostarczyć a wyspawam króciec i odpalamy potwora :D 100 km/h to już będzie moc 4ki ;)

Irek.S.

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Irek.S. » 2011-11-07, 09:01

Do tego cylindra 21-22mm wg mnie styknie. Np Bing 21 albo BVF 22n2-2 wtedy tylko redukcje na króciec zrobić i ma gadać

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-07, 15:01

Policz powierzchnię okien i podaj wynik dowiemy się wszystkiego ;)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2011-11-07, 15:36

Ten znowu z tym wzorem...
Wg niego wychodzi 28 mm dla WSK 125 z kanałami po poprawkach wg Załęskiego.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Skinder » 2011-11-07, 16:28

Daj wzór na forum.

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-07, 17:23

Irek.S. pisze:Do tego cylindra 21-22mm wg mnie styknie. Np Bing 21 albo BVF 22n2-2 wtedy tylko redukcje na króciec zrobić i ma gadać
Jeśli ma być redukcja to jaki sens takiej przeróbki? Chyba właśnie przez tą zwężkę cały efekt diabli wezmą. Pomijam już ,że podałeś gaźniki nie osiągalne w handlu prawie

Irek.S.

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Irek.S. » 2011-11-07, 20:50

Z Bingiem gorzej ale przecież nie problem dostać gaźnik 22N1-2 do MZ TS 150.
W sumie też prawda redukcja to kiepski jednak pomysł.

Ogólnie to nie polecam BVF współczesnej produkcji ponoć są niewymiarowe jak to chińskie i nawet ETZ na nich sie zalewają. Lepiej szukać używanego ale w na prawde dobrym stanie bo sporo ma zużyte przepustnice i nie reagują na nastawy poza poziomem paliwa (tak miałem w ETZ 150)

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-07, 21:16

Pokaż linki jak nie problem bo ja bvf 22 nie widziałem. Nie ma czegoś takiego jak 20 letni używany gaźnik w bardzo dobrym stanie.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2011-11-07, 21:25

Hehe może na niemieckim ebayu poszukał byś jakiejś okazji?

hartman

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: hartman » 2011-11-07, 21:29

Świetna rada.

Johnny
Posty: 634
Rejestracja: 2011-05-26, 17:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 B1
WSK 125 B3
WSK 125 B3 Bąk
JAWA TS 350
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Johnny » 2011-11-07, 21:30

poszukałbyś

Kermit

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Kermit » 2011-11-08, 00:23

Tak jak mówi Irek, nie kupuj Chińskiego BVF bo to tylko strata kasy. Do GPSa w telefonie też nie miał bym dużego zaufania.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: jannex » 2011-11-08, 00:25

BVF do mz chińskiej produkcji, przeznaczone do mz etz 150 są akurat ok. Jak zalewa to są pomylone dysze miejscami i tyle.

Kermit

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Kermit » 2011-11-09, 00:42

Hmm raczej loteria, zresztą jak z każdym chińskim gaźnikiem. Do WSK miały być dobrze zrobione a jednak niektóre są niektóre nie, mój akurat nie.

Irek.S.

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Irek.S. » 2011-11-09, 09:18

No właśnie do Wueski miałem ideał niczym nie ustępujący fabrycznemu. Tak samo do Komarów miałem 2szt jeden super drugi szajs. Tak robią niestety . Zresztą czego można chcieć od gaźnik za 60zł :D
Jednak nie ma co ryzykować i trzeba szukać tylko oryginału

final

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: final » 2012-09-16, 11:38

ja u siebie 90 km/h robię na almocie praktycznie bez przeróbek . Chętnie bym położył na tym cylu swoje łapska. Jeśli ktoś ma w stanie chociaż nadającym się do szlifu to niech mi sprzeda. Myśle że przy moim zapleczu i przeróbkach da się ten wynik (90km/h) podnieść. W swoim silniku mam gaźnik 21 (dolot też) Podkowę , CDI, Wypolerowaną skrzynie korbową, Powiększone łączenie kanałów w karterach (żeby się zgrywały z cylem) Głowica Stoczona na równo wypolerowana (sałek tuning) no i porting kanałów. Przyjemnie się śmiga.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości