Strona 7 z 16

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-21, 21:09
autor: termin21
Polecam Binga 53 z króćcem. Koszt duzy ,ale jak duzo jeździsz WSK nie będziesz żałował,bo jak w okół komina to montuj sie z pegazem.

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-21, 21:30
autor: Stary
Borewicz pisze:
1.Latają obroty.
2.Silnik wypluwa paliwo do tyłu, pomaga tylko jazda bez filtra.
3.Przy podjeździe pod duze nachylenie przelalo sie paliwo, silnik stracil moc i zgasł (foto hałdy w inym temacie)
To było pytanie retoryczne. Skoro kolega nie umie sobie poradzić z regulacją pegaza, który jest dostosowany do WSK to tym bardziej nie poradzi sobie z regulacją innego, założonego od innej maszyny.

Chłopaki najczęściej jeżdżą na Jikovie z centralną komorą, Bing od S2 lub ostatnie testy z PWK (lecz z różnym skutkiem). Najprościej przywrócić moto do życia regenerując Pegaza - wypluwa Ci paliwo dlatego, że masz nieszczelny korpus co potwierdza m.in. fakt, że jeździ jedynie bez filtra. Inna sprawa, że możesz mieć błahą awarię w postaci pękniętego pływaka lub nieszczelnego zaworka (wtedy paliwo przelewa się również przez komorę).

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 00:28
autor: Lukas
Tak czytam że można regenenerować gazniki, Ale na czyt tą regeneracją polega to nie wiem. Może ktoś mnie oświeci?

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 00:41
autor: Alien
termin21 pisze:Polecam Binga 53 z króćcem. Koszt duzy ,ale jak duzo jeździsz WSK nie będziesz żałował,bo jak w okół komina to montuj sie z pegazem.
Koszt duży, a i tak 90% egzemplarzy nadaje się tylko do regeneracji. No chyba że ktoś składa "kominkowa" S2 na niedzielne przekopanie...

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 08:50
autor: Stary
Lukas pisze:Tak czytam że można regenenerować gazniki, Ale na czyt tą regeneracją polega to nie wiem. Może ktoś mnie oświeci?
Zależy co chcesz zrobić. W najprostszej postaci regenerują przepustnicę i uszczelniają teflonem wkład korpusu (w przypadku pegaza). A jak chcesz full service wysyłasz do Puszczykowa, a tam dobierają Ci dyszę, pływak, zaworek iglicowy itd.

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 15:44
autor: HP
Bing z Mz ma 24mm a Pegaz 26mm. To tylko 1mm na ścianke.
Probowal ktos rozwiercic korpus?
Czy mial ktos Ikowa w 175?
Czy w ogole ktoś z tego forum przeprowadzal jakies doswiadczenia z innymi gaznikami?
Czy wszyscy tu gdybają?

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 17:33
autor: hartman

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 18:10
autor: Sebastian440
hartman pisze:a może takiego cudaka :D http://allegro.pl/kniazw-gaznik-bing-84 ... 96430.html
taki cudak ma 30 mm Średnicy. Popieram starego, regeneracja i po sprawie :)

Re: Wymiana gaźnika.

: 2011-07-22, 19:06
autor: Stary
Borewicz pisze:Kolego poszperaj w dziale usprawnienia jest wszystko dokładnie opisane.
Link :
- viewtopic.php?f=23&t=1152
- viewtopic.php?f=72&t=3466&start=360
Najpierw należałoby ustawić zapłon w maszynie kolegi HP, bo z innych tematów wynika, że silnik jest w wątpliwej kondycji.

Tak, robiono próby z innymi gaźnikami - wyżej napisałem czarno na białym, że chłopaki jeżdżą na Jikovach z centralną komorą oraz były robione próby z Keihinem (jeżdżę na odmianie JRC - pegaz poszedł do ponownej regeneracji, tym razem w wersji 30mm). Jednak okazuje się, że nawet Jikov nie chodzi do końca tak jak powinien - wymaga zmiany dysz, co ostatnio zauważył Wujcio kręcąc maszynę do najwyższych obrotów.

A jak Ci zależy na prawdziwym gaźniku to polecam takie cudo:
Obrazek

Nie mówię, że nie należy prowadzić prób z innymi gaźnikami, ale dobry pegaz naprawdę spełni swoją rolę. Na inne gaźniki i dobór dysz wydasz przypuszczalnie więcej kasy niż na regenerację oryginału. Tutaj masz film jak pracuje pegaz u1 28mm: http://www.youtube.com/watch?v=ZoIAsbNIu44.

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-07-22, 19:14
autor: Stary
Żbiku i jak się ten gaźnik sprawuje?

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-07-22, 19:31
autor: hartman
Pare dni po poście Żbika założył temat odnośnie tego jikova ,że zalewa mu motor na całego i nie idzie jeździć z tego co pamiętam ,więc chyba nie ciekawie.Pewnie był "oryginalny" i dysze itp inne.

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-07-23, 10:24
autor: ŻbiKu
Dysze pozmieniałem na oryginalne iglice i pływak też, poziom paliwa wyregulowałem mimo to silnik zalewało.

Naprawiłem mojego JIKOVA od CZ (z boczną komorą) i motocykl chodzi elegancko. Jeździ bez zarzutu bez problemu osiąga ponad 100km/h.

Jeśli ktoś jest zainteresowany mogę napisać jak po kupnie poprawić tego jikova żeby motocykl chodził należycie.

Z gaźnikiem TS dałem sobie spokój. Na tym z boczną komorą nie było nigdy problemów z rozruchem.

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-07-24, 11:30
autor: gregor
W swoim sporcie s2 mam a raczej miałem włożonego binga ( na razie leży na półce ).

Z montażem jikova od ts 350 nie mam problemów więc trochę się nim pobawiłem ale z efektów nie jestem do końca zadowolony , delikatnie przylewa ale da się jechać .
Jikov kupiony używany więc nie wiem jakie dysze mają być oryginalne ...ŻbiKu skoro wymieniłeś w swoim na oryginalne to jakie powinny tam być (może pamiętasz).

Wczoraj odwiedziłem pobliskie złomowiska i na jednym z nich znalazłem kompletną cz 175 oczywiście gażnik (średnica otworu 26) wymontowany już wymyty i wydmuchany ale znowu brak kruciaka od pegaza i nie mam jak sprawdzić .

Na oryginalnym bingu 53 motor rakieta ale zaworek odcinający paliwo nie trzyma i mocno zalewa ...może ktoś ma lub wie gdzie można dostać taki zaworek lub od jakiego innego gażnika można by było włożyć zamiast tego będę wdzięczny za podpowiedz.

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-07-24, 12:13
autor: Stary
Wujcio jeździ na Jikovie z centralną komorą. Opisywał go na forum, jakoś poradził sobie z zalewaniem.

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-07-24, 17:04
autor: Sebastian440
gregor pisze:W swoim sporcie s2 mam a raczej miałem włożonego binga ( na razie leży na półce ).

Z montażem jikova od ts 350 nie mam problemów więc trochę się nim pobawiłem ale z efektów nie jestem do końca zadowolony , delikatnie przylewa ale da się jechać .
Jikov kupiony używany więc nie wiem jakie dysze mają być oryginalne ...ŻbiKu skoro wymieniłeś w swoim na oryginalne to jakie powinny tam być (może pamiętasz).

Wczoraj odwiedziłem pobliskie złomowiska i na jednym z nich znalazłem kompletną cz 175 oczywiście gażnik (średnica otworu 26) wymontowany już wymyty i wydmuchany ale znowu brak kruciaka od pegaza i nie mam jak sprawdzić .

Na oryginalnym bingu 53 motor rakieta ale zaworek odcinający paliwo nie trzyma i mocno zalewa ...może ktoś ma lub wie gdzie można dostać taki zaworek lub od jakiego innego gażnika można by było włożyć zamiast tego będę wdzięczny za podpowiedz.
Szukaj na www.ebay.com
Pamiętam, że były zarówno zawory jak i przpustnice :)

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-10-03, 15:18
autor: yahoo
Panowie, do eksperymentujących z PWK (klon Keihina): szukam sensownego rozwiązania połączenia gaźnika i oryginalnego filtra powietrza. Gaźnik ma na wejściu średnicę zewnętrzną 49mm, wyjście z filtra 40mm. Jakiś sprawdzony sposób? Względnie - jaka jest alternatywa dla fabrycznego filtra?

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-10-03, 15:44
autor: Brat
;)

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-10-03, 18:55
autor: yahoo
Brat pisze:;)
Hej. Mam problem z wnioskowaniem na podstawie tej fotki. Czy to jest oryginalna guma, naciągnięta na siłę na gaźnik?

I pytanie dwa: linka gazu. Moja jest kurna za krótka! Jak rozwiązałeś ten problem?

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-10-03, 19:21
autor: Brat
Guma oryginalna, naciągnięta na siłę, choć tej siły nie trzeba użyć dużo ;) linka pasuje bez problemu ale ja posiadam manetki z charta.

Re: Gaźniki do WSK 175

: 2011-10-03, 19:41
autor: yahoo
Brat pisze:Guma oryginalna, naciągnięta na siłę, choć tej siły nie trzeba użyć dużo ;) linka pasuje bez problemu ale ja posiadam manetki z charta.
Apropo Charta, to dziś właśnie dotarła do mnie prawa, na dniach powinna być lewa, więc lada moment przymierzę. Ale na wueskowym rolgazie linka gazu była za krótka. A z gumą - skoro przemoc, to przemoc, spróbujemy. :D

Zdaje się, że pisałeś, że z tym PWK najlepiej współpracuje fabryczny filtr. Dobrze kojarzę?