Strona 8 z 69
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-14, 23:59
autor: AudioBas
Kiedy ruszacie??
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 08:14
autor: rafalgb
z-tomek pisze:Skoro już tak wam się CDI w WSK spodobało to kto zrobił ładowanie aq tak na porządnie że działa bez problemu?
tomek jeśli masz podłączone według schematu jaki przedstawiasz to raczej masz źle podłączony regulator wszystkie moje źródła pokazują ze powinieneś podłączając to tak jak przedstawiam w załącznikach a na twoich schematach jest inaczej. spróbuj i daj znać czy ładuje;). a w takim połączeniu musi ładować
sprawdzone w wsk 175:)
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 09:17
autor: Szczepan
Jak już mówiłem wcześniej 55 zł + 7 zł przesyłka. I jeszcze mam pytanie. Czy ten zapłon może pracować bez akumulatora ? Widziałem chińskie skuterki, które odpalały z kopa bez aku.
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:00
autor: rafalgb
tak to ten zapłon może chodzić bez aq i dla tego jest taki świetny;)
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:07
autor: AudioBas
On odpala bez aku
55 zł + 7 przesyłka???
Za całość z cewka, regulatorem, modułem?????
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:21
autor: Szczepan
Za iskrownik i koło. Regulator 17,50, cewka 9,80 moduł 15 zł.
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:22
autor: AudioBas
No to mnie pocieszyłeś
Ładnie przepłaciłem, ahhhh ten Wrocław
Jeszcze powiedz, że tokarza załatwisz za piwo to już w ogóle chyba się załamię
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:28
autor: Szczepan
Toczenie mam za darmo, bądź za przysłowiowe piwo. Ale tutaj nic nie trzeba toczyć podstawka też pasuje, aby trzeba poszerzyć miejsce na klin. Teraz muszę kupić lampę stroboskopową.
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:32
autor: AudioBas
Pewien jesteś, że pasuje???
Moja miała za mało pustych przestrzeni
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:35
autor: Szczepan
Dzisiaj będę przykręcał na próbę, ale myślę że będzie pasować. U ciebie się jakoś trzymało. Moja trochę się różni. Wolnych przestrzeni znaczy otworów na śrubki, czy te okienka ?
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:43
autor: AudioBas
Właśnie u mnie się trzymało tylko na 1 śrubie i to jeszcze było krzywo względem wału.
Jak nie masz lampy, a chcesz przetestować tylko to zrób tak:
1. Delikatnie podszlifuj klin, aby magneto wskoczyło ;P
2. Ustaw sobie 3 GMP - zaznacz kreską na karterze
3. Zamontuj zapłon tak, aby kreska 3 GMP pokrywała się z czujnikiem oraz wyjściem magneta.
Wg schematu:
d.png
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 10:47
autor: Szczepan
Na razie będę sprawdzał, czy wszystko wejdzie pod pokrywę i czy pasuje podstawka. Testy z odpalaniem będą w przyszłym tygodniu.
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 14:55
autor: z-tomek
A mógłby ktoś narysować schemat instalacji z podłączeniem regulatora? do tego podać jakie macie żarówki
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 15:55
autor: rafalgb
z-tomek pisze:A mógłby ktoś narysować schemat instalacji z podłączeniem regulatora? do tego podać jakie macie żarówki
par postów wyżej dokładne pokazałem jak podłączyć regulator tutaj masz jeszcze raz i schemat
prościej przedstawić tego sie nie da
Tomek wierze w ciebie poradzisz sobie na pewno jesteś pionierem w tym
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 23:19
autor: AudioBas
Nie wiem jak u Was, ale na szybko właśnie podpiąłem regulator
Na wolnych obrotach żarówki 6V świeciły jak głupie.
Lekki ruch gazu i spaliło
Zapiąłem 12V i waliło po oczach jak nie wiem
Więcej się nie chciałem bawić, aby nie budzić sąsiadów.
Miernik mi wariuje koło magneta, ale miałem 13-15 V na wolnych obrotach
(na zaciskach wyładowanego aku)
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-15, 23:31
autor: AudioBas
rafalgb dlaczego ma nie podłączać się w zacisk górny prawy?
Wg mojego schematu ma tam iść przewód od świateł - po co nie wiem
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-16, 08:52
autor: rafalgb
AudioBas pisze:rafalgb dlaczego ma nie podłączać się w zacisk górny prawy?
Wg mojego schematu ma tam iść przewód od świateł - po co nie wiem
do świateł -dziwne. przecież do świateł pewnie masz inny obwód cewek.. Może do stopu?? musiałbym zobaczyć twój schemat i schemat zapłonu(cewek) jaki masz. i wtedy możemy coś ustalić.
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-16, 09:46
autor: AudioBas
A mi coś wariuje miernik (woltomierz).
Albo magneto sieje zakłócenia, albo ma słabe baterie.
Po odpaleniu na wolnych obrotach pięknie 13-14 V
Dodam trochę gazu miernik podskakuje nawet do 18V
Podłączyłem zwykły woltomierz to ledwo 12V pokazywał (później coś się zwalił).
Aku ładowałem całą noc, ale niestety już jest mocno wykończone i pokazuje na wyłączonym 10.4V
Dziś wymienię baterie i zobaczymy co tam
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-16, 13:42
autor: bigsoft
Pomiary napięcia wykonuj miernikiem analogowym. Cyfrowe, szczególnie te najtańsze głupieją od pola elektromagnetycznego.
Re: CDI W WSK 125
: 2011-06-16, 20:05
autor: AudioBas
Ten regulator, a raczej ogranicznik ładowania to o dupę rozbić.
Napięcie skacze nawet do 18V!
Cewki idą do przewinięcia - będzie układ ładowania trójfazowy.