CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-16, 20:09

Wszyscy zakładają CDI do WSK'i więc ja też nie będę gorszy...

Przedstawiam wam moje cacko :D
ZZZ.JPG

Dla nie wiedzących jest to zapłon z pocketa (mini -bike,cross,ścigacz)
Na tym zapłonie wsk ma lepszego kopa :D Jak odpalałem na pycha to mnie gadzina porwała heh. Jeśli chodzi o odpalanie z kopki to trzeba porządnie kopnąć i odpali.
Zapłon ustawiałem 3mm przed GMP i jest ok. Jak był źle ustawiony to na wolnych dobrze w miare chodziła ale po dodaniu gazu był efekt przerywania i duszenia sie.
Jutro wszystko robie na cacy i chyba nagram filmik dla kolegi ''Kinfe'' co nie wieży ze te ustrojstwo pali z kopniaka :D A nie z dużej góry xD

Pewnie zaraz bedą pytania ''po co ci taki zapłon co nie ma świateł'' itp
Odpowiedz jest jedna ponieważ cenię sobie jazdę na lekkim magnecie, mały koszt naprawy ustrojstwa, brak platyn.. A światła mi są zbędne ponieważ wsk mam bez papiera i popylam tylko po lasach i polnych drogach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2011-06-16, 20:13

To coś na zewnątrz było wcześniej przygotowane do chłodzenia? Wywal to najlepiej.

Postaram się dzisiaj zdać relację z przebiegu prac przy CDI (Borewicz być moze mnie wyręczy :) ). Mam sporo fotek, ale, niestety, podstawka nie pasuje dokładnie. Będziemy kombinować ;-).

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 20:19

Mówiłem, że nie będzie pasowała ;)


Podłącz regulator a zobaczysz ładowanie nawet do 18-20V Ci podskoczy!
Żenada :(
Trza kombinować dalej!






Kamil* - widzę podstawka podobna do mojej :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2011-06-16, 20:28

Istotnym faktem jest, iż mój tata jest złotą rączką - mało jest rzeczy, z którymi sobie nie poradzi.

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie przeprowadzę testy w terenie :).

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 20:46

hehe :)

Ok to się nie odzywam.
Po prostu chciałem Wam zaoszczędzić zbędnej pracy, ale ok nie wychylam się :)

U mnie na dniach będzie mega projekt nowego zapłonu :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-16, 21:03

Dobra grzebaliśmy dziś przy ogólnych przymiarkach i mamy zarys co i jak. Koło magnesowe pięknie pasuje na stożek tutaj wszystko wchodzi bez przeszkód.
DSC03591.JPG
Kapę zamkniemy bez problemu wszystko się mieści.
DSC03589.JPG
Problem napotykamy z podstawką, ponieważ jest za wysoka i brakuje nam miejsca na wale aby koło miało na czym siedzieć.
Pierwsza myśl to podtoczyć podstawkę i powinno wejść, ale niestety posiada ona za mało materiału i niestety jej nie da się stoczyć.
DSC03599.JPG
Trzeba stoczyć delikatnie karter, a mianowicie ten kołnierz do samego końca.
DSC03608.JPG
Wtedy będzie odpowiednia ilość miejsca, aby wszystko pasowało. Następne przeróbki będą dotyczyły zamontowania podstawki na śrubki ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 21:05

Nie musisz toczyć karteru!!!

Zrób podstawkę taką jak ja będziesz miał dużooo miejsca!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-16, 21:08

Ale z podtoczeniem karteru będzie minuta roboty, a z nową podstawką od cholery. Zresztą zobaczymy jeszcze, daj jeszcze jakieś fotki swojej podstawki.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 21:17

Ale ciężko będzie CI wycentrować później całość - ale róbcie jak chcecie :)
Trzymam kciuki!


http://www.youtube.com/watch?v=XJb1QkGlB04
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-16, 21:19

Zrobimy jeszcze burze mózgów, żeby obmyśleć jakiś plan, ten zapłon ma wylądować jeszcze w 2 innych silnikach w2a i s32. No twoja podstawka wygląda naprawdę super, mam dostęp do toczenia za piwo w profesjonalnym zakładzie, od razy wziąłbym 3-4 sztuki, pokaże to zaraz mojemu ojcu i zobacze co o tym myśli.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 21:25

Moim zdaniem bez sensu toczyć kartery :)

Ewentualnie wchodzi w gre taka opcja:
Obrazek
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-16, 21:42

Przyglądając się bliżej nie w podstawce problem. Dalej będzie zbyt wysoko, ty zamontowałeś swoje CDI na podstawce chińskiej i pasowało, więc to nie rzecz w podstawce, ale w kole, mamy inne krzywki i moja musi być głębiej i brakuje gwintu. U Ciebie na org podstawce na wszystko było miejsce.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 21:57

Nie pasowało u mnie!
Zwróć uwagę:
Obrazek

Czop za słabo wystaje.
Dosłownie brakowało jakieś 3-5 mm :)
Dlatego musiałem obniżyć podstawę, aby magneto położyło się bardziej :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-16, 22:07

No nic jutro dalsza częśc kombinacji dzisiaj nie mam siły, ale myślę, że nie będzie trudno, aby uporać się z tym.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2221
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Skinder » 2011-06-16, 22:22

Arni i Błażejek spoko ogarniają sprawe, fajnie że wreszcie coś zaczęło się dziać a nie tylko oryginał. Ja bym pokombinował jednak z podstawką, szkoda dziabać kartery. Co do przeróbki kamila to troche pomyła wg mnie... Dobre porównanie jest w tym filmie - http://vimeo.com/16315130 1:22 te twoje CDI to jak ten ostatni koleś w szyku co wyłapał z roweru w banie.

Oryginalność to fajna sprawa i nie ma się raczej czym chwalić, jeżeli chodzi o silnik SHL w WSK. Ale ma kopa chociaż i na koło można wchodzić, więc generalnie do przełknięcia.

Teraz tylko przekonać tatę, że przeróbka karterów W2A to głupi pomysł :mrgreen: .

// Wasz Błażejek.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Stary » 2011-06-16, 23:12

Pamiętaj, że bezpowrotnie niszczysz oryginał. Rozwiązanie Audio jest dużo lepsze.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-16, 23:21

To rozwiązanie z flaszą jest lepsze, jak kolega chciał by wsadzić cały silnik do obrabiarki aby splanować powierzchnie styku podstawki wg mnie dużo więcej zachodu.http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-p ... 25,35.html w tym temacie chętnie pomożemy w tematach elektroniki i elektryki schematy i inne , tutaj między innymi kolega Audiobas szukał pomocy ze swoim CDI.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2011-06-16, 23:25

SHLka to motocykl taty i ja już tutaj nic nie poradzę. Moja wieśka to inna sprawa ;-).

Będę działał w miarę możliwości, trzeba to poddać chłodnej kalkulacji :).

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4118
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 23:28

Muciek tak szukaliśmy tam pomocy z z-tomkiem :)

Ładowanie stoi nam na drodze ;(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-16, 23:31

Skinder nie wiem co ci sie nie podoba w moim zapłonie ze co tani jest ? chiński ? Mi to koło nosa lata to ma działać bezawaryjnie i tyle. A nie co chwila w zapłonie siedzieć.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości