CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-16, 23:50

Obawiam się, że jeżeli będziesz jeździł tak jak na fotce to się prędzej czy później zabrudzi :(
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-17, 00:03

Co z tego że się zabrudzi? To nawet pod wodą pojedzie :D

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-17, 00:04

Muciek no, ale wiesz....


Bardziej martwi mnie ładowanie w tym chińskim gównie (regulator) :(
Przewijałeś może już cewki w takim czymś?
Ostatnio zmieniony 2011-06-17, 00:07 przez AudioBas, łącznie zmieniany 1 raz.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-17, 00:07

Ty chcesz przewijać cewki aby uzyskać większą sprawność?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-17, 00:08

Tak planuję oraz do tego dorobić porządny regulator...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-17, 00:12

Przewijanie cewki to nic trudnego, kupujesz drut o odpowiedniej średnicy zrywasz stary i jedziesz od nowa grubszy drut więcej A , mniejszą średnica więcej V.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-17, 00:15

A powiedz mi czemu na tym zestawie napięcie skacze nawet do 19V na stykach akumulatora???
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-17, 00:18

Regulator jest ewidentnie zepsuty , bądź coś masz źle podłączone , ale skłaniał bym się do 1szej opcji. Na naszym forum mamy schemat regulatora z KTM'a, sprawdzony.

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Brat » 2011-06-17, 15:53

Jak kolega napisał powyżej, na pewno regel. U mnie w łobuzie było podobnie- miałem uszkodzony, a potem nie odpowiedni regel, to ładowanie skakało do 19 v po wymianie - jak ręką odjął, nie ważne czy niskie czy maksymalne obroty zawsze mam 14 v

Awatar użytkownika
bigsoft
Posty: 20
Rejestracja: 2009-11-25, 17:59
GG: 16126214
Moje maszyny: Romet Ogar 200,
WSK 175 Kobuz,
Romet Pony M-1
Jawa 50 M
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: bigsoft » 2011-06-19, 00:24

Jeżeli chodzi o regulator napięcia, to zastosujcie sobie bardzo prosty układzik. Jeden z użytkowników forum elektroda.pl kiedyś go zaprezentował. Jest banalnie prosty do wykonania i co ważne - działa wystarczająco dobrze. Ostatnio zmontowałem koledze do simsona z przewijanymi cewkami (h4 55W na przodzie, zapłon bateryjny itp itd) - do ładowania akumulatora. Działa wyśmienicie.

W zależności jakie macie cewki (masowe, bezmasowe) trzeba zastosować układ w odpowieniej wersji.

Link -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1721229.html

Gdyby coś było nie jasne, służę radą. Osobiście sprawdziłem działanie i jest w porządku.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-29, 22:43

Dobry.
Mam pytanie, czy można spiłować znak / wypust na kole magnesowym i zamiast niego przeklejać znak ? Nie musiałbym kręcić podstawką.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-30, 14:53

CDI już w silniku teraz regulacja i ponawiam pytanie co z tym znakiem na kole, czy mogę go zeszlifować i zamiast niego przeklejać magnes ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4117
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-06-30, 17:12

Kręć podstawką ;)


Impulsator w prawy dolny róg :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-30, 20:08

Moje CDI schowane :)
zapłon.jpg
Dzisiaj były testy pod wodą - przeszły pozytywnie :D Woda napewno tego nie zniszczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2011-06-30, 20:30

Kamil* pisze:Moje CDI schowane :)
zapłon.jpg
Dzisiaj były testy pod wodą - przeszły pozytywnie :D Woda napewno tego nie zniszczy.
Co Ty żeś zrobił tej kapie?! :razz:

Awatar użytkownika
Kamil*
Posty: 164
Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
GG: 4510460
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
Lokalizacja: Świeżawy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Kamil* » 2011-06-30, 20:34

Savier spokojnie .. zobacz w jakim stanie ona jest poobijana młotkiem itp to szkoda ciąć mi jej nie było.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-30, 21:08

Kolego Borewicz , możesz tak zrobić ale może być problem z mocnym przyklejeniem tego , masz jakieś dobre kleje?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-06-30, 21:13

Dzięki Muciek liczyłem na twoją odpowiedź, co do klei na pewno coś się znajdzie ;) Super Glue pewnie nie da rady ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-06-30, 21:54

Raczej nie :-D Ale myślę że taki dwuskładnikowy epoksyd (płynny metal czy coś) powinien już wystarczyć , jedynie trzeba dobrze odtłuścić.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1776
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-01, 19:39

Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie indedyfikacji przewodów wychodzących z modułu zapłonowego i iskrownika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości