Strona 2 z 2

: 2008-01-22, 19:51
autor: Conqeror
1angel pisze:a w ogóle to jak robiłeś te kanały młotkiem i meslem ,
Bardzo śmieszne , tulej jest wybijalna . Pilniki i kamienie szlifierskie i wiertarka.

Tak na marginesie z wsk 175 da się wybić tulej .
1angel pisze:to może wcale nie zmieniaj biegów tylko jeździj na jedynce jak tak ci ciągnie
Długa jazda na takich obortach powoduje szybsze grzanie , a jawka ma słabe chłodzenie.

Ja tylko tak zasugerowałem, jak nie wierzycie to :

http://www.extreme50.yoyo.pl/223t1012.jpg
http://www.extreme50.yoyo.pl/223t1011.jpg

To jest zdjęcie mojego pierwszego cylindra teraz okienka są dużo większe i bardziej podniesione.

: 2008-01-22, 20:08
autor: Stary
No ciekawe mistrzu ciekawe .....

Możesz opisać coś więcej jak ten patent sprawdza się dokładnie w praktyce?

: 2008-01-23, 01:07
autor: KLINAR
Conqeror jak skombinujesz cos z cylindrem od kobuza daj znac :p Swoja droga znajomy wyciskal tulej z cylindra Charta, nagrzal cylinder i wyciskal, z reszta Conqeror podejzewam ze opisze wam to dokladnie :-)

: 2008-01-24, 00:41
autor: Conqeror
No Klinar wie o co chodzi. Nie podejme się ryzyka wybijania bo mam tylko 1 cylnider , a nie chciałbym niczego zrąbać.