Oto efekt mojej pracy. Zdenerwowany przynależnością do klubu teorytyków i zachęcony opsami kolegi Alien postanowiłem pokazać część efektów mojej pracy
I tak: zapłon CDI ze skutera, skorygowane okna płuczące, tłok FSO, krótszy od seryjnego o 1,5 mm, obniżona głowica poprzez lekkie stoczenie i złożenie bez uszczelki, gaźnik chinol z dużą dyszą i usuniętym filtrem z odstojnika (powodował zubożenie mieszanki). Przełożenia tył seria jak w wsk, zdawcza z14.
Dyfuzor zaczerpnięty z opisów Sałka z dospawanym Stingerem, wykonany przez Garego z forum.
Wrażenia z jazdy:
- można pyrkać 30 na trójce i spokojnie przyspieszyć przez dodanie gazu
- na odcinku pomiarowym prostej drogi 500 metrów (sprawdzone słupkami przy drodze) osiągnęła 75 km/h i według mojego subiektywnego odczucia mogła więcej (mierzone licznikiem) jednak przerwałem testy w obawie o zatarcie (silnik po remoncie).
Ogólnie znacznie lepiej się rozpędza ale całkiem możliwe że na oryginalnym wydechu byłoby tak samo. Poprzednich testów dokonywałem na współczesnym tłumiku i kolanku do których jakości nie jestem całkiem przekonany. Do tego przydałoby się jeszcze wzbogacić mieszankę ale to wyjdzie w dalszych testach.
Dalsze plany:
- dospawać mocowanie i zrobić solidniejszą obejmę
- Uszczelnić bo po paru km zaczęło strasznie pierdzieć
- pomalować całość
- wyleczyć wirusowe zapalenie gardła (jestem na L4
)
- zmodyfikować przedni hamulec bo nie lubię hamować podeszwami
Kolejne testy i sesja zdjęciowa już niebawem!