Strona 2 z 2
: 2007-03-21, 22:06
autor: Tig8
Napisałem że odpada , w sensie że się taki pomysł moim zdaniem nie nadaje hehe
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
: 2007-03-21, 22:12
autor: Xabingo
Tig8 pisze:do WSK 125 też polecałbym gaźnik ETZ 150, mam zamiar sobie taki wstawić do 125 .
Patrz na zdjęcie poniżej. Tak wygląda króciec do WSK 125 na gaźnik z MZ ETZ 150.
Jak jesteś zainteresowany to pisz na PW lub maila, bo wiem kto taki króciec może Ci zrobić.
: 2007-03-21, 22:18
autor: Tig8
Sorry za OT .
Tak się składa że w piątek kruciec będzie gotowy
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
ale dzięki za dobre chęci ;]
: 2007-03-23, 17:07
autor: Xabingo
Tak się składa że w piątek kruciec będzie gotowy
![;)](./images/smilies/msn-wink.gif)
ale dzięki za dobre chęci ;]
Jak będzie gotowy to zapodaj fotkę.
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: 2007-03-25, 16:18
autor: irek
Tak apropos polerowania kanałów w cylindrze to mam pytanie: Jak wypolerować wlot kanałów płukania na gładzi cylindra? Chodzi o silnik 175. Wypolerowałem już wszystko w cylindrze ale tam nie mogę sie dostać bo moja łapa nie wejdzie w tuleje cylindra. Macie na to jakiś sposób?
: 2007-03-25, 18:32
autor: Tig8
Na allegro są maszynki coś jak dremel tylko one są bardzo drogie , popytaj o przedłużkę do tej maszyny lub podróbki, to jest coś jak linka prędkościomierza , jeden koniec zaczepiasz do wiertarki a druga końcówka jest coś jak w wiertarce tylko malutkie aby scisnąć kamień szlifierski albo filc na kołeczku .
: 2007-03-25, 19:00
autor: irek
Dzięki ale mi chodzi o taki bardziej domowy sposób, bo nie zamierzam inwestować na razie w żadne takie wynalazki bo składam motor i musze trzymać każdy grosz.
: 2007-03-25, 20:30
autor: Tig8
Hmm pozostaje wygięcie pilnika i jazda, tylko trzeba go chyba podgrzać , wygiąć i szybko schłodzić bo inaczej pęknie , no i jak wygniesz sobie taki o to sprzęt to można skorygować kanały od środka tulei
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
: 2007-03-25, 20:33
autor: irek
Dzięki wielkie, o coś takiego mi chodziło.