Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
arekemail
Posty: 4
Rejestracja: 2012-07-29, 22:56
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 78r
M06B3?
Lokalizacja: Plock okolice
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: arekemail » 2014-09-14, 16:10

witam mam gaźnik phbg 21, mam dysze 75, usunięta podkładkę pod dysza główna, mam problem bo motocykl odpala na ssani i tylko na nim chodzi a bez ssania tak jakby nie bylo dopływu paliwa, przedmuchiwałem dysze mam filtr paliwa na wężyku. co jeszcze można sprawdzić?

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: qpa » 2014-11-05, 17:41

Założyłem gaźnik, dysza 75 iglica opuszczona maksymalnie i motocykl chodzi tylko na ssaniu. Większa dysza? podnieść iglicę?

Awatar użytkownika
zmyngut
Posty: 686
Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
Lokalizacja: Poniatowa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zmyngut » 2014-11-05, 20:10

Wzbogacić mieszankę?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2014-11-06, 00:09

Musisz wyregulować :).

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: ozi » 2015-01-27, 20:28

ten gaźnik to same plusy :) po zakupie zmieniłem dysze głowną na 95 (z powodu modyfikacji silnika), przykręciłem go poprzez wąż gumowy do cylka i moto bez zarzutu pracuje. Teraz po kilku kolejnych minutach pracy muszęzmienic dysze na 80 bo leje się benzyna po kolanku.

Po co ktoś tutaj demontował podkładkę pod dyszą?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-01-27, 21:19

Tak, nie jest konieczna. U mnie śmiga bez.

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Szymon_1998 » 2015-01-27, 21:43

Ja również nie mam tej podkładki. :P
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
danielb26
Posty: 29
Rejestracja: 2015-01-05, 04:26
GG: 0
Moje maszyny: M06 B3 84'
Lokalizacja: Włodawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: danielb26 » 2015-02-17, 21:01

Czytam ten temat i nasuwa mi się taki pomysł a w zasadzie prośba. Czy koledzy, którzy mają już niemałe doświadczenie z tymi gaźnikami mogliby zrobić coś na wzór manuala dla osób mniej doświadczonych. Skoro wasze rozwiązania się sprawdzają może warto byłoby spisać je w bardziej przejrzysty sposób, który pozwoliłby początkującym wykorzystać wasze doświadczenie.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-02-18, 01:31

A co według kolegi jest nieprzejrzyste? :D Tyle razy sam to opisywałem...
- kupić gaźnik 21mm
- zamontować na gumie z opaskami (fi24wewn)
- wywalić podkładkę z pod dyszy i założyć 75 z zestawu
- ustawić na najniższy rowek igilicę
- wyregulować

Prościej przedstawić się nie da ;-)

Awatar użytkownika
danielb26
Posty: 29
Rejestracja: 2015-01-05, 04:26
GG: 0
Moje maszyny: M06 B3 84'
Lokalizacja: Włodawa
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: danielb26 » 2015-02-18, 07:48

Ok. Czyli nic nie trzeba zaślepiac?

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-02-18, 10:41

To zależy od konkretne gaźnika :->

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: brobmw » 2015-02-18, 11:00

Savier pisze:A co według kolegi jest nieprzejrzyste? :D Tyle razy sam to opisywałem...
- kupić gaźnik 21mm
- zamontować na gumie z opaskami (fi24wewn)
- wywalić podkładkę z pod dyszy i założyć 75 z zestawu
- ustawić na najniższy rowek igilicę
- wyregulować

Prościej przedstawić się nie da ;-)
Pytanie odnośnie iglicy:
Najniższy rowek to ten na którym iglica jest najwyżej względem dyszy?
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: ozi » 2015-02-18, 16:06

ja mam na pierwszy od góry - na najniższym nie mogłem obrotów ustawić śrubą

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Savier » 2015-02-18, 17:59

Dobrze, że zauważyłeś, mieszanka najuboższa :).

batagur
Posty: 16
Rejestracja: 2009-11-02, 14:43
GG: 0
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: batagur » 2015-03-18, 23:45

Witajcie, założyłem sobie wspomniany gaźnik do wfmki. Wszystko tak jak piszecie, otwór od podciśnienia - zaślepiony, od oleju zaślepiony, dysza 0,75, nie wywaliłem podkładki spod dyszy, iglica w najniższym położeniu. Fuma odpala wchodzi na wysokie obroty i nie reaguje na regulacje. Dostaje za dużo powietrza, po przymknięciu dopływu ręką da się ustawić wolne obroty :P ale trochę nie wygodnie by się jeździło. Może ktoś podpowiedzieć jak grzebnąć? Filtr mam skrzynkowy bez przysłony powietrza.

ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: ozi » 2015-03-19, 00:29

iglica w najniższym położeniu czyli musi być maksymalnie opuszczona opuszczona, spróbuj odpalić bez linki gazu - może to ona podkręca obroty

jak to nie pomoże to zwiększ dysze - u mnie jeździ dopiero na 95

batagur
Posty: 16
Rejestracja: 2009-11-02, 14:43
GG: 0
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: batagur » 2015-03-19, 02:30

Tak iglica opuszczona na maxa. Linka od gazu bardziej za długa niż za krótka. Właśnie kiedyś wkładałem ten gaźnik do AM3 kiedy dellorto już zdechło i pół dnia spędziłem na dobieraniu odpowiedniej dyszy. A już miałem nadzieję że tego uniknę :D

batagur
Posty: 16
Rejestracja: 2009-11-02, 14:43
GG: 0
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: batagur » 2015-03-21, 10:36

Dla potomnych bo pewnie znów ktoś będzie mieć taki problem jak ja. Problemem było super beznadziejne chińskie wykonanie oraz gównolit z którego gaźnik został zrobiony. Rozpylacz po porządnym dokręceniu schodził lekko w bok i powodowało to przycieranie iglicy. Wysokie obroty brały się z tej okazji że przepustnica zawieszała się w wysokim położeniu. Problem został rozwiązany przez włożenie cienkiej podkładki pod rozpylacz.

cvm21
Posty: 43
Rejestracja: 2013-09-23, 09:54
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1976r.
Lokalizacja: Bystrzejowice
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: cvm21 » 2015-05-15, 11:11

Witam! Jestem szczęśliwym posiadaczem owego gaźnika i jest super!Wkreca się ładnie pali dobrze aleniestety problem pojawia się gdy go wkrecam na duże obroty a mianowicie silnik gaśnie. Po wykroczenia świecy wygląda jakby była zzalana.Co ciekawe po osuszanie i ponownym wkreceniu świecy nie chce palić. Dopiero po upływie paru minut.O co chodzi? Miał ktoś z was taki przypadek?
Gaźnik założony wg instrukcji z tematu.

Awatar użytkownika
brobmw
Posty: 432
Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Piaseczno
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: brobmw » 2015-05-15, 12:37

Musisz pokombinować z dyszami.w moim przypadku prawidłowo działa na dyszy 90 bez podkładki,iglica na pierwszym ząbku.Sprawdź czy pływak się nie zacina.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości