Strona 4 z 6

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-06, 19:20
autor: hartman
No ładnie.Myślałem ,że trochę poczekasz na produkt finalny. Składaj i dawaj mi relację bo liczę ,że osiągi coś wzrosną :) Jak już wspominałem lub nie.. kibicuję projektowi i oby były efekty na +

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-09, 10:55
autor: Kamil*
O_o Dawno na forum nie wchodziłem... ostatnio jak z tobą gadałem na gg to tylko plany miałeś :D A teraz widzę ze silniczek prawie skończony :) Byś mógł zrobić więcej fotek cylindra ?
A zapłon zakładaj od piły/pocketa mam taki w wsk 125 i spisuje się bdb. Lekkie magneto(tak jak na samej krzywce) i zapłon taki spokojnie wykręci 13000rpm.
P.S Liczę ze projekt zostanie do końca zrealizowany !

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-09, 10:56
autor: Szczepan
No no czekam na efekty.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-09, 13:00
autor: rybak117
Dzisiaj jako tako ustawiłem zapłon platynkowy ale przy 3/4 gazu odcina :-( .Próbowałem zrobić na impulsator według schematu http://imageshack.us/photo/my-images/707/cdizapon.jpg/ ale iskry brak :( może ktoś potrafi powiedzieć dlaczego :?: . Znacznik położenia wału zrobiłem z metalu. Dobrze byłby widziany dokładny schemat jeśli ten jest zły :/ .
P.S
Od piły nie zakładam bo nie wymieści się w pokrywę.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-09, 13:15
autor: Muciek
Platynki odcinają przy ok 11-12k rpm czyli masz coś źle ustawione :P Daj fotki jak to zrobiłeś. Jako tako ustawianie i tuning nie idą w parze :P

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-09, 15:23
autor: Szczepan
Cewke jaką dałeś ? w jakiej odległości masz znacznik od impulsatora ? Daj fotkę jak wykonałeś znacznik.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-25, 22:13
autor: rybak117
Dzisiaj miałem chwilkę wolnego czasu więc zrobiłem sprzęgło - dałem 5 taczę . Żeby zrobić takie sprzęgło należy mieć 6 cienkich przekładek oraz 5 tarcz. Nowe tarcze nie zmieszczą się więc należy nałożyć papier ścierny na lustro lub jakąś gładź i spiłować korki o jakiś 1mm każdy. na koniec poskładać i gotowe. Teraz nie ma mowy o prześlizgu bo sprzęgło jest mocno skręcone i świetnie dociska korki . Jedynie trochę ciężej działa rączka od sprzęgła. :-P

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-25, 22:17
autor: Savier
Ciekawa modyfikacja. Jestem tylko ciekaw: czy z tarcie korka nie skróci żywotności całego sprzęgła? Wtedy zostanie mało materiału.
Ale i tak chłopie chwała za to, że starasz się coś robić, modyfikować, ulepszać. Tak trzymaj.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-25, 22:17
autor: Muciek
Zapłon jak tam?

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-25, 22:24
autor: rybak117
A zapłon to nie mam pojęcia :( doradźcie mi ;) . Zastanawiam się nad tym zapłonem http://allegro.pl/suzuki-rm250-kx-250-s ... 14629.html . Ale bardziej wolałbym motoplat :P . Albo muciek skonstuuj mi taki zapłon do wsk 175 na impulsator moze być bez możliwości świateł . Zawsze sie możemy dogadać :evil:
P.S
Dzięki Savier za dobre słowo ;-)

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-25, 22:26
autor: Muciek
Musiał byś mi wysłać krzywkę i stojan i można działać.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-26, 00:30
autor: AudioBas
rybak117 pisze:A zapłon to nie mam pojęcia :( doradźcie mi ;) . Zastanawiam się nad tym zapłonem http://allegro.pl/suzuki-rm250-kx-250-s ... 14629.html . Ale bardziej wolałbym motoplat :P . Albo muciek skonstuuj mi taki zapłon do wsk 175 na impulsator moze być bez możliwości świateł . Zawsze sie możemy dogadać :evil:
P.S
Dzięki Savier za dobre słowo ;-)
U mnie leży silnik 175 można coś pokombinować :)

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-31, 23:28
autor: rybak117
Już znalazłem zapłon ale na razie nic nie mówię :). Dzięki AudioBas za chęci ;) ale ten zapłon chyba ci się nie spodoba bo niema możliwości świateł.
Wczoraj nie miałem co robić to rozebrałem wsk i zdjąłem z tłoka dolny pierścień. Powiem wam że moc się nie zmieniła jednynie na pierwszym biegu lepiej się zbiera. Wszyscy mówią że na jednym pierścieniu to moto będzie bardzo słaby a to w ogóle nie prawda :!: Jazda na górnym pierścieniu to same plusy . Moto nie grzeje się tak jak na 2 pierścieniach. Dolny rowek robi za smarowanie :)

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-10-31, 23:40
autor: Muciek
Dolnym rowkiem mieszanka do wydechu ucieka :P

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-11-01, 22:00
autor: Kamil*
Przy takim secie to tylko jeden pierścień. Jeździłem simsonem 60/2 pluki z tego co wiem nie ruszane tylko okno wydechowe i tłoczek na 1p i chyba ścięty od strony ssania. Nieźle się to zbierało wsk 125 nie ma z tym simsonem szans, w v-max ponad 80km/godz na pewno.

Porób więcej fotek .

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-11-01, 22:14
autor: Muciek
Ale on nie stroił tego na 12k rpm , po 2gie pierścień za 2zł wytrze się momentalnie i trzeba silnik zaraz otwierać wiem to z własnego doświadczenia.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-12-11, 00:37
autor: rybak117
Cze
Po ostatnim nieciekawym incydencie a mianowicie rozsypce skrzyni we wsce 175 wstawiłem drugi silnik od czwóry.I w tym silniku jest tak :
*motoplat wiraz
*dyfuzor kręcony na 8 000 rpm
*i gaźnik z mz 250 -30mm
*w cylku poszerzony jest tylko kanał ssący
Króciec od wsk przefrezowałem na 30mm i dałem do cze-wy żeby mi zespawali pół na pół z mz-kowym króćcem .Wcześniej poobcinałem te 2 króćce i zaznaczyłem kreską żeby dobrze zespawali. Ten zabieg kosztował mnie 20 zł więc się opłacało.
I słuchajcie JEST REZOO OD 3/4 MANETY czyli cel osiągnięty .
Nie wiedziałem ,że gardziel tyle daje :shock:
P.S
W styczniu / lutym narodzi się nowy plan !! Do tego cylka po modach gość wspawa mi bezpośrednio w niego membranę z rm 125 tak ,że będzie ok 2mm od tulei i to wszystko będzie zasilane gaziorem z CZ CROSS 34 lub 36mm czyli będzie pocisk :evil:

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-12-11, 00:39
autor: Savier
Łojejciu, a niekorzystne zawirowania mieszanki?

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-12-11, 09:22
autor: rybak117
A myślisz że ja tylko zmieniłem gaźnik z pegaza na 30n3-1 :lol: . Otóż nie :!: bo zwiększyłem powierzchnie na całym dolocie czyli w cylindrze jak i w króćcu wskowym.

Re: Szczytne plany Rybaka

: 2011-12-11, 09:58
autor: Savier
Mięsa w króćcu starczyło? Teraz mocno w wysokie obroty odchodzisz?

Te czwórki to nieudane były, te skrzynie ciągle się sypały...