Re: CDI W WSK 125
: 2012-09-01, 11:33
Bo SHLka jest lepsza .
Bo ja miałem żarówkę 25Wbartek85 pisze:ylko dużo zachodu a światła np. u ciebie wcale szału nie robiły.
Nie przerabiając statora można zastosować żarówkę o większej mocy Bartek wbij na gg mam ten schemat co chciałeśBo ja miałem żarówkę 25W
B3 mam zrobione cewki wszystkie na ładowanie aku..
Wiem, i będę musiał wziąć krzywkę od kola magnesowego 3-ki i "wepchnąć" ją po poprzednim dotoczeniu. W sumie inny iskrownik też mi nie robi różnicy, ale do magneta 2t podobno trzeba podstawkę dorobić, albo karter podszlifować...Także jeśli znacie jakąć prościejszą opcję, to możecie się ze mną podzielić stronę wcześniej albo dwie jest cdi zamontowane na ori statorze, więc chciałbym w tym kierunku pójść, bo ciężko będzie u mnie nową podstawę zrobićAudioBas pisze:Ten zestaw nie podejdzie Ci do 125tki bez przetaczania krzywki...
ech 30 stron postów i Ty dalej nie wiesz co kupić dramat...supersonic25 pisze:Jakby ktoś mógł pomóc koledze to byłbym wdzięczy ; ) Chciałbym to w końcu zamówić. Silnika nie będę rozbierał i zawoził do tokarza. Jeśli da radę, to nie chcę robić w karterach przeróbek, ani na wale. Sytuacja jest prosta, na pewno ogarniecie: W grę wchodzi przerobienie starego statora od wueski, ew. dorobienie nowej, ale wolałbym starą wykorzystać. Polećcie mi jakiś link z zestawem no i w miarę dobre komponenty: cewkę , moduł i co najważniejsze- regulator. Nie znam się bardzo, ale czy są jakieś mocniejsze/słabsze zestawy? jeżeli nie, a myślę, że każdy podobnie działa, to taki, co nie rozleci się szybko.