A próbowałeś na oryginalnym?Kosa pisze: ↑2020-05-02, 14:57Mam mały problem z PHBG21mm - pierwsze odpalenie w tym sezonie na strzał:) Niestety moto wchodzi na obroty i nie ma opcji, żeby je obniżyć. Rozebrałem i czyściłem dwa razy, co lepsze jeżeli odpalę i wyciągnę ssanie to obroty spadają i trzyma je równo ale kompletnie nie da się jechać - kopci jak wściekły i nie ma ducha. Po opuszczeniu ssania obroty automatycznie rosną ale jazda idzie bez problemu. Jakieś podpowiedzi? Wąż między gaźnikiem a cylindrem szczelny, zbędne otwory zamknięte, uszczelki całe... Cały zeszły sezon zapierdzielała aż miło a dzisiaj taki zonk...
Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06B3
- Lokalizacja: Otwock
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 2017-12-31, 11:49
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 175 garbuska,wsk 125
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Probowalem na kilku dyszach i kilkunastu iglicach. Diagnoza juz jest. Puscila uszczelka karterow i bierze olej ze skrzyni. Po naprawie zdam relacjekamillos12 pisze: ↑2020-05-09, 20:48A ssanie wyłączasz po uruchomieniu? Jaka dysza? na którym rowku Iglica? nie blokuje się pływak?
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Witajcie. Zakupiłem dellorto 21, oryginalny. Jak dojdzie zaczynam zabawę. Podpowiedzą bardziej doświadczeni koledzy jak zacząć z tym gaźnikiem. Filtr gąbkowy , komplet dysz do regulacji jak z instrukcji z innego wątku....
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Napisz jaką wersję PHBG dokładnie kupiłeś - to kluczowa sprawa. Bawię się również z oryginalnymi i jest ciężej dojść do ładu jak z chinolem. W wersji BS na start do wymiany jest iglica, dysza wolnych i główna i mimo wszystko WSK gorzej chodzi jak na chinolu... brakuje jej wigoru, gdzie na tym drugim zbiera się pięknie.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Pomagałem ogarniać znajomemu gaźnik z tej aukcji. Tak jak i w BS trzeba wymienić iglicę i obie dysze. Dodatkowo opracować patent na połączenie gaźnika z króćcem ( taśma teflonowa/wytoczona tulejka i inna obejma ). Ew. Kupić chinola i przerzucić całe bebechy oprócz pływaka z zaworkiem i przepustnicy, może wyjść taniej jak kupno poszczególnych części z osobna.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Na króciec dam zwijkę z aluminium, blaszka z puszki, mam tak na nieszczelnym króćcu dolotu w oryginale i działa idealnie. Pozostaje jak mówisz: dysze i iglica. Tam są dysze w kilku rozmiarach ( 0,75 mm, 078 mm, 0,80 mm, 0,85 mm ) które dysze i jaka iglica podejdzie najlepiej jak już mówisz że montowałeś.. Dysze wolnych obrotów będę musiał dokupić, czy tylko główną wystarczy? czytałem że 72 podejdzie, może nawet ta z zestawu 75 da rade...
Jak dolot nie podejdzie to dam gumowy łącznik a bezpośrednio przy gaźniku dam do wytoczenia krótką przedłużkę a aluminium pod wymiar z gaźnika. Albo nawet oryginalny króciec, odetnie się końcówkę gdzie jest wytoczone pod wymiar 25.5 mm na gaźnik g20 i wytoczy się na nowo pod wymiar 26mm, chyba starczy. Pamiętam jest grubo zebrane na końcu króćca.
Jak dolot nie podejdzie to dam gumowy łącznik a bezpośrednio przy gaźniku dam do wytoczenia krótką przedłużkę a aluminium pod wymiar z gaźnika. Albo nawet oryginalny króciec, odetnie się końcówkę gdzie jest wytoczone pod wymiar 25.5 mm na gaźnik g20 i wytoczy się na nowo pod wymiar 26mm, chyba starczy. Pamiętam jest grubo zebrane na końcu króćca.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
- norek
- Posty: 161
- Rejestracja: 2017-04-25, 14:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz , Aprilia sr 50
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Kolor świecy jest prawidłowy .Po jakim przebiegu sprawdzałeś ?
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jest zamontowany. Pięknie odpala, trzyma obroty. Założyłem najmniejszą dyszę z zestawu 78. Iglica na samym dole(pierwszy ząbek od góry zahaczona blokada)
Podczas jazdy po dodaniu gazu na średnich obrotach drugi bieg przerywa aż zamuli. Poprawa dopiero po odpuszczeniu gazu.
Za duża dysza, za mała dysza, iglica za nisko???
Śruba mieszanki (ta mała mosiężna) po kręceniu słabo wpływa na obroty silnika. Mogę wkręcić i wykręcić, słaba reakcja Dopiero gdy ustawię większą śrubą na naprawdę najniższy poziom przepustnicę wtedy dopiero jest reakcja.
Podczas jazdy po dodaniu gazu na średnich obrotach drugi bieg przerywa aż zamuli. Poprawa dopiero po odpuszczeniu gazu.
Za duża dysza, za mała dysza, iglica za nisko???
Śruba mieszanki (ta mała mosiężna) po kręceniu słabo wpływa na obroty silnika. Mogę wkręcić i wykręcić, słaba reakcja Dopiero gdy ustawię większą śrubą na naprawdę najniższy poziom przepustnicę wtedy dopiero jest reakcja.
Ostatnio zmieniony 2020-06-19, 17:29 przez hadrianus111, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jak już mówiłem przełóż bebechy z chinola i problemów nie będzie. Aktualnie masz za bogato, właśnie przez iglice. Możesz dać na bardziej ubogo, ale większych efektów nie ma. Dysza główna jest Ok, wolnych może być większa przepala na spokojnie 50tke.
@Norek, nie pamiętam już. To było jeżdżone w sprzęcie do upalania po polach, w którym przebieg był liczony w wypalonych litrach mieszanki. Świecy nie sprawdzam nie wcześniej jak przed 40min jazdy, zawsze w pełnym zakresie obrotów.
@Norek, nie pamiętam już. To było jeżdżone w sprzęcie do upalania po polach, w którym przebieg był liczony w wypalonych litrach mieszanki. Świecy nie sprawdzam nie wcześniej jak przed 40min jazdy, zawsze w pełnym zakresie obrotów.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Bez sensu przekładać z chinola jak ten ori.. Jakiś sposob się napewno znajdzie. Mówisz iglica. Teraz jest ta ori, dać inną albo dysze mniejszą jak za bogato...... ?
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Iglica 2 gi ząbek od góry. Wstawiłem od razu dysze 100, tak jak przyszedł. Pięknie chodzi. Jest moc. Nie muli. Na 3 biegu przyśpiesza pod górkę. Jedno ale. Świeca przykopcona lekko. Na dyszy 78 też była tak samo przykopcona. Moze jeszcze opuszczę iglicę albo dam inną bo jest w9. Nie wiem jeszcze jakie ma spalanie..
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Wkładaj uboższą iglicę. Na W9 jest kupa. Jeśli na dyszy 100 chodzi ci tak samo jak na 78 to chyba jednak coś tu nie gra. Spali ci conajmniej 4.5-5l. Co do jakości części od chinola, to co z tego że ori jak wymiary nie grają? Z doświadczenia gratom z chinola nic nie brak i już od dłuższego czasu sprawdzone, że WSK chodzi na nich najlepiej. Nie na jednym, nie na dwóch, ani pięciu gaźnikach.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 2020-02-21, 22:08
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125, 1984r.
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
u mnie pasuje taka polska :
linka gazu wsk 175
kod linmot: GW4
EAN LINMOT: 5907500901118
są na stronie https://www.motolinka.pl/
linka gazu wsk 175
kod linmot: GW4
EAN LINMOT: 5907500901118
są na stronie https://www.motolinka.pl/
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 2020-06-28, 21:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
rozumiem że każda od wsk 175 będzie pasować do wsk125 z gaźnikim PHBG 21? Na rolgaz też dobrze pasuje?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
2 na 10 linek od WSK 175 pasuje. To jest loteria. Kup linkę od Junaka, albo Jawy 350.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość